AnonymBruker Skrevet 12. juli #21 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uvitende lege i så fall, øredråper/spray og q-tips finnes av en grunn Anonymkode: 731ad...3ca Q-tips skal ikke inn i ørene, med mindre det er etter instruks. De dytter sammen voksen og gjør den bare enda vanskeligere å få ut. Jeg måtte bruke Otinova ei stund (noen uker kanskje?) før det hjalp skikkelig. Nå bruker jeg den av og på i perioder. Klør jeg veldig over tid så bruker jeg olje og får skylt hos fastlegen. Jeg har litt øregangseksem, så når jeg er sikker på at jeg ikke har ørevoks bruker jeg q-tips med litt mild kortisonkrem som jeg snurrer i øregangen. Det var etter råd fra en ØNH-lege, tilpasset min situasjon, og etter nøye instruks om å ha ørevoks-fri øregang først. Hvis det er mye ørevoks der hjelper det ikke, og kan gjøre det verre. Anonymkode: c8075...4b4
AnonymBruker Skrevet 19. juli #22 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 18.51): Er det meningen at det skal kile mye og svi de første minuttene? Anonymkode: 731ad...3ca Noen som vet? Anonymkode: 731ad...3ca
AnonymBruker Skrevet 19. juli #23 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet? Anonymkode: 731ad...3ca Ja det kiler, helt normalt. Anonymkode: 0e791...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå