AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Jeg vil helst ta det med meg inn i garderoben, men er det forbudt? Anonymkode: e8463...fc8
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli På sykkelen. Vi har sykkelgarasje da. Men har det alltid på sykkelen, den er godt låst og forsikret. Midt i byen bruker jeg bikely boksene. Anonymkode: 39230...6b5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Jeg sykler ikke nå lenger, men tok det med inn på kontoret. Hadde det i en stoffpose og la det under pulten min. Satte den ofte til lading der. Hadde jeg ikke hatt kontorplass, hadde jeg lagt den i garderoben. Anonymkode: 826b4...df6
Høna79 Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli På sykkelen, men vi har sykkelgarasje. Kan ta med batteriet inn om vi ønsker, men har ikke lov til å lade batteriet på jobben. Å ha det i garderoben ville da vært ok.
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli I skapet. Vi har free seating og skap til tingene våre. Anonymkode: 05d2c...543
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli På sykkelen, stress å styre med noe annet. Anonymkode: aa076...f53
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Stort sett på sykkelen (den er gammel og lite attraktiv å stjele, i alle fall når den står blant drøssevis av dyrere sykler). Hvis jeg må lade, tar jeg den med inn på kontoret. Har ikke hørt at det ikke er greit. Har ikke spurt heller. Anonymkode: 436e1...f3e
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Har det vært i sykkelgarderoben Anonymkode: a07db...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå