AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Min mann er aldri fysisk mot meg med mindre han er kåt. For meg blir det stress, at for hver bidige gang vi har litt nærhet, så begynner han å mase om sex. Hver gang. Om han styrer med å få barnet til å sovne i egen seng vet jeg hva som er i vente- sex. Om jeg sender han en hyggelig melding; han tar det som hint til at nå kan det bli sex, og han svarer med en seksuell melding. Jeg blir SÅ lei og får helt avsmak. Hvordan er dette til dere, og da hovedsakelig damer? Hadde du taklet å ha det slik? Anonymkode: c6e21...cf9 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Min kjæreste vil aldri ha sex. Absolutt aldri. Anonymkode: 0e129...8c2 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Jeg hadde ikke taklet å ha det slik! Ofte ligger vi bare sammen å koser, da mener jeg bare kyssing, klemming og det å holde rundt hverandre uten noe mer. Vi har selvfølgelig stunder der vi har oss også, men det går litt i bølger ift. stress og om barna er hjemme 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Nei vi koser og er fysiske utover sex, og det hadde ikke vært nok for meg. Det hadde som du skriver blitt stress rundt fysisk kontakt om det kun betydde sex for ham. Har du tatt det skikkelig opp med ham? Anonymkode: 3cd8a...58d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Dette er ikke et forhold jeg kunne ha vært i. Jeg setter pris på de små fysiske berøringene gjennom dagen som et kyss, en klem, stryke på meg og mye annet. Det bidrar til en nærhet samt at det faktisk påvirker lysten min positivt. Om mannen kun hadde vært fysisk når han ville ha sex hadde faktisk vært avtennende på meg. Anonymkode: 54064...086
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mann er aldri fysisk mot meg med mindre han er kåt. For meg blir det stress, at for hver bidige gang vi har litt nærhet, så begynner han å mase om sex. Hver gang. Om han styrer med å få barnet til å sovne i egen seng vet jeg hva som er i vente- sex. Om jeg sender han en hyggelig melding; han tar det som hint til at nå kan det bli sex, og han svarer med en seksuell melding. Jeg blir SÅ lei og får helt avsmak. Hvordan er dette til dere, og da hovedsakelig damer? Hadde du taklet å ha det slik? Anonymkode: c6e21...cf9 Det her er så typisk ting som blir krasj i forhold, jeg har vært med på det samme. Du får avsmak av at du ikke rekker bli tent eller føle du har noe "valg" - sex skal det bli uansett. Han føler seg avvist når ikke tilnærmingene hans får den responsen han håper på, og han kan finne på å skru seg helt av seksuelt når du gir opp. Det dere trenger er å snakke sammen. Si at du merker at du får lavere sexlyst av at dere ikke kan være fysiske uten sex. Og så spør du om dere kan teste ut ting en god stund, feks en mnd eller to - at han skal godta at dere ikke nødvendigvis skal ha sex, begge kan initiere fysisk kontakt, men du skal bare ta det videre derfra hvis du merker skikkelig behov. Vis forståelse hvis han synes forslaget høres kjedelig ut, men minn han på at forholdet trenger at begge tenner, og nå har det blitt litt for mye press til at du klarer å tenne, så da trenger du at han blir med og teste ut litt ting. Evnt, hvis det ikke har gått så langt og du fortsatt tenner men merker det er på vei feil vei, så kan du vel bare snakke med han om det - at du trenger noe fysisk kontakt som bare har kos som mål for å føle at det er noe kjærlighet mellom dere også. Anonymkode: 6bd14...ffd
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Det er likt her også ts. Han er ikke taktil av seg. Det kommer ikke naturlig for han å holde hender, stryke, kose på den måten. Jeg blir også veldig sliten og lei. Ofte om han tar på meg, så ender det lavere eller høyere enn hva jeg ønsker og jeg må kommentere at jeg ikke liker det. For meg gir det ingen nærhet ved å bli tatt der. Og jeg hater at det alltid skal lede til sex. Anonymkode: f2116...819
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Jeg og hater det. Han prøver å si at jeg også må kose og klemme- men igjen blir det tatt som hint om sex. Jeg takler det ikke. Han tror at dersom jeg tar litt på han på dagtid, betyr det at jeg er klar for en kjappis der og da. Dette blir en vond sirkel. Jeg vil gjerne kose og kjenne nærhet, men uten at han skal begynne å Jokke på meg på ryggen eller lårene, eller uten at hendene hans skal gå rett ned i skrittet på meg!!! Anonymkode: c6e21...cf9 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Hva skjer om dere ikke har sex etter litt berøring, hva skjer da? Hadde ikke taklet et slikt forhold. Alle har da behov for berøring og nærhet uten at man trenger å ha sex. Ville sagt klart ifra og satt grenser. Høres ut som du og andre her er en gjeng med sexslaver, unnskyld meg Anonymkode: c89bf...198
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Sa det ikke for å kritisere dere på noen måte. Men blir irritert på deres vegne.. Det er overhode ikke greit at dere blir behandlet slik Anonymkode: c89bf...198
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Jeg hadde aldri klart det. Beste forhold jeg har vært i, så gikk han og klemte på meg, kysset meg, holdt rundt meg, og var veldig fysisk hver dag, uten at det trengte å føre til sex. Og det førte jo til at jeg var kåt veldig ofte og. Og jeg trenger fysisk kontakt uten sex, for å ville ha sex. Anonymkode: 61bf6...eb6
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli For oss er det helt fint. Ingen av oss er fysiske av oss i det hele tatt. Ingen av oss har fysisk kontakt/intimitet som noe «kjærlighetsspråk», for å si det forsiktig🙂 Anonymkode: 8f454...4fd
Mardina Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min kjæreste vil aldri ha sex. Absolutt aldri. Anonymkode: 0e129...8c2 Og dere er sammen fordi? Kan du virkelig leve med et sexløst forhold?
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde aldri klart det. Beste forhold jeg har vært i, så gikk han og klemte på meg, kysset meg, holdt rundt meg, og var veldig fysisk hver dag, uten at det trengte å føre til sex. Og det førte jo til at jeg var kåt veldig ofte og. Og jeg trenger fysisk kontakt uten sex, for å ville ha sex. Anonymkode: 61bf6...eb6 Et mareritt for de fleste menn. Anonymkode: e205e...170
feliek54 Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min mann er aldri fysisk mot meg med mindre han er kåt. For meg blir det stress, at for hver bidige gang vi har litt nærhet, så begynner han å mase om sex. Hver gang. Om han styrer med å få barnet til å sovne i egen seng vet jeg hva som er i vente- sex. Om jeg sender han en hyggelig melding; han tar det som hint til at nå kan det bli sex, og han svarer med en seksuell melding. Jeg blir SÅ lei og får helt avsmak. Hvordan er dette til dere, og da hovedsakelig damer? Hadde du taklet å ha det slik? Anonymkode: c6e21...cf9 Er viktig med lit kos uten at det blir sex. En klem, et kyss eller ta lit på hverandre
SPOCA Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli Nei, det er ikke nok for meg, en slik mann vil jeg ikke ha.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli Jeg er nok den av oss to som kunne vært ok med lite kosing og bare sex, selv om jeg er kvinne. Jeg kan bli irritert og frustrert om noen bare tar mye på meg. Litt sånn kom til saken, eller la meg være. Anonymkode: c7b9e...ad1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli Behandles som kun en venn utenom sex? Man føler seg nok ikke begjært av det, og føles kanskje som mannen ikke har lyst til å være nær kjæresten hvis han ikke får «komme i mål». Da kan han jo bruke høyrehånda istedet for å bruke kjæresten som kun et verktøy for å komme i mål. Anonymkode: 878ad...448
AnonymBruker Skrevet 5. juli #19 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): For oss er det helt fint. Ingen av oss er fysiske av oss i det hele tatt. Ingen av oss har fysisk kontakt/intimitet som noe «kjærlighetsspråk», for å si det forsiktig🙂 Anonymkode: 8f454...4fd Men likevel vil dere ha sex? Det er jo det mest intime man kan gjøre? Men en klem i hverdagen- huff😅 Anonymkode: 878ad...448
AnonymBruker Skrevet 5. juli #20 Skrevet 5. juli Nei, jeg trenger nærhet og intimitet utenom sex. Heldigvis er samboer kosete og liker det han også. Vi klemmer mye, sitter i armkroken, stryker over ryggen, holder hender og kysser mye. Vi gir hverandre komplimenter og viser omsorg for hverandre. Det gjør at jeg føler meg mer nær han og at jeg har mer lyst på han. Jeg hadde en eks som trodde det var nok å komme bort og klemme litt på puppene og så skulle jeg være klar for sex. Utenom det var det ingen fysisk berøring eller noe. Det fungerte dårlig for min del og hadde sjeldent lyst på sex. Anonymkode: 6eaf8...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå