AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Er det dumt med hvit T-skjorte? Tenkte om man blir svett og alt synes? Redd BH synes under, gjør dem det? Har ikke brukt hvit farge på klær på åresvis. Blir det veldig fort skittent da jeg har hund? Anonymkode: 8c7de...43c
Fotballmamma Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Jeg har stort sett bare hvite t-skjorter, synes ikke svette vises så godt på hvitt? Lys grå derimot.. 🙈 Kjøp deg hudfarget bh hvis du er redd for at den skal synes, men kjøper du en i litt tykt og godt stoff så vises den ikke. Kjøp også flere, så har du å bytte i hvis hunden møkker deg til. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Det er vel det mest basis av basis plagg som finnes. Verdens mest brukte plagg skulle jeg tro. Anonymkode: 9d61d...114 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Jeg synes ikke svette vises så godt på hvit t-skjorte. Jeg bruker hudfarget BH under, da synes den ikke. Anonymkode: dd051...51b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Hudfarget eller rød bh er best for å ikke synes. Ellers er det lite svettemerker på hvite klær, men de blir fort skitne OG det er vanskelig å holde de helt hvite over tid… Anonymkode: 00e92...3cf 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hudfarget eller rød bh er best for å ikke synes. Ellers er det lite svettemerker på hvite klær, men de blir fort skitne OG det er vanskelig å holde de helt hvite over tid… Anonymkode: 00e92...3cf Ikke om man bare vasker hvitt sammen. Anonymkode: 8e4b8...793
AnonymBruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det dumt med hvit T-skjorte? Tenkte om man blir svett og alt synes? Redd BH synes under, gjør dem det? Har ikke brukt hvit farge på klær på åresvis. Blir det veldig fort skittent da jeg har hund? Anonymkode: 8c7de...43c Hvitt synes møkk og flekker lett på ja. Men hvit t-skjorte er vel det mest klassiske som finnes når det kommer til t-skjorter Anonymkode: 5eda5...e28
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli De hvite t-skjortene fra Cubus liker jeg godt. De er litt tykkere i stoffet og blir ikke gjennomsiktige. Anonymkode: 7e79b...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå