Idse Skrevet fredag kl 18:46 #1 Skrevet fredag kl 18:46 Jeg skal på visning neste uke og ser for meg å lage soverom av det som nå er brukt som spisestue. Nå er det et ikke godtjent soverom i kjeller, det ville jeg heller brukt som kontor. Noen her som har peiling på hva det kunne kostet å sette opp en vegg og bygge en ny trapp da jeg ville snudd den som på tegningen? Hvordan kan jeg finne ut om det i det hele tatt er mulig? https://cdn.eiendomssentralen.no/media/beleven/90899/Komplett-salgsoppgave.pdf
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Det bør søkes om til kommunen (mener jeg, siden det blir endring av bruksområde. Men strengt tatt så tror jeg at jeg hadde droppet det selv. Vi gjorde det fordi vi innlemmet tidligere bod til bruksareal). Vi betalte 60k + montering for en billig og veldig liten trapp. Så vil tippe 100k for en i normal størrelse. Vegg kommer vel litt an på, men ville gått for armert gips (den tåler mer), den er litt mer kostbar. Anonymkode: ce79f...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå