Gå til innhold

Dommen har falt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

I går kveld ble mitt designprosjekt presentert (grafisk design). Jeg var ikke tilstede selv for møtet foregikk i England men jeg fikk en superentusiastisk telefon fra min sjef nå i formiddag og de var storfornøyde med mitt arbeid. De ville ikke endre på noe som helst.

2 mnd. arbeid har endelig høstet resultater, nå gjenstår det bare litt småflikking før alt er ferdig og jeg er klar for nye utfordringer :-)

Jeg er så glad!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Hva gikk prosjektet ditt ut på?

Jeg har dessverre ikke lov til å fortelle så mye om det (interne regler) men jeg har jobbet med grafisk utforming for ett norsk-engelsk firma. Dette omfatter både firmaets hjemmeside, logo til bruk på brevpapir, skilter ol.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at du var grafisk designer - trodde du drev med programmering og systemutvikling, jeg! Men gratulerer så mye, du må ha gjort en storartet jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg visste ikke at du var grafisk designer - trodde du drev med programmering og systemutvikling, jeg! Men gratulerer så mye, du må ha gjort en storartet jobb  :)

Jeg driver med begge deler, liker å være allsidig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei Milla, gratulerer!

Virker som du har en veldig bra jobb, kan jeg spørre hva slags utdanning du har?

Jeg kunne også tenke meg å drive med det samme som deg, men er litt usikker vilke vei jeg skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hei Milla, gratulerer!Virker som du har en veldig bra jobb, kan jeg spørre hva slags utdanning du har?

Tusen takk for hyggelige ord. Jeg har utdannelse fra School of Computing University of Leeds i England og skole i London. Jeg hadde også praksisplass i Telenor før jeg fikk tilbud om fast jobb og hadde tidligere jobbet på Opplysningen 1881. Jeg har også praksis fra andre steder.

Men det er en usikker bransje, nå strammer Telenor inn tøylene så det holder og sparker flere i Utvikling- og Forskningsavdelingen ute på Fornebu. Heldigvis er min jobb trygg, jeg har akkurat avsluttet ett designprosjekt med stor succè :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det desigprosjektet var for Telenor altså? Eller et norsk-engelsk selskap?

Du har tidligere sagt du jobbet på opplysningen 180 mens du studerte, hvordan fikk du til det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Det desigprosjektet var for Telenor altså? Eller et norsk-engelsk selskap?

Du har tidligere sagt du jobbet på opplysningen 180 mens du studerte, hvordan fikk du til det da?

Designprosjektet var for ett norsk-engelsk selskap. Jeg jobbet på Opplysningen i ferier ol.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer så mye Milla!

Det er alltid godt å få positiv respons for ting en har jobbet hardt med.

Lykke til videre.

Klem fra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Gratulerer så mye Milla!

Det er alltid godt å få positiv respons for ting en har jobbet hardt med.

Lykke til videre.

Klem fra :D

Jeg er også veldig glad for at kunden var storfornøyd. Nå skal jeg ha en liten pause fra webdesign og gjøre ferdig en artikkelserie for hjemmesiden min og ha litt fri frem mot Jul. Det skal bli godt nå.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at din jobb er trygg i Telenor til tross for kraftig nedbemanning. jeg jobber i IT bransjen selv, og har sett at topp kompetanse og gode resultater IKKE er er garanti for at man får beholde jobben sin.

Selv er jeg ikke blitt oppsagt selv om "mitt" selskap har hatt flere store runder med nedskjæringer de siste 2 årene. Jeg velger å se på meg selv som heldig, men føler meg slett ikke trygg. Jeg vet at sjefen min vil gjøre alt for å beholde meg, men det er ikke alltid opp til ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...