AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Jeg har endelig (hold dere fast for snikskryt) fått så fin hud at jeg føler jeg kan legge fra meg den der heldekkende foundationen, og heller prøve meg på en cc krem. Vil noen anbefale meg en? Jeg er 39 år og har normal hud uten store issues. +poeng om den ikke er dødsdyr… Anonymkode: ce7d6...d68
jukkapalme Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Enig i Erborian. Lumene er også god. Makeupmekka har en superbillig en, men syns de andre to er bedre. 1
sminkebord Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Er veldig glad i Lumene! Men nå har jeg i ikke testet noen andre. 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Erborian og Lumene er mine favoritter. Liker også Caia BB-stick.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Den fra IT Cosmetic er min favoritt, ellers bruker jeg skin tint fra Laura Mercier nå på sommeren. Anonymkode: 47f1c...fd0
snurk Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Synes it cosmetics sin er veldig god, men den har ganske høy dekkevne. Når jeg ønsker noe lettere bruker jeg Loreal hydrating serum foundation.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Lumene. Ingen over, ingen ved siden! Anonymkode: 45da2...693
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Liker også Lumene. Erborian ble for oransje for meg Anonymkode: af0a2...bb2
Lillemy8 Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Liker også Lumene. Erborian ble for oransje for meg Anonymkode: af0a2...bb2 NB fargen Claire hvis man går for Erborian ikke Dore - denne kan bli gul på typisk nordisk hud som nevnt her. Erborian er fantastisk når man nærmer seg 40 med litt linjer osv 😉
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli Jeg er veldig glad i Lumene sin CC:) Billig, passe med dekk, sitter pent. Jeg liker også IT cosmetics sin, høyere dekke evne og tykkere i konsistensen. Den føler jeg er litt sånn elsk eller hat produkt, så be om en prøve. Anonymkode: d29d9...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå