Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min er på ferie og h*n ønsket massasje fra en masør på hotellet å jeg tenkte at det må da være greit det så jeg gjorde noe anneti mellomtiden. H*n fikk massasje på rommet vårt siden hotellet ikke har eget massasjerom. Da jeg var ferdig med å svømme i basenget som jeg bestemte meg for å gjøre å kom inn på rommet var h*n helt naken (altså kjæresten). Massøren er av motsatt kjønn. Jeg vet at jeg ikke kan bestemme over kjæresten min. Men jeg kan ikke si jeg likte det synet da jeg kom tilbake… Overreagerer jeg? Er dette vanlig?

Anonymkode: e0a04...ee1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Happy ending på gang, ingen annen grunn til å være naken. 

Anonymkode: f7a76...808

• Liker 6
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke har engangstruse og bare har boxer, så er det vanlig. Stedene man ikke masserer skal være dekt med håndkle. 

Anonymkode: fb3ec...ea6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nyt resten av ferien du har. Si hva du mener til kjæresten din og snakk med ham. Hadde han syntes det var kjekt å komme hjem til om det var motsatt? Meneij..det hadde sikkert vært et forhør.

Men snakk med han ihvertfall. Hør på magefølelsen, still spørsmål og keep it cool mens du er der du er. Ta deg en mojito ihvertfall og do you. 

Anonymkode: 9503b...f9e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig!

Anonymkode: 5f121...f02

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man ikke har engangstruse og bare har boxer, så er det vanlig. Stedene man ikke masserer skal være dekt med håndkle. 

Anonymkode: fb3ec...ea6

Nyt resten av ferien du har. Si hva du mener til kjæresten din og snakk med ham. Hadde han syntes det var kjekt å komme hjem til om det var motsatt? Meneij..det hadde sikkert vært et forhør.

Men snakk med han ihvertfall. Hør på magefølelsen, still spørsmål og keep it cool mens du er der du er. Ta deg en mojito ihvertfall og do you. 

Anonymkode: 9503b...f9e

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig!

TS her. Hun er en dame. Men det gjør vel ingen forskjell?

AnonymBruker
Skrevet

Alle massasjer jeg har fått har enten vært med engangstruse man får på stedet eller naken med et håndkle som dekker skritt/rumpe. 

Synes derfor det at han var naken ikke nødvendigvis er så rart. 

Synes det er mer spesielt at hotellet tillater massasjetjeneste på hotellrommene, mest av hensyn til massørenes sikkerhet og at det i større grad kan muliggjøre salg av sextjenester. 

Anonymkode: 7d739...019

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damer kan også motta happy ending. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du får engsngstruse eller beholder trusa på! Mann eller dame spiller ingen rolle. At brystene er naken ja det har jeg vært borti. Da de masserer rundt der, men håndkle har vært over når området ikke var massert!

Skrevet

Var rumpa bar eller et håndkle over? Tenker det utgjør hele forskjellen. 

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (26 minutter siden):

Var rumpa bar eller et håndkle over? Tenker det utgjør hele forskjellen. 

TS her. Det var ikke noe håndkle. Trusa var dratt ned og hun hadde heller bh. Jegkjenner at jeg er veldig skuffet. Kan ikke se noen grunn til at det var nødvendig… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

TS her. Det var ikke noe håndkle. Trusa var dratt ned og hun hadde heller bh. Jegkjenner at jeg er veldig skuffet. Kan ikke se noen grunn til at det var nødvendig… 

TS her igjen. Jeg konfronterte henne med dette å hun sier at hun ikke merket det. Man kan selvfølgelig spørre seg hvorfor jeg ikke grep inn å spurte hvorfor kjæresten min må bære splitter naken for å få massasje, men jeg følte samtidig at jeg ikke behøver å gjøre det. Jeg kan ikke forfølge noen sånn i tilfelle de gjør noe som jeg føler er over streken. Jeg føler at dette her var en brist i tillitt min….

Men hva kan man gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke turt å la meg bli massert av en ukjent mann på mitt hotellrom naken. Forsåvidt ikke med truse heller...

Anonymkode: 7311f...fd7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva mener du med trusen dratt ned? Ned på lårene eller knærne? Eller bare litt ned på hoftene? Ned på hoftene er normalt hvis man beholder truse på. Som nevnt pleier man ikke ha egen truse på engang.

Uavhengig av hva som er skjedd eller ei, så har du jo opplagt en utfordring med tillit/mistillit.  

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at noen seriøse steder er det vanlig at den som blir massert er naken eventuelt med et håndkle over rumpa/skrittet. Men det er ikke vanlig at man er alene med massøren. På seriøse steder så blir flere massert i samme rom. Det kan være delt kvinner og menn eller blandet og med massører av begge kjønn men alltid flere til stede.

Anonymkode: 9c22f...bee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva mener du med trusen dratt ned? Ned på lårene eller knærne? Eller bare litt ned på hoftene? Ned på hoftene er normalt hvis man beholder truse på. Som nevnt pleier man ikke ha egen truse på engang.

Uavhengig av hva som er skjedd eller ei, så har du jo opplagt en utfordring med tillit/mistillit.  

TS her. Beklager skrivefeilene, men jeg er veldig frustrert over situasjonen… trusa var dratt ned på knærne. Det er greit å ikke ha på undertøy så lenge man har et håndkle som dekker til, men her lå hun på håndkleet…

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at noen seriøse steder er det vanlig at den som blir massert er naken eventuelt med et håndkle over rumpa/skrittet. Men det er ikke vanlig at man er alene med massøren. På seriøse steder så blir flere massert i samme rom. Det kan være delt kvinner og menn eller blandet og med massører av begge kjønn men alltid flere til stede.

Anonymkode: 9c22f...bee

På seriøse steder er det ikke samlebånd, nei. Jeg har aldri delt rom med andre når jeg har fått massasje  verken i Norge eller utlandet. Med unntak av massasje som er booket som spa for to (typisk meg oh kjæresten). 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Beklager skrivefeilene, men jeg er veldig frustrert over situasjonen… trusa var dratt ned på knærne. Det er greit å ikke ha på undertøy så lenge man har et håndkle som dekker til, men her lå hun på håndkleet…

Ok, med trusa dratt ned på knæra skjønner jeg godt at du reagerer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trusa på knærne?? Superspesielt! 

Virka de stressa da du kom inn? 

Anonymkode: 43d88...3d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle massasjer jeg har fått har enten vært med engangstruse man får på stedet eller naken med et håndkle som dekker skritt/rumpe. 

Synes derfor det at han var naken ikke nødvendigvis er så rart. 

Synes det er mer spesielt at hotellet tillater massasjetjeneste på hotellrommene, mest av hensyn til massørenes sikkerhet og at det i større grad kan muliggjøre salg av sextjenester. 

Nå var dette sikkert i utlandet en eller annen plass, og i store deler av verden så er ikke salg av sexuelle tjenester forbudt, og da kan det vel være fristende og "dra inn" litt ekstra penger på rike turister. Men siden dette er en dame som fikk massasje så heter det vel ikke "happy ending" som mange skriver, nei da blir det noe guddommelig som vi kaller Yoni massasje. 

"Yoni-massasje eller yonic-massasje, avledet fra ordet Yoni, en representasjon av vulvaen som symboliserer gudinnen Shakti, er en type tantrisk helkroppsmassasje."

Så kanskje fruen fikk litt Yoni fra solbrune Toni, mens hun slappet av på rommet, helt innafor og få litt gudommelig massasje. Men da må også kona holde smella, mens gubben får en happy ending av Isabella.

Anonymkode: b48d9...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...