AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Jeg er ikke i målgruppa til spørsmålet ditt, men hva mener du med "ser i"? De har jo sex med dem, tiss i tiss og så orgasme. Og det er jo godt, hvorfor skulle de ikke ha sex om de får det liksom? Anonymkode: 6520b...565 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Jeg er sammen med en mann som er 17 år yngre enn meg og både han og meg har aldri hatt det så bra med andre før. Alder betyr ikke noe når man er voksen og man faller ikke for et tall på papiret. Jeg har vært aleinemor i en god del år og av erfaring er det ikke ofte man møter noen man klikker med å får de rette følelsene for. Folk må slutte å bry seg om hva andre gjør. Kjærlighet har ingen adlersgrense! Anonymkode: e7fdf...ee3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Jeg for min del ser kvalitetssex, har ikke tenkt å ha noe forhold med de, utenom rent seksuelt. De har en erotisk og sensuell "aura" over seg, som ikke yngre jenter kan matche. Anonymkode: 2a006...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Sikkert det samme som andre ser i andre, noe verdt å spare på. Anonymkode: fcc6b...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå