AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Jeg er over gjennomsnittet interessert i berg-og-dalbaner. Jeg elsker følelsen av vektløshet, høyden, farten og suget i magen. Jeg har reist til en del fornøyelsesparker og har mine favoritter, men jeg vil oppdage nye. Hva er deres favoritter? Eventuelt favorittparker? Mine favoritter så langt er Zadra i Energylandia utenfor Krakow og Helix i Liseberg. Skriv gjerne hvorfor den er din favoritt og hva som gjør den så bra. Anonymkode: b82bf...149
Stabbursmusa Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Mine favoritter, så langt, er The Hulk og Duelling Dragons i Universal Studios i Orlando. Likte også godt Valkyria i Liseberg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Stabbursmusa skrev (5 timer siden): Mine favoritter, så langt, er The Hulk og Duelling Dragons i Universal Studios i Orlando. Likte også godt Valkyria i Liseberg. Hva er det som gjør disse så bra? Har sett på universal studios, men prise e virker veldig høye! Anonymkode: b82bf...149
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Det må bli Magic Kingdom i Orlando og Tron! 👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymkode: 6c510...d24
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Det meste på Tivoli i København. Alt er bra der, i tillegg til at det er fint der. Anonymkode: d0449...59b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Her er det spin spider, da jeg føler at jeg flyr. Men nå har jeg kun vært på Tusenfryd, Liseberg, tivoli i København, Disneyland Paris og en i Spania. Anonymkode: 64b6b...6f1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli Big Thunder mountain i Disneyland. Jeg synes generelt berg- og dalbaner er for skumle, men denne var artig med en blanding av fart og moro og fjelltur/landskap. Her til lands liker jeg Supersplash på Tusenfryd, selv om jeg alltid angrer når jeg er på toppen rett før det bærer utfor 😛 Klamrer meg alltid fast og forstår ikke at folk klarer kjøre med armene i været. Anonymkode: d3cdb...79b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli Kraken i Waterworld i Orlando, Florida 😊 Anonymkode: 18309...c61
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Formula Rossa- i Ferrari World i Abu Dhabi Anonymkode: 9347a...325
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli Velocicoaster universal studios 😁 Anonymkode: 4a16a...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå