AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Hei. Jeg glemte helt å lage en kake som jeg skulle ordne. Den skal serveres ca kl 18 i dag vil jeg tro. Jeg er opptatt med noe helt annet fram til kl 12.00, så først da kan jeg bake. Har du tips til kake som kan serveres samme dag som den er laget? Er flink baker og vil lage hjemmelaget. Men nå står jeg litt tom for ideer. Kaken er til godt voksne folk. Anonymkode: 17ad3...23c
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Det kan vel de fleste kaker så lenge du har anledning til å kjøle de ned effektivt og kan ta på pynt/glassur 17:30? Anonymkode: b3727...28b 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan vel de fleste kaker så lenge du har anledning til å kjøle de ned effektivt og kan ta på pynt/glassur 17:30? Anonymkode: b3727...28b Ikke amerikansk stekt ostekake, som jeg egentlig hadde tenkt å lage. Så jeg var helt fastlåst på den, og nå sliter jeg med å komme på noe annet Anonymkode: 17ad3...23c
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Det finnes ostekaker som ikke skal steke også, se på en av dem, søk opp andre oppskrifter på ostekake? Ellers kan vel alle kaker, stort sett, lages seks timer i forveien..? Anonymkode: 3e74d...6b4
Brunhilde Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli Det er da mange kaker du kan bake, en saftig gulrotkake, marsipankake, sjokoladekake, pavlova, rabarbrakake, waleskringle, bollefocaccia... 1
Daisy-love Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli En god, og mørk konfektkake? Siden det er litt voksent selskap. Eplekake er jo nydelig lunken, og kan også lages med andre bær og frukter 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Gulrotkake er alltid en vinner. Anonymkode: 42c2b...281
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli Safarikake eller en variant av flytende ostekake. Kan lages i porsjonsform eller paiform. Anonymkode: 6225a...f23
AnonymBruker Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Alle kaker som ikke trenger å stå kan lages samme dag, så eplekake, gulrotkake, krydderkake, sitronkake, sjokoladekake, brownie, bløtekake, marsipankake, verdens beste, pavlova, suksessterte, blåbærpai osv. Anonymkode: 145f0...36e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli Ostekake? Den skal vel stå fire time, men skal vel gå. Og da må du nok droppe gelelokk, men kan heller pynte med masse bær på toppen. Anonymkode: 80a89...358
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Tiden har vel gått ut for forslag, men vil bare nevne kladdkake, for andre som kanskje trenger inspirasjon! Utrolig rask å lage, samtidig er den superpopulær på kakebordet. Trenger ikke å være en sjokoladevariant, den beste jeg har fått er lys med bær i Anonymkode: 33bbb...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå