AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Hei. Er så lei av å være singel. Har så lyst på kjæreste men vet ikke en gang hvor jeg skal begynne. Folk sier ofte «du må komme deg ut mer» og det kjønner jeg. Men etter jeg har «kommet meg ut mer» hva så? Vil ikke virke desperat eller «creepy» så unngår ofte å få øyekontakt eller lignende med kvinner. Spesielt på trening eller i offentligheten. Prøvd dating apper, funker ikke. Singel hele livet, aldri hatt sx. Tja. Tips? Btw im a male🙂 Anonymkode: b3f8d...ea3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Jeg var 26 år før jeg fikk meg kjæreste og hadde sex for første gang, så det er ikke noe fasitsvar på noe og jeg er også mann Anonymkode: a5c62...f5e 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Jeg er 26, snart 27 og kun hatt én kjæreste og det varte ikke et halvt år engang. Du er ikke alene! Ingen skam i dette. Life is a journey, not a competition Anonymkode: e104b...a42 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Noen mener jo at å "jage" ikke er lurt for da skremmer man folk vekk. At det er bedre å være avslappet, fornøyd med seg selv og sitt liv slik det er, for å tiltrekke man potensielle partnere. Men samtidig så kommer dem ikke på døra, så det er en gyllen middelvei her - man må gi innstats, men uten å stresse. Anonymkode: e104b...a42 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen mener jo at å "jage" ikke er lurt for da skremmer man folk vekk. At det er bedre å være avslappet, fornøyd med seg selv og sitt liv slik det er, for å tiltrekke man potensielle partnere. Men samtidig så kommer dem ikke på døra, så det er en gyllen middelvei her - man må gi innstats, men uten å stresse. Anonymkode: e104b...a42 For TS er det definitivt lurt å jage. Det viktigste er å aldri ta råd fra kvinner om sjekking. Det kvinner sier og hva de gjør er totalt forskjellig. TS bør bli mer pågående. Anonymkode: 17954...efb
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli 26, snart 27 år gammel mann her. Har verken hatt sex eller kjæreste. Begynte å trene og kle meg ordentlig for rundt 4 år siden. Overraskende hvor mange damer som har vist meg interesse siden da, men har aldri turt å be noen av dem på date. Anonymkode: 67666...7d7 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For TS er det definitivt lurt å jage. Det viktigste er å aldri ta råd fra kvinner om sjekking. Det kvinner sier og hva de gjør er totalt forskjellig. TS bør bli mer pågående. Anonymkode: 17954...efb Hva er TS? Anonymkode: b3f8d...ea3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er TS? Anonymkode: b3f8d...ea3 TrådStarter. Anonymkode: f312a...de8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det viktigste er å aldri ta råd fra kvinner om sjekking. Ja, hvis du er tiltrukket til menn, så er det kanskje bedre å ta råd fra menn om sjekking. Anonymkode: e2c15...253 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): For TS er det definitivt lurt å jage. Det viktigste er å aldri ta råd fra kvinner om sjekking. Det kvinner sier og hva de gjør er totalt forskjellig. TS bør bli mer pågående. Anonymkode: 17954...efb Ikke hørt på kvinner? Selvfølgelig bør man det. Hvor velykket er du på den fronten da? Anonymkode: 6a14a...9a1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Bli en person noen vil være kjæreste med. Ha livet på stell og gjør gøye ting. Da dukker det opp noen. Jeg fikk første kjæreste da jeg var nesten 25 Anonymkode: c19f9...fbc 1 1
aksase Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli Det er fortsatt håp. Jeg hadde et kort kjæresteforhold i tenårene. Så ble det 10 år med flere forsøk, men uten napp, før jeg traff ei jente gjennom felles bekjente som 28-åring. Nå har vi vært gift i 26 år. Det er som andre sier, du må treffe folk. Ikke bare gå på byen og på fest, men delta i andre sammenhenger. Bli med i en fast aktivitet som Turistforeningen, hundeklubb, kor, teater, Røde Kors, idrett eller hva som helst. Noe du har litt interesse av og så treffer du kanskje andre med samme interesse som kan bli noe mer. Det å ha noe felles er alltid en god start. Det å møtes jevnlig, f.eks. ukentlig, på en aktivitet gjør at du blir kjent med folk, og de blir kjent med deg, og så kan det plutselig skje ting. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Sånn var mannen min også. Nå er han 45, gift, har tre barn og har hatt masse sex. 😉 Anonymkode: 5cff4...8f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke hørt på kvinner? Selvfølgelig bør man det. Hvor velykket er du på den fronten da? Anonymkode: 6a14a...9a1 Selvfølgelig skal han høre på kvinner, og følge med på hva kvinner gjør. Det er noe helt annet enn å ta råd fra kvinner, som ikke nødvendigvis er så lurt. Anonymkode: e53cb...941
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig skal han høre på kvinner, og følge med på hva kvinner gjør. Det er noe helt annet enn å ta råd fra kvinner, som ikke nødvendigvis er så lurt. Anonymkode: e53cb...941 Riktig. Og det er ikke kvinners feil at de ikke vet noe om sjekking. De trenger ikke å vite noe da de nesten aldri tar initiativ. Anonymkode: 17954...efb 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli Det stemmer at man ikke bør ta råd fra kvinner om hvordan få dame. Damer har gjerne en lang liste med tips, men selv om man følger listen til punkt og prikke, så vil de ikke ha deg. Årsaken er at kvinner ikke vet hva de vil ha. Ingen visste at de ville ha en iPhone i 2007. Men da den ble lansert ville alle ha. Ta lærdom av dette. Ikke vær en mann damer sier de vil ha. Vær en mann damer ikke visste de ville ha. For å få til det må du observere og lære om kvinner. For på den måten forutse deres behov. Akkurat som Apple gjorde. Apple spurte ikke forbrukere om hva de ville ha. De svarene ville vært verdiløse. Apple observerte og forutså behov. Derfor har de så enorm suksess. Anonymkode: de9ff...ac6 3
Yonaz Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Bli en person noen vil være kjæreste med. Ha livet på stell og gjør gøye ting. Da dukker det opp noen. Jeg fikk første kjæreste da jeg var nesten 25 Anonymkode: c19f9...fbc Hmmmm… ganske smart sagt egentlig. thanks
knooters Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det stemmer at man ikke bør ta råd fra kvinner om hvordan få dame. Damer har gjerne en lang liste med tips, men selv om man følger listen til punkt og prikke, så vil de ikke ha deg. Årsaken er at kvinner ikke vet hva de vil ha. Ingen visste at de ville ha en iPhone i 2007. Men da den ble lansert ville alle ha. Ta lærdom av dette. Ikke vær en mann damer sier de vil ha. Vær en mann damer ikke visste de ville ha. For å få til det må du observere og lære om kvinner. For på den måten forutse deres behov. Akkurat som Apple gjorde. Apple spurte ikke forbrukere om hva de ville ha. De svarene ville vært verdiløse. Apple observerte og forutså behov. Derfor har de så enorm suksess. Anonymkode: de9ff...ac6 Akkurat det samme resonnementet kan man rette mot menn. Ikke at du vil innrømme det, men det er nå et faktum uansett om du erkjenner det eller ei. De to tingene vil eksistere samtidig, mister du den ene ryker den andre Det er jo langt flere menn som ikke har evne/gidder reflektere over hva de faktisk ser etter, og tror at bare noen er "snill, pålitelig og fin å se på" så er alt vel. Hadde det vært så enkelt, ville det ikke vært mange single menn der ute, siden de ville plukket opp den første og beste som likte dem. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #20 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det stemmer at man ikke bør ta råd fra kvinner om hvordan få dame. Damer har gjerne en lang liste med tips, men selv om man følger listen til punkt og prikke, så vil de ikke ha deg. Årsaken er at kvinner ikke vet hva de vil ha. Ingen visste at de ville ha en iPhone i 2007. Men da den ble lansert ville alle ha. Ta lærdom av dette. Ikke vær en mann damer sier de vil ha. Vær en mann damer ikke visste de ville ha. For å få til det må du observere og lære om kvinner. For på den måten forutse deres behov. Akkurat som Apple gjorde. Apple spurte ikke forbrukere om hva de ville ha. De svarene ville vært verdiløse. Apple observerte og forutså behov. Derfor har de så enorm suksess. Anonymkode: de9ff...ac6 Nå har jeg lest mye rart her på KG skrevet av menn, men denne var ny.... sannelig sitter det ikke en mann her og sammenligner kvinner og mobiltelefoner! Jeg tror jeg ler meg skakk. Anonymkode: 2acd7...161 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå