AnonymBruker Skrevet 5. juli #21 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (Akkurat nå): Nå presiserer TS at hun ønsker menn som er dominante i senga. Jeg vil gjerne se noe som helst kilder eller tankevirksomhet som gjør at du klarer å vri seksuelt dominante menn - som tenner på dominant sex - til å være underdanig eller desperate menn. Ja, og jeg har svart at hun finner nok ikke noen som er dominant bare i sengen. Haha, ja, det vil du nok. Snakk om å illustrere poenget mitt 😆 Anonymkode: 77b64...e2a
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #22 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og jeg har svart at hun finner nok ikke noen som er dominant bare i sengen. Haha, ja, det vil du nok. Snakk om å illustrere poenget mitt 😆 Anonymkode: 77b64...e2a Du virker til å ha svært liten erfaring/forståelse for BDSM, og generelt sett begrenset livserfaring. Man kan fint finne oppegående menn som er dominante i senga, men et ordentlig menneske utenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #23 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Altså om dere merket det på personlighet, at de var dominerende i senga før dere hadde sex? Jeg elsker å bli dominert, men opplever at veldig mange menn er veldig snille i senga. De mennene som faktisk er dominerende, har jeg merket det på - men de har alltid vært menn som har behandlet meg dårlig personlig. Er det slik at «snille menn» ikke er dominerende? Anonymkode: 16402...0b8 Da bør du gå i deg selv og så finne ut av hva du vil ha. Kanskje en profil på fetlife kan være en ide. Jeg har en fyr som kan påføre meg mye smerte, men er en bamse utenfor leken Slik seg hør og bør! Anonymkode: c7c7c...49d
AnonymBruker Skrevet 5. juli #24 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (9 minutter siden): Man kan fint finne oppegående menn som er dominante i senga, men et ordentlig menneske utenfor. Og motsatt. Menn som på ingen måte er dom «i senga», men er en dominant person utenfor 😊 Anonymkode: b5b2b...14c 1
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #25 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og motsatt. Menn som på ingen måte er dom «i senga», men er en dominant person utenfor 😊 Anonymkode: b5b2b...14c Absolutt. Og kvinner som er submissive i senga men alt annet enn underlegen utenfor. Det er alltid et rødt flagg når noen begynner å definere hva "ekte" dominante og submissive er, spesielt siden det er enorme forskjeller innad i de begrepene. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #26 Skrevet 5. juli Opplever at min kjæreste er oversnill til daglig, litt sånn labrador. Han liker at jeg er litt bossy utenfor sex, men når vi har oss liker han å være dominerende. Dominerende menn som blir kåt på at andre blir kåte og er gode på aftercare er de beste Anonymkode: 36d80...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #27 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (9 minutter siden): Du virker til å ha svært liten erfaring/forståelse for BDSM, og generelt sett begrenset livserfaring. Man kan fint finne oppegående menn som er dominante i senga, men et ordentlig menneske utenfor. Jeg (og sikkert de fleste som leser denne tråden) har forstått at du mener det. Du får ikke rett, bare av å gjenta noe, eller komme med spydigheter. Faktisk vil jeg si at det å holde på sånn, er det klassiske problemet jeg forsøker å beskrive. Menn som tror de kan dominere bare ved å kalle det bdsm, men som ikke innser at de er like underdanige (spydige, masete) som de var før de ble med på denne her leken, som bdsm tross alt er. Du må gjerne fortsette med illusjonene dine, være seg religion eller politikk eller bdsm. Men det er altså snakk om idealer og luftslott, ikke om virkelighet. Du kan ikke forvente at andre rundt deg skal se det du ser. Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #28 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Altså om dere merket det på personlighet, at de var dominerende i senga før dere hadde sex? Jeg elsker å bli dominert, men opplever at veldig mange menn er veldig snille i senga. De mennene som faktisk er dominerende, har jeg merket det på - men de har alltid vært menn som har behandlet meg dårlig personlig. Er det slik at «snille menn» ikke er dominerende? Anonymkode: 16402...0b8 Kanskje du bør avklare om du mener bdsm-dominant eller virkelig dominant, siden disse her bdsm-folkene tar helt over tråden? Anonymkode: 77b64...e2a
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #29 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg (og sikkert de fleste som leser denne tråden) har forstått at du mener det. Du får ikke rett, bare av å gjenta noe, eller komme med spydigheter. Det kom fra rette personen. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Faktisk vil jeg si at det å holde på sånn, er det klassiske problemet jeg forsøker å beskrive. Menn som tror de kan dominere bare ved å kalle det bdsm, men som ikke innser at de er like underdanige (spydige, masete) som de var før de ble med på denne her leken, som bdsm tross alt er. Du må gjerne fortsette med illusjonene dine, være seg religion eller politikk eller bdsm. Men det er altså snakk om idealer og luftslott, ikke om virkelighet. Du kan ikke forvente at andre rundt deg skal se det du ser. Anonymkode: 77b64...e2a BDSM er selvfølgelig en lek, fordi det involverer avtalte grenser, samtykke og består av parter som respekterer hverandre. Det man gjør eller sier i senga reflekterer ikke hvilken verdi motparten har, men er en lek ment for å gi mest nytelse for begge parter. Det virker til at du mener at dominant sex kun kommer av kriminelle menn som ikke bryr seg om andre enn seg selv. Her er det du som har en definisjon som går mot den normale folk anser som seksuell dominanse. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #30 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): En faktisk dominerende mann er en brauten og overkjørende og ofte kriminell mann, Anonymkode: 77b64...e2a Jeg er en «faktisk dominerende mann». Jeg er hverken brautende eller kriminell. Jeg kan riktignok bli oppfattet som overkjørende, da jeg ofte tar avgjørelser eller handler på eget initiativ. I senga finnes jeg ikke «dom» i det hele tatt. Det er ikke sånn at alle mennesker har en personlighet og væremåte som gjenspeiler seg på alle livets arenaer. En mann kan selvfølgelig være «dom» under sex, men over hode ikke dominerende utenfor soverommet. På akkurat samme måte som at man kan være en dominerende person utenfor soverommet, menn ikke under sex. Anonymkode: b5b2b...14c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): En mann blir dominerende sammen med deg så lenge du er hengiven overfor han. Det kan ikke skje på en annen måte, uten det kategoriseres som vold. Det er kjent fenomen at mange kvinner ikke kan respektere en snill mann, men samtidig sier kvinner at de vil ha snill mann. Dette er paradoksalt på kvantefysikk nivå og akkurat som i kvantefysikk er svaret alt og ingenting, samtidig. Anonymkode: e0350...b27 Virker som mange menn har problemer med å skjønne forskjell på å være snill og på å være en viljeløs/uselvstendig/veik dott. Vi vil virkelig ha snille menn, og de fleste av oss ender også opp med akkurat snille menn (og forlater dem som ikke er snille), men veike dotter ønsker vi ikke nei. Vi ønsker en snill mann som evner å være en PARTNER, og ikke blir en rumpedilter for oss og omgivelsene, eller en vag og feig, eller tiltaksløs, ekstra belastning i livet. Vi ønsker voksen og ansvarlig PARTNER. Å være snill i den betydning vi ønsker betyr ikke vag/feig/tiltaksløs/viljeløs. Vi kvinner trenger en mann både vi selv og ikke minst andre menn kan ha respekt for. Uten det står vi og barn ganske så ubeskyttet mot det ene vår mann fremdeles er i stand til å beskytte oss best fra; Menn som er aggressive/slemme respekterer ikke kvinner og barn, og heller ikke feige dotter av menn. Så vi ønsker absolutt menn som er snille, men unngår feige menn. De fyller ikke rollen vi trenger mannen for. Klarer en mann ikke å sette seg i respekt ovenfor andre menn, i ord eller handlinger, så er han lite attraktiv for kvinner. Selv om han er snill. Feighet og vaghet er ikke attraktivt som partner. Kvinner har bedre og klokere forankring i biologi for dette, med tanke på vår egen og barns sikkerhet, enn menn har for å løpe etter altfor unge kvinner i forhold til dem. Trygghet og sikkerhet står over det som kribler i pikken i behovspyramiden. Anonymkode: 7d1ee...79d
AnonymBruker Skrevet 5. juli #32 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (25 minutter siden): Det kom fra rette personen. Jeg har allerede rett. Svarer kun fordi du kommer med innvendinger. Det samme gjelder deg; AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er en «faktisk dominerende mann». Jeg er hverken brautende eller kriminell. Jeg kan riktignok bli oppfattet som overkjørende, da jeg ofte tar avgjørelser eller handler på eget initiativ. I senga finnes jeg ikke «dom» i det hele tatt. Det er ikke sånn at alle mennesker har en personlighet og væremåte som gjenspeiler seg på alle livets arenaer. En mann kan selvfølgelig være «dom» under sex, men over hode ikke dominerende utenfor soverommet. På akkurat samme måte som at man kan være en dominerende person utenfor soverommet, menn ikke under sex. Anonymkode: b5b2b...14c Dere må gjerne tro dere oppfattes som dominant, det betyr ikke at dere faktisk gjør det. Og nå gir jeg meg, fordi jeg (som katten så fint minnet meg på) har rett og dermed ikke behøver å prøve å få det. Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #33 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har allerede rett. Dere må gjerne tro dere oppfattes som dominant, det betyr ikke at dere faktisk gjør det. Og nå gir jeg meg Anonymkode: 77b64...e2a Nei. Du aner ikke hva du snakker om. Det er irrelevant hvordan noen måtte oppfatte meg. Jeg er en dominerende person og er fullt klar over det. Tror du gjør lurt i å gi deg. Du forsøker bare å hevde ting du ikke har noen forutsetning for å vite. Anonymkode: b5b2b...14c 1
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #34 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har allerede rett. Svarer kun fordi du kommer med innvendinger. Det samme gjelder deg; Dere må gjerne tro dere oppfattes som dominant, det betyr ikke at dere faktisk gjør det. Og nå gir jeg meg, fordi jeg (som katten så fint minnet meg på) har rett og dermed ikke behøver å prøve å få det. Anonymkode: 77b64...e2a Jeg ble nok oppfattet som din type dominant en kort periode i mitt liv, men det er langt fra noe jeg ønsker å være. Jeg foretrekker definitivt å være det du ser på som underdanig, hvor jeg bryr meg om min partner og mine seksuelle handlinger er innenfor de grensene vi sammen har satt opp. Så kan andre stå for å være "ekte dominante".
AnonymBruker Skrevet 5. juli #35 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Du aner ikke hva du snakker om. Det er irrelevant hvordan noen måtte oppfatte meg. Jeg er en dominerende person og er fullt klar over det. Tror du gjør lurt i å gi deg. Du forsøker bare å hevde ting du ikke har noen forutsetning for å vite. Anonymkode: b5b2b...14c Visst gjør jeg det. Jeg har vært kvinne i et langt liv, møtt mange menn, vært sammen med enkelte av de, og forsto trådstarter perfekt. At dette forumet er fullt av bdsm-folk og andre som vil at verden skal tilpasse seg de, det gjør det ikke enklere for trådstarter å få svar på det hun lurer på. Dominerende menn er dominerende menn, det er ikke sånn at dette er en trait man bare kan slå av og på som det ganger oss selv eller våre seksualpartnere. Eller for den saks skyld våre arbeidsgivere. Har ingen tro på at en dominant mann gjør seg så veldig godt som leder. For å fungere som leder, bør man først og fremst være underdanig, helt til man har kommet inn i gamet, og kan ta over. Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #36 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (10 minutter siden): Jeg ble nok oppfattet som din type dominant en kort periode i mitt liv, men det er langt fra noe jeg ønsker å være. Jeg foretrekker definitivt å være det du ser på som underdanig, hvor jeg bryr meg om min partner og mine seksuelle handlinger er innenfor de grensene vi sammen har satt opp. Så kan andre stå for å være "ekte dominante". Se der, ja! 👏🏻👏🏻👏🏻 Bra å høre! Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #37 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Visst gjør jeg det. Dominerende menn er dominerende menn, det er ikke sånn at dette er en trait man bare kan slå av og på som det ganger oss selv eller våre seksualpartnere. Anonymkode: 77b64...e2a Nei du gjør ikke det. All den tid du ikke aner hvem jeg er, så har det du sier absolutt null relevans. Hvor mange menn du har vært med er irrelevant. Du har ikke vært med meg. De 5-10-15-20 menn du har vært med har vist deg hvem og hva de er. Ingen andre. Jeg er en dominerende mann. Jeg er ikke «dom» som i «dom/sub» leken. At du ikke evner å se forskjellen på å være en dominant person og å være «dom» i en «dom/sub» relasjon er mer en nok til se at du virkelig ikke vet hva du prater om. Hvor vidt jeg er egnet i jobben min eller ikke, vet du heller ikke noe om. «Kommet inn i gamet og kan ta over»?. Du har noen virkelig absurde uttalelser. Jeg har vært leder i 12 år av mitt arbeidsliv. Om det er å «kommet inn i gamet» aner jeg ikke. Hva du mener med å «ta over» vet da bare fuglene. Anonymkode: b5b2b...14c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #38 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei du gjør ikke det. All den tid du ikke aner hvem jeg er, så har det du sier absolutt null relevans. Hvor mange menn du har vært med er irrelevant. Du har ikke vært med meg. De 5-10-15-20 menn du har vært med har vist deg hvem og hva de er. Ingen andre. Jeg er en dominerende mann. Jeg er ikke «dom» som i «dom/sub» leken. At du ikke evner å se forskjellen på å være en dominant person og å være «dom» i en «dom/sub» relasjon er mer en nok til se at du virkelig ikke vet hva du prater om. Hvor vidt jeg er egnet i jobben min eller ikke, vet du heller ikke noe om. «Kommet inn i gamet og kan ta over»?. Du har noen virkelig absurde uttalelser. Jeg har vært leder i 12 år av mitt arbeidsliv. Om det er å «kommet inn i gamet» aner jeg ikke. Hva du mener med å «ta over» vet da bare fuglene. Anonymkode: b5b2b...14c Jeg trenger ikke vite hvem du er for å vite hva jeg snakker om Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #39 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 19.16): Altså om dere merket det på personlighet, at de var dominerende i senga før dere hadde sex? Jeg elsker å bli dominert, men opplever at veldig mange menn er veldig snille i senga. De mennene som faktisk er dominerende, har jeg merket det på - men de har alltid vært menn som har behandlet meg dårlig personlig. Er det slik at «snille menn» ikke er dominerende? Anonymkode: 16402...0b8 Jeg er sammen med en. Kjente han i ca 22 år før vi ble sammen. Kunne aldri ha gjettet at han var det, aldri i verden. Jeg ble sjokkert, veldig positivt overrasket. Sjenert og tilbakeholden. Grensen til asosial. Introvert. Veldig omsorgsfull og varm i forhold. Han er dog en pleasure dom. Anonymkode: 504d8...cef
AnonymBruker Skrevet 5. juli #40 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sammen med en. Kjente han i ca 22 år før vi ble sammen. Kunne aldri ha gjettet at han var det, aldri i verden. Jeg ble sjokkert, veldig positivt overrasket. Sjenert og tilbakeholden. Grensen til asosial. Introvert. Veldig omsorgsfull og varm i forhold. Han er dog en pleasure dom. Anonymkode: 504d8...cef Hva er en pleasure dom? Anonymkode: 8d02a...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå