Gå til innhold

Hvilke klær er mest sexy på en dame nå i sommervarmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilke sko foretrekker du som mann at damer bruker når hun er litt pyntet på sommeren?

Anonymkode: 32226...0bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En lett, luftig litt kort (men ikke vulgært kort) blomstrete sommerkjole så du ser litt solbrun hud og kanskje noen nye fregner er veldig fint. Ang sko så er jeg ganske enkel. Minst mulig dilldall. Naturlige  veldtelte føtter uten neglelakk, men i enkle tøysko funker fint! Ha gjerne på sokker i skoene for litt mindre tåfislukt og litt mer komfort 😅

M 39

Anonymkode: 16dd0...c9f

• Liker 1
Skrevet

En litt gjennomsiktig lys kort kjole,så kroppskonturene  ses.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Luftige lyse sommerkjoler som flagrer. De trenger heller ikke være korte, men gjerne så tynne i stoffet at en aner konturer av flotte ben...

Da er det sommer og livet er herlig 🙂

Endret av Hillbill
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvite kjoler i tynt stoff og mye vidde.

AnonymBruker
Skrevet

Lette sånn flagrete kjoler, eller shorts og kort topp, ikke for tettsittende.  Sandaler, lave sko, må kunne gå og ha det gøy, ikke for sexy look.  ( spurte min gutte venn gjeng nå) 🌞

Anonymkode: c248f...0a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lette sånn flagrete kjoler, eller shorts og kort topp, ikke for tettsittende.  Sandaler, lave sko, må kunne gå og ha det gøy, ikke for sexy look.  ( spurte min gutte venn gjeng nå) 🌞

Anonymkode: c248f...0a1

Tusen takk for svar🥰

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen☀️

AnonymBruker
Skrevet

En tynn, litt gjennomsiktig kjole med stringtruse under😍

Anonymkode: 0e169...45e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et kjøttmarked altså.

Anonymkode: 81f73...226

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Luftig pen kjole som er fargerik.

Anonymkode: b5a96...4d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker to bestevenninner som alltid kledde seg likt. Den ene var slank, den andre feit. Det fikk meg til å innse at det ikke er klærne i seg selv som gjør noe sexy – det er personen som bruker dem.

Anonymkode: 9bf9e...a2a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min smak virker veldig A4 etter å ha lest de andre kommentarene. 😆

Det mest attraktive en kvinne kan ha på seg er en lett og fargerik sommerkjole som flagrer lett i vinden.

På bena; det mest sexy er barbent, men om man går på asflat, sandaler.

Anonymkode: 14164...d41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flagrende sommerkjole, truseløst og glattbarbert 

Anonymkode: 16cd8...181

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bikinien skal man heller ikke se bort fra

Anonymkode: fb8b1...008

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan ikke jeg terminologi på kvinneklær da, men en god regel er at om det du har på deg er løst så kan ikke det ha ben. Vil du ha ben på det så må det være tettsittende.

For eksempel:

Spoiler

Sexy-Women-Playsuits-Rompers-Bohemian-Floral-Print-Plunge-Spaghetti-Strap-Rompers-Jumpsuits-Summer-Women-Beach-Playsuits.thumb.webp.42933fd42946b1a97641458facaba317.webp

Så utrolig stygt når det har løse bukseben, ser ut som ei lesbe. 1000 ganger mer sexy om det har kjoleform om det er løst:

Spoiler

image.thumb.jpeg.a6823aa9affe54419251ad4a83478387.jpeg

Trenger selvfølgelig ikke å være så kort da, var bare eksempel jeg pisket opp i farta.

Sitter det tett på huden er det sexy:

Spoiler

Sexy-Rompers-Women-Jumpsuit-Turndown-Collar-Monos-Mujer-Elegante-Buttons-Bodycon-Playsuit-White-Bodysuits-One-Piece.thumb.webp.b596609a646aab4aacabbca7f29d69d0.webp

Ignorer designet, er bare for å vise passformen.

Kan ikke si jeg legger merke til sko på kvinner i det hele tatt, men vanlige hvite sko tar ikke feil I guess.

Anonymkode: 1bd99...f07

Skrevet

Kommer helt an på damens fremtoning. I noen tilfeller er Burka/ Niqab mest kledelig, i den andre enden av spekteret miniskjørt/ stringtanga.....

Skrevet

Jeg synes kvinner generelt kler seg lekkert.. Sexy er ikke alltid en fordel for meg, når jeg er i nærheten🙈

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 19.51):

Og hvilke sko foretrekker du som mann at damer bruker når hun er litt pyntet på sommeren?

AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 19.51):

Stringbikini Og høye heler!

Anonymkode: bfca2...dcb

AnonymBruker
Skrevet

En tights som går langt oppi rumpa og som fremhever venusberget. 

Anonymkode: 9f6aa...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...