Gå til innhold

Tatovering


elle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en stor flammende sol på korsryggen. Egentlig litt høyere opp slik at sentrum av solen kommer midt i den dypeste knekken i ryggen. Er kjempefornøyd med den!!! Har lyst på en knøttliten tatovering til, men vet ikke helt hvor. En liten tåre som symboliserer min sorg. Noen tips om hvor jeg skal plassere den??1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-03-20 14:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fugl med masse flotte farger på høyre skulder.

Den var planlagt i 5år før jeg tok den, det var ikke direkte vondt, men ganske så ubehagelig.

Jeg ønsker meg en til, to fugler som flyt mot hverandre (små, og med samme farger som den jeg har fra før) forran på leggen. Men er redd for at det er ett sted det kommer til å gjøre veldig vondt! (litt pinglete da)

Brukte 60 min på den første.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har et "oksehode" (er finere enn det høres ut, altså!!)på korsryggen, omtrent 15 cm. høyt. Og til dere som vurderer det og som er redd for "vondtet" kan jeg si dere at korsryggen er ikke å anbefale. Jeg levde i villfarelsen av at det var et enkelt sted da jeg tok min, men rett etter at jeg hadde fått nålen i kroppen opplyste tatovøren min meg at det var det verste stedet av alle å ta en tatovering.

Å sammenligne smerten med noe annet går ikke an, det er en annerledes type vondt. Det var smertefullt å ta den på ryggen, og jeg syntes jeg kjente det fremdeles et par dager etterpå, men det som er det fine, er at man fort glemmer hvor vondt det gjorde, og bare gleder seg over hvor fint det blir.

Jeg satt omtrent 45 minutter i stolen. Min er kun sort, og ganske enkel tegning, så det er absolutt overlevbart for dere som tenker på dette. Jeg er i alle fall kjempefornøyd med min!

Suzann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på høyre over arm, det er en tribal (sort mønster) som er passe stor.

Også har jeg favoritten min på ankelen, den tok jeg under et lengre opphold i India og den er veldig spesiell for meg. Det er et sort streke motiv av en indisk danser (kan ikke se at det er en, hvis man ikke vet det...). Den er jeg veldig glad i!

Fler vil jeg ikke ha tror jeg, mulig hvis jeg en dag tegner en jeg får skikkelig lyst på!

Mine to har en mening, og er en del av meg. Syns det er litt viktig at de betyr noe, skal jo tross alt være med deg i grava!:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tingeling rett ovenfor ankelen. De som vet hvem peter pan er vet også hvem tingeling er. Den er kjempe søt icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har et lite japansk tegn på magen. Er glad at jeg ikke tok noe større da jeg tror jeg ville angret senere icon_smile.gif Denne synes jeg derimot er pen og ryddig og jeg viser den når jeg ønsker icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslaget, men det er et sted jeg ikke tror jeg vil ha den. Dette med tanke på fremtidig (forhåpentligvis) graviditet og streeeeeeeeekking osv.

Vanskelig detta asså!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ;

*ene rompeballen icon_biggrin.gif eller puppen?

*på lillefingen

*i nakken,litt bak øret(tøft om du har kort hår da..)

*bak på akilesen

*på siden av halsgropa

Litt teite forslag kansje!Men jeg bare prøvde meg...rosaengel.gifti hi..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har OIe Brumm på ene skulderen, men vil ha en på en ankel og en bak på korsryggen også..........når jeg bare finner et motiv jeg kan stå inne for icon_confused.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har en rose bak på den venstre skulder. Harry ja....men nå er det noen år siden jeg tok den dah icon_wink.gif

Så har jeg favorittdyret mitt på ankelen, to delfiner som hopper.

De er så elegante.

-zadine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

designet min egen maori-stil delfin, har den i korsryggen. Den har vært der i fire år og eg smiler hver gang eg ser den!! Sjekk ut maori tatoveringer hvis dere tenker på å tatovere dere, mye stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tatoveringer i korsryggen, på hoften, ankelen eller midt på magen er kjempestygt! Fatter ikke at folk kan synes at det er flott en gang jeg, men men. Personlig lurer jeg på hvordan folk vil se på seg selv når de er gamle, skrukkete og med tatoveringer både her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jeg for min del synes det er veldig lite elegant med både tatovering og piercing - det er noe jeg aldri kunne tenkt meg selv.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en drage på venstre overarm, veldig fornøyd med den i hvert fall... Har fått en del av de bemerkningene dere kommer med, "hva når du blir gammel og skrukkete", "tenk om du skal ha kortermet brudekjole (!)", "er du HELT sikker på at dette er noe fint da" osv osv... Altså, når jeg blir gammel og skrukkete, da har jeg bestemt meg for å få tatovert et sånt "fornminnemerke" på rompa. Ang. brudekjolen vil jeg bare si: hvorfor tror du jeg tok den da, kjære du? Og om jeg er sikker på at det er fint? Doh!

Seriøst, de av dere som har lyst til å tatovere dere og ikke har gjort det enda, tenk dere GODT om før dere gjør det, eller ta en midlertidig en. Den sitter godt, vettu...

Det gjør nok litt vondt ja, på armen var det i høyeste grad overkommelig, men det er som tidligere nevnt i denne tråden verre steder å tatovere. Kan best beskrives som en blanding av katteklor og glør fra peisen. Min er ikke så stor, tok omtrent 20 min mener jeg å huske. Bare svart, synes egentlig at farge er litt harry jeg da... men det er meg, og jeg snakker ikke for alle. Sikkert mange som synes at dragen min er harry også...

Men en ting må jeg bare få si: Tatovering er SEXY! Spesielt på gutter... icon_smile.gif

mvh,

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lottemor

Jeg har to tatooeringer en på ankelen og en ved lysken.....

Har oxo fått masse bemerkninger på dette med at det er ikke pent med tatooeringer på en gammel kropp...

Nei vel så er det ikke det ,men det er jo ikke som at koppen er så vldig pen heller når mann har blitt så gammel at mann har rynker på ankelen og ved lysken så da spiller det vel ingen rolle om jeg har tatooerineger eller ikke.....

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en panter på skuldra og et "sol-lignende" tegn på overarmen. Panteren ser jeg nesten aldri så jeg blir ikke lei den! Tok en drøy halvtime begge, og skulderen var definitivt der det gjorde minst vondt. Glemte det så fort etterpå at jeg fikk en liten overraskelse på den andre. Så 2 er mer enn nok for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bakpå øret et dumt sted? Enten bakpå øreflippen eller bakpå øverst. Er stjernetegn skytte, og kunne tenkt meg en pil der... Den ville ikke synes så mye ettersom jeg har langt hår, men det kan jo forandre seg. Vil ha en tatovering, men bare en liiiiten en, som min lille hemmelighet. God/dårlig idè? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange er redd for å tatovere seg, fordi de er redde for å bli gammel med det.

Men du blir jo skrukkete uansett. Enda mer stilig med farger i mellom de da! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...