pop up bruker Skrevet fredag kl 20:49 #1 Skrevet fredag kl 20:49 Jeg har fått sommerferie, og kunne gjerne tenke meg å slappe av med å lese noen blogger, hente inspirasjon og ja, bare tilbake til blogg i stedet for Instagram og tiktok hvor alt skal gå så fort. Logget meg inn på bloglovin som jeg brukte for mange år siden, men der var det tomt gitt. Enten fungere ikke siden lenger eller så har alle bloggene jeg fulgte gitt seg - begge deler er mulig 😅 Hvor starter jeg for å finne gode blogger nå i 2025? For noek blogger vel fortsatt?
pop up bruker Skrevet fredag kl 21:01 Forfatter #3 Skrevet fredag kl 21:01 Snurris skrev (7 minutter siden): Det er diverse (ræl) på blogg.no. Jeg vil jo ikke ha ræl da 😅
Snurris Skrevet fredag kl 21:02 #4 Skrevet fredag kl 21:02 pop up bruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil jo ikke ha ræl da 😅 Det kan være underholdende! Jeg vet dessverre ikke om noen bra blogger, så jeg venter også på svar her
pop up bruker Skrevet fredag kl 21:13 Forfatter #5 Skrevet fredag kl 21:13 Snurris skrev (7 minutter siden): Det kan være underholdende! Jeg vet dessverre ikke om noen bra blogger, så jeg venter også på svar her Leste litt, og noe var jo litt koselig kanskje tiden vi lever i, men jeg kjenner at jeg vil ha noe som er litt mer bestandig og rolig enn Instagram og tiktok. Skulle gjerne hatt en side litt sånn som bloglovin var hvor man får opp tips til blogge rosa. Å bare google random blir litt vanskelig troe jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå