AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Altså om dere merket det på personlighet, at de var dominerende i senga før dere hadde sex? Jeg elsker å bli dominert, men opplever at veldig mange menn er veldig snille i senga. De mennene som faktisk er dominerende, har jeg merket det på - men de har alltid vært menn som har behandlet meg dårlig personlig. Er det slik at «snille menn» ikke er dominerende? Anonymkode: 16402...0b8
Te- Presten Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Du overtenker og blander nok det seksuelle med det å være autorativ/autoritær eller som du sier, dominerende, utenfor senga. Mange, meg inkludert, som tenner på å dominere seksuelt, ønsker seg en fullstendig likeverdig partner i alle områder. Dom- sub dynamikken avtales med klare rammer. Når starter det og når gjennopprettes maktbalansen? Slikt bør avtales veldig tydelig. Jeg elsker at partneren min underkaster seg og det må komme frem tydelig at hun tenner på å gjøre det. Vi har alltid en god samtale i forkant om hva som er rammene eller handlingsrommet mitt. Innenfor dette rommet, som vi har satt sammen, får jeg friheten til å ta styringen. Sjøl har jeg aldri opplevd noe behov for noe "safe word", men det er greit å prate om hvilke signaler som avbryter seansen umiddelbart. Ta en god runde med aftercare, prat ut og sett ord på hva du følte, hva du like og hva du vil gjøre mer av. Uten å kapre tråden din, så er det mange foreninger over dette landet som holder kurs og workshops. Jeg vet mange her inne på KG prater stygt om FL. Men i mine øyne er det siden de prøver å bruke det som en vanlig dating site. FL er veldig nyttig til å melde seg på kurs, konferanser, foredrag osv. Så: nei det er ikke bare menn som ikke respekterer grensene dine som liker å dominere. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli For hver mann som ønsker å være dominant i senga er det minst 100 damer som ønsker å bli dominert / være den passive. Mange menn sier nok at de liker å være dominante fordi de vet kvinner liker dette. Uten at de egentlig er så gira. Anonymkode: 33254...7c3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Hm.. min mann har dominerende trekk utenfor senga. Han blir sett, hørt, vet hvordan han vil ha det. Ikke redd for å sette skapet der det skal stå.. Men han var ikke spess dominant i senga når vi møttes, og før jeg bad om det. Han har kommet seg. Nå faller det ham naturlig.. men det har kommet med årene. Anonymkode: a4334...331
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli En mann blir dominerende sammen med deg så lenge du er hengiven overfor han. Det kan ikke skje på en annen måte, uten det kategoriseres som vold. Det er kjent fenomen at mange kvinner ikke kan respektere en snill mann, men samtidig sier kvinner at de vil ha snill mann. Dette er paradoksalt på kvantefysikk nivå og akkurat som i kvantefysikk er svaret alt og ingenting, samtidig. Anonymkode: e0350...b27
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Jeg liker å bli dominert. Min var veldig vanilla da vi ble sammen, men han var utrolig nysgjerrig på å utforske alt jeg likte, da han aldri hadde fått muligheten til dette i tidligere forhold. Han er ikke dominerende i det hele tatt utenfor sengen, men fy så deilig det er å se kåtheten i blikket hans når han dominerer på soverommet♥️ Har litt å jobbe med enda da, for han får veldig dårlig samvittighet etterpå om jeg har endt opp med blåmerker, men det er jo akkurat sånn det skal være for at det er skikkelig gøy😆 Anonymkode: 7f07c...7c6
Katten.2.0 Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): En mann blir dominerende sammen med deg så lenge du er hengiven overfor han. Det kan ikke skje på en annen måte, uten det kategoriseres som vold. Det er kjent fenomen at mange kvinner ikke kan respektere en snill mann, men samtidig sier kvinner at de vil ha snill mann. Dette er paradoksalt på kvantefysikk nivå og akkurat som i kvantefysikk er svaret alt og ingenting, samtidig. Anonymkode: e0350...b27 Dette var da veldig rart. En manns tenning endrer seg jo ikke basert på hvorvidt hans partner er hengiven eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Jeg tror jeg kvalifiserer til å være en dominerende dame, gitt. Tar plass, snakker høyt, forventer å bli lytta til og bestemmer mest. Har heldigvis en eiegod, vakker og mild mann som lar meg holde på med det. Det liker jeg, at han lar meg sjefe i hverdagen. Anonymkode: 31fa3...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli Kan fort merke at en mann liker å ta litt styring. Det er i grunnen bare sexy. Anonymkode: 8d02a...93f
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Altså om dere merket det på personlighet, at de var dominerende i senga før dere hadde sex? Jeg elsker å bli dominert, men opplever at veldig mange menn er veldig snille i senga. De mennene som faktisk er dominerende, har jeg merket det på - men de har alltid vært menn som har behandlet meg dårlig personlig. Er det slik at «snille menn» ikke er dominerende? Anonymkode: 16402...0b8 De mennene jeg har vert med som er dominerende i senga har jeg merket det på før vi har hatt sex ja. Noen mer enn andre Anonymkode: 275ba...a83
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Har vært med en veldig dominerende i senga, men han hadde ingen antydning til at han var det utenom. Han var skikkelig søt og hengiven, og elsket å bli "dullet" med. Så har jeg vært sammen med en i leder stilling, som hadde mange dominerende trekk til vanlig, men som var motsatt i senga. Han ville bli fortalt hva han skulle, når, hvordan, og ville at jeg skulle ta kontroll over ham. Anonymkode: 7c678...a76
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (15 timer siden): Dette var da veldig rart. En manns tenning endrer seg jo ikke basert på hvorvidt hans partner er hengiven eller ikke. Det var ikke tenningen vedkommende beskrev, men oppførselen. Hvis noe sånt som dette er vanskelig å forstå, så håper jeg du unngår å forsøke. Anonymkode: 77b64...e2a
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke tenningen vedkommende beskrev, men oppførselen. Hvis noe sånt som dette er vanskelig å forstå, så håper jeg du unngår å forsøke. Anonymkode: 77b64...e2a Det å være dominant eller ikke er jo veldig knyttet til ens tenninger. En mann som tenner på vaniljesex, eller tenner på å være submissiv, vil ikke plutselig være dominant om bare kvinnen er hengiven. Håper ikke dette er vanskelig å forstå. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli For å svare på hi, en dominerende mann er en dominerende mann. Er ikke noe han kan skru av eller på i sengen. Tror nok dessverre du må innse at du tenner på menn du ikke liker (du er ikke alene) og tilpasse deg deretter. Er som menn, som tenner mest på løse kvinner eller sinte kvinner eller storforlangende kvinner. Ikke sikkert det er disse han vil være kjæreste med. Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (Akkurat nå): Det å være dominant eller ikke er jo veldig knyttet til ens tenninger. En mann som tenner på vaniljesex, eller tenner på å være submissiv, vil ikke plutselig være dominant om bare kvinnen er hengiven. Håper ikke dette er vanskelig å forstå. Nope, det har ingenting med tenning å gjøre. Det er ikke slik at man blir dominant, bare fordi man tennner på tanken om å være det, eller ønsker å være det. Som sagt, håper jeg du holder deg unna. Anonymkode: 77b64...e2a
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nope, det har ingenting med tenning å gjøre. Det er ikke slik at man blir dominant, bare fordi man tennner på tanken om å være det, eller ønsker å være det. Som sagt, håper jeg du holder deg unna. Anonymkode: 77b64...e2a Selvfølgelig har det med tenning å gjøre. Hvis man ikke tenner på å utøve dominant sex, så vil man ikke kunne være en (god) dominant. Siden du åpenbart har fasiten her, så kan du gjerne utdype hvordan en mann som ikke tenner på å utøve dominant sex plutselig skal bli dominant basert på oppførselen til kvinnen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig har det med tenning å gjøre. Hvis man ikke tenner på å utøve dominant sex, så vil man ikke kunne være en (god) dominant. Siden du åpenbart har fasiten her, så kan du gjerne utdype hvordan en mann som ikke tenner på å utøve dominant sex plutselig skal bli dominant basert på oppførselen til kvinnen. Vi snakker ikke om gode dominante menn her. Det du kaller gode dominante menn er mer sannsynlig underdanige eller desperate menn som utfører ‘dominans’ på bestilling fra kvinner, for å i det hele tatt få seg noe. Det er noe helt annet enn å være faktisk dominerende. En faktisk dominerende mann er en brauten og overkjørende og ofte kriminell mann, og det er dette kvinner (dessverre) ofte tenner på. Se bare Jeff Dahmer tråden som er på forsiden akkurat nå. Er han en god dominant? Anonymkode: 77b64...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli Jeg krysser nok av mange punkter for det å være en «dominant person». Jeg har stereotypisk nok en lederjobb og er en person som opplever å bli lyttet til der jeg måtte befinne meg helt uavhengig av arena. Jeg er en som naturlig tar kontroll og leder an i ulike situasjoner. Jeg tar avgjørelser og er nok rett så handlekraftig. I senga/sexlivet kunne jeg nok ikke brydd meg mindre. Er absolutt ikke innenfor «dom/sub» seksuelt. All form for sex som inkluderer former for spill/roller finner jeg ærlig talt litt avtennende. Anonymkode: b5b2b...14c 1
Katten.2.0 Skrevet 5. juli #19 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi snakker ikke om gode dominante menn her. Det du kaller gode dominante menn er mer sannsynlig underdanige eller desperate menn som utfører ‘dominans’ på bestilling fra kvinner, for å i det hele tatt få seg noe. Det er noe helt annet enn å være faktisk dominerende. En faktisk dominerende mann er en brauten og overkjørende og ofte kriminell mann, og det er dette kvinner (dessverre) ofte tenner på. Se bare Jeff Dahmer tråden som er på forsiden akkurat nå. Er han en god dominant? Anonymkode: 77b64...e2a Nå presiserer TS at hun ønsker menn som er dominante i senga. Jeg vil gjerne se noe som helst kilder eller tankevirksomhet som gjør at du klarer å vri seksuelt dominante menn - som tenner på dominant sex - til å være underdanig eller desperate menn. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #20 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): For hver mann som ønsker å være dominant i senga er det minst 100 damer som ønsker å bli dominert / være den passive. Mange menn sier nok at de liker å være dominante fordi de vet kvinner liker dette. Uten at de egentlig er så gira. Anonymkode: 33254...7c3 Hvilken statistikk støtter du deg til når du skriver dette? Link? Anonymkode: 42d15...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå