AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Strekker han ut en hånd? Sier han unnskyld? Lytter han til deg og dine følelser? Prøver han å komme deg i møte eller inngå kompromiss? Når du er syk/pms/sliten(sykdom), får du noe støtte,omsorg eller hjelp? (jeg gjør det meste i hus og hjem, alltid jeg som lager mat osv). Får du en klem? Litt ekstra tålmodighet?Snur han seg til deg etter en uengighet eller blir han fort krenket,sint og stonewaller? Har en partner som ikke er tilstede uansett hva. Føler meg så alene. Alltid jeg som strekker ut en hånd, alltid jeg som sier unnskyld(selv hvem sin feil det er for husfredens skyld), jeg kan prøve å få til en rolig samtale når alt er roet seg men han er helt uintressert. Ler av meg og kaller meg dum. Alt er min feil og jeg må skjerpe meg. Han gjør som han vil og det må jeg bare finne meg i! Om jeg prøver å formidle mine følelser, så håner/ler han av meg og rister på hodet/himler med øyene og går. Han snur alt over på vei. Jeg må komme krypende og si unnsyld uansett hvem eller hva det er. Jeg kan feks si at jeg savner nærhet, omsorg osv. Og han bare ler av meg og ber meg skjerpe meg eller holde kjeft. Eller spør om jeg er dum i hodet. Jeg sier jeg trenger å formidle noe jeg føler som jeg syns er sårt og han lytter ikke. Hab spør ikke. Bryr seg ikke og prøver ikke å sette seg inn i noe. Kan feks formidle på en fin måte at jeg savner litt forspill av og til, om vi kunne prøvd det .(ja har ikke sagt noe, gått rundt grøten, forsikitg tatt opp, eller direkte) men ingen ting virker! Da sur han alt over på meg og sier jeg ikke fortjener det og han vil ikke slikke eller sånt. Ok, kan du bruke fingrene eller kysse meg på munn,hals,nakke osv? Alt blir tatt som kritikk uansett hva jeg prøver å ta opp og uansett hvor fint og forsiktig jeg prøver å formidle noe. Prøver ikke å legge noe skyld på han, men forsøker å si kan VI prøve, eller det hadde vært greit å prøvd dette,hva syns du? Kom hjem fra ferie igår, og ferien var rett og slett utmattende,ensomt og trist. Jeg solte meg,badet alene og var i eget selskap. Han trykket på tlf,leste bok osv. Siden han ble sur når jeg sa at jeg savner litt kos og kanskje at han tar i mot meg(klemmer og sier hei tilbake, når jeg smiler og kommer mot han i vannet feks), eller om han kan gi meg litt oppmerksomhet , syns det er sårt at han glor på damer sine rumper/bryst/kropper flere ganger forann meg mens jeg selv må kjempe om at han ser på meg eller ser meg.. (dette gjelder 2 dager rundt pms der jeg er ekstra sårbar, takler det fint ellers selv om jeg syns det er respektløst og det har jeg sagt, en ting er å se og få med seg noe, noe annet å glo 3-5ganger,snu seg når han går med meg og i tilegg lyge og si det er noe gale meg meg han gjør ikke det). Han er lite intressert i sex(runker ikke heller), men jeg er veldig seksuell, så syns det er sårt men ikke noe å gjøre med det. Han vil ikke kompromissere på noe uansett eller prøve! Vet han får lyst om vi "koser" osv men han vil bare ikke bruke energi på det eller prøve, for han har jo ikke lyst i utgangspunktet,hvorfor skal han da prøve? Jo for da får du jo stoetsett lyst sier jeg, men uansett så har du ihvertfall prøvd framfor å alltid avvise meg.. Og ta for deg en kjappis uten noe form for forspill, bare putte inn og kjør på ferdig ferdig.. Blir ekstra kåt rundt mensen og sårbar så det er vondt når han gjør dette og ikke bryr seg om mine følelser i det hele tatt. Jeg skal finne meg i at han ikke vil det eller at han vil det og det. Men aldri motsatt. Han vil heller aldri snakke ut om ting, og det er ikke noe å snskke om, KUN om jeg tar all skyld og legger meg paddeflat NÅR han er klar for det. Må gå som en kuet hund og være stille før det. Kunne skrevet mye mer men er for utmattet og sliten og trist.. Vet jeg burde gått for lengst, me det er vondt for innerst inne elsker jeg han! Har lurt på de siste årene om han er narssist.. Han bryr seg ikke om mine følelser,tar aldri annsvar,sier ALDRI unnskyld, selv ikke om han er psykisk eller fysisk stygg med meg.. alt er selvsagt min feil. Om han går på butikken(en svært sjelden gang, handler han det han vil av snaks og tenker ikke på meg i det hele tatt. Når jeg går, ordner jeg snaks osv til han og selvsagt! Date betaler jeg eller tar oss ut på, for han evner ikke det. Det er så dyrt. Tar selvsagt alltid en billig plass og bare vann og aldri noe dyrt eller dessert om han skulle betalt. Da får jeg høre det. Så dyrt osv.. Selv unner han seg både brus og øl eller noe dyrere mat. 1uke i syden har vært ett ensomt mareritt.. Alt jeg ville var å kose,kysse,ha det gøy sammen. Men pga jrg sa en setning på noe han gjorde(var ikke stygg,slem eller noe, tok det opp på en rolig og fin måte uten å pålegge han noe skyld, men at jeg er sårbar no, og at jeg savner at han ser på meg og(må kjempe om oppmerksomheten hans, det er godt at mannen din ser deg når du snakker med han feks på en date og viser interesse framfor å se alle andre steder og ikke være tilstede i en samtale), samtidig sårt at han ser på andre flere ganger,lyver om det og ikke har noe sexlyst eller annet. Hvordan er deres menn? Ja jeg skal gå.. Måtte bare lufte litt her. Og nei vi har ikke barn! Anonymkode: dadf7...713 1
SPOCA Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Min mann er kjærlig, omsorgsfull og opptatt av at jeg har det bra. Han er flink til å strekke ut en hånd om det trengs. Han sier også unnskyld uoppfordret. Dette hørtes vanskelig ut ts. Jeg tenker at dette ikke er et godt forhold, og at du bør komme deg vekk. Han trykker deg ned, i stedet for opp. Du bør gå.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Jeg tenker at jeg heller vil dø alene og bli spist på av naboens katter før noen finner meg, og det vil bli en lykkelig slutt sammenlignet med det forholdet der. Forresten så har jeg eks som dette. Merk, en EKS... Anonymkode: 65b42...94b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Dette høres jo ikke ut som et forhold? Anonymkode: 6874e...8f0
Pingvinen Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tenker at jeg heller vil dø alene og bli spist på av naboens katter før noen finner meg, og det vil bli en lykkelig slutt sammenlignet med det forholdet der. Forresten så har jeg eks som dette. Merk, en EKS... Anonymkode: 65b42...94b 100% enig i dette. Hvorfor blir folk i sånne forhold? Mye bedre alene enn å ha det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå