Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som har skaffet seg alt, eller sikret seg med sin mann. De har vært sammen en god stund og har barn sammen. Vi pratet litt om livene våre og hun nevnte at det ikke er bare bare å leve hennes livsstil og at hun ofte forteller sin mann at "det er dyrt å være pen". Liker menn virkelig sånne kvinner? Tenker de virkelig kun utseende? Er det sånn man holder på for å holde seg yngre?

Anonymkode: f3070...e80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på mannen og damen....Og hva de synes er viktig.

Anonymkode: fee7d...b28

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ganske artig å se at mange menn som bytter partner velger noen som ikke er like opptatt av å være pene som eksen.

Anonymkode: 8fa2a...502

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: ca5a4...5ae

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dyrt å være pen? Hvordan? Sikkert dyrt med dyr sminke, dyr trening, dyre klær, dyr frisør og evt dyre behandlinger.

Men det er vel sikkert mer ved henne enn at hun er pen og er opptatt av å se bra ut? Du sier hun er en venninne. Er du venninne med henne fordi hun er pen??

Anonymkode: 235d8...d8b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Følte det ble litt sånn "jeg er bedre enn andre" opplegg. Synes bare det er spesielt å si sånn, lurer på hva mannen hennes tenker. Hun er pen ja, men hun har ikke jobb. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier også til min mann at det er dyrt å være pen, uten at det spiller inn på eller har noe å gjøre med kjærligheten mellom oss to. Estetisk sett ansees hvite tenner som sunnere enn gule tenner, blankt hår ansees som sunnere enn tørt/slitt hår, litt mer struttende pupper ansees som mer ungdommelig enn tomme sokker med grus i. Jeg fikser på både lite og stort, jeg, uten at det har noe som helst med forholdet til mannen min å gjøre. Er mer fordi jeg ser hvor utrolig sliten min mor ser ut, og jeg vil ikke bli slik. Ellers har jeg en aktiv livsstil som innebærer mye friluftsliv, så det er ikke slik atcjeg klakker rundt i høye hæler bare fordi jeg har silikonpupper, botox i panna og nystripet hår.

Anonymkode: 6608d...68a

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok an på. Mye i utseende er gener. Andre ting dreier seg om vaner, som ikke røyke, forsiktig med sol, nok vann og søvn, fornuftig kosthold. Noe kan nok koster en del, som hudpleie eller hvis hun driver med kosmetiske behandlinger. Trening kan koste penger, frisør og spa. Men det er ikke så enkelt som at å bruke penger= pen, eller omvendt. Det kommer nok også på hvilken stil en går for. Skal en alltid ha full sminke, nye klær og vesker osv, koster det mer enn mascara og å gjenbruke sommerklærne kjøpte i fjor. 

Anonymkode: b006c...7f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Følte det ble litt sånn "jeg er bedre enn andre" opplegg. Synes bare det er spesielt å si sånn, lurer på hva mannen hennes tenker. Hun er pen ja, men hun har ikke jobb. 

Så mannen betaler for dette dyre? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke dyrt å være pen hvis man er NATURLIG pen.

Da trenger man ikke sminke eller botox

Anonymkode: c43e0...45b

• Liker 16
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kommer nok an på. Mye i utseende er gener. Andre ting dreier seg om vaner, som ikke røyke, forsiktig med sol, nok vann og søvn, fornuftig kosthold. Noe kan nok koster en del, som hudpleie eller hvis hun driver med kosmetiske behandlinger. Trening kan koste penger, frisør og spa. Men det er ikke så enkelt som at å bruke penger= pen, eller omvendt. Det kommer nok også på hvilken stil en går for. Skal en alltid ha full sminke, nye klær og vesker osv, koster det mer enn mascara og å gjenbruke sommerklærne kjøpte i fjor. 

Hun driver med mye av det du sier. Men driver bare med lett trening og driver å sulter seg for å holde formen om hun går opp i vekt. Synes det er spesielt 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så mannen betaler for dette dyre? 

Regner med det når hun ikke er i jobb? Jeg hadde aldri hatt råd til hennes livsstil med en vanlig inntekt en gang :klo: 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei det er ikke dyrt å være pen hvis man er NATURLIG pen.

Da trenger man ikke sminke eller botox

Anonymkode: c43e0...45b

Tenkte akkurat det samme. Hvis det er så dyrt å være pen, så sier det litt om utgangspunktet. 

Anonymkode: 380aa...e83

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser alle som  bruker så mye penger på utseende så billige ut da? Ser rett og slett ut som horer.

Anonymkode: 19b4c...66c

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser alle som  bruker så mye penger på utseende så billige ut da? Ser rett og slett ut som horer.

Alle gjør jo ikke det? Man ser ikke ut som ei hore fordi om man bruker dyr hudkrem. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er det for noen skrekkeksempler dere har sett da😂. Ser flere på treningssenteret som tar veldig vare på seg selv, sikkert litt juks også. Enig at de ser litt billige ut de som har mye fillers i leppene. Men et godt utgangspunkt og mye trening + dyr frisør og noe behandling av et el annet slag gir jo et perfekt resultat. Men de fleste gidder jo ikke, har ikke råd og veldig mange er misunnelige. 

Anonymkode: 13bde...78e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Alle gjør jo ikke det? Man ser ikke ut som ei hore fordi om man bruker dyr hudkrem. 

Tenker de som sprøyter inn boox og fillers.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det for noen skrekkeksempler dere har sett da😂. Ser flere på treningssenteret som tar veldig vare på seg selv, sikkert litt juks også. Enig at de ser litt billige ut de som har mye fillers i leppene. Men et godt utgangspunkt og mye trening + dyr frisør og noe behandling av et el annet slag gir jo et perfekt resultat. Men de fleste gidder jo ikke, har ikke råd og veldig mange er misunnelige. 

Er ikke noe å være misunnelig på og se ut som hore. Svære lepper og botox. Hvorfor bruke penger på å se billige ut?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er ikke noe å være misunnelig på og se ut som hore. Svære lepper og botox. Hvorfor bruke penger på å se billige ut?

Skrev om de som ikke overdrev, og ikke sprøytet inn så mye dritt i leppene😂. Les en gang til du😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min sier at hun ikke har gjort noe kosmetisk ennå. Synes ikke hun ser billig ut, ihvertfall ikke ift. hennes bakgrunn fra fattige kår. Hun er litt flashy med merke klær ala Chanel, Dior og de der. Ellers har hun tidligere sagt at hun vil være en diva. Tenker hun har litt vrangforestillinger og har blitt stormannsgal med årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...