Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt med hvit T-skjorte? Tenkte om man blir svett og alt synes? Redd BH synes under, gjør dem det? Har ikke brukt hvit farge på klær på åresvis. Blir det veldig fort skittent da jeg har hund?

Anonymkode: 8c7de...43c

Skrevet

Jeg har stort sett bare hvite t-skjorter, synes ikke svette vises så godt på hvitt? Lys grå derimot.. 🙈

Kjøp deg hudfarget bh hvis du er redd for at den skal synes, men kjøper du en i litt tykt og godt stoff så vises den ikke. Kjøp også flere, så har du å bytte i hvis hunden møkker deg til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel det mest basis av basis plagg som finnes. Verdens mest brukte plagg skulle jeg tro.

Anonymkode: 9d61d...114

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke svette vises så godt på hvit t-skjorte. Jeg bruker hudfarget BH under, da synes den ikke.

Anonymkode: dd051...51b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget eller rød bh er best for å ikke synes. Ellers er det lite svettemerker på hvite klær, men de blir fort skitne OG det er vanskelig å holde de helt hvite over tid… 

Anonymkode: 00e92...3cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hudfarget eller rød bh er best for å ikke synes. Ellers er det lite svettemerker på hvite klær, men de blir fort skitne OG det er vanskelig å holde de helt hvite over tid… 

Anonymkode: 00e92...3cf

Ikke om man bare vasker hvitt sammen.

Anonymkode: 8e4b8...793

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det dumt med hvit T-skjorte? Tenkte om man blir svett og alt synes? Redd BH synes under, gjør dem det? Har ikke brukt hvit farge på klær på åresvis. Blir det veldig fort skittent da jeg har hund?

Anonymkode: 8c7de...43c

Hvitt synes møkk og flekker lett på ja. Men hvit t-skjorte er vel det mest klassiske som finnes når det kommer til t-skjorter

Anonymkode: 5eda5...e28

AnonymBruker
Skrevet

De hvite t-skjortene fra Cubus liker jeg godt. De er litt tykkere i stoffet og blir ikke gjennomsiktige. 

Anonymkode: 7e79b...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...