Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke venner. Slått meg litt til ro med det. Men er en tomhet der. Er det noen som har klart å få skikkelig gode venner etter 40?

Anonymkode: ced92...0df

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg fullførte skolen har det føltes umulig. Alle er opptatt med sitt. Det var enklere som ung.

Anonymkode: ea9a3...ade

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Etter jeg fullførte skolen har det føltes umulig. Alle er opptatt med sitt. Det var enklere som ung.

Enig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bor du i storby(som Oslo) eller en mindre plass? Har ikke nie med det da. Er bare det fra en mindre  plass til en større  . Men det hjalp ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bor du i storby(som Oslo) eller en mindre plass? Har ikke nie med det da. Er bare det fra en mindre  plass til en større  . Men det hjalp ikke

Bor i et mindre tettsted. Jeg tenker kanskje det er en del av problemet. De fleste jeg vokste opp med flyttet i 20-årene. Det er ikke mange på min alder igjen i området, og de som er her deler jeg ingen felles interesser med.

Jeg hadde nok hatt det bedre i en større by.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bor i et mindre tettsted. Jeg tenker kanskje det er en del av problemet. De fleste jeg vokste opp med flyttet i 20-årene. Det er ikke mange på min alder igjen i området, og de som er her deler jeg ingen felles interesser med.

Jeg hadde nok hatt det bedre i en større by.

Jeg bor i større by, men det er ikke så enkelt. Er jo interesse grupper og lignende. Klarer bare ikke å knekke koden helt 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har fått venner erter fylte 40 både på jobb og med naboer. Det er vennskap som krever passe innsats av meg, vi sees kanskje 3-4 ganger i året, og snakker skikkelig sammen når vi sees. Det er vennskap nok for meg. Har 5-6 slike vennskap å opprettholde.

Anonymkode: f8e6c...1c3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere nære venninner men vi alle har flytta til ulike steder og er opptatte med barn og jobb og treffes en dag i året.

Jeg har passert 40 og merker at nettverket er mindre selv om jeg har barn og mann.  Det var mye lettere å treffe og bli kjent med nye venner da vi var studenter i 20 åra.

Savner å kunne samle venninner på vinkvelder og middager slik vi gjorde tidligere. Å foreslå slikt nå fører til ingen oppmøte.

Anonymkode: 3abbf...3dc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...