Gå til innhold

Dere berg-og-dalbane-entusiaster: Hva er deres favoritt berg-og-dalbane?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet interessert i berg-og-dalbaner. Jeg elsker følelsen av vektløshet, høyden, farten og suget i magen. Jeg har reist til en del fornøyelsesparker og har mine favoritter, men jeg vil oppdage nye. Hva er deres favoritter? Eventuelt favorittparker? Mine favoritter så langt er Zadra i Energylandia utenfor Krakow og Helix i Liseberg. Skriv gjerne hvorfor den er din favoritt og hva som gjør den så bra. 

Anonymkode: b82bf...149

Skrevet

Mine favoritter, så langt, er The Hulk og Duelling Dragons i Universal Studios i Orlando. Likte også godt Valkyria i Liseberg. 

AnonymBruker
Skrevet
Stabbursmusa skrev (5 timer siden):

Mine favoritter, så langt, er The Hulk og Duelling Dragons i Universal Studios i Orlando. Likte også godt Valkyria i Liseberg. 

Hva er det som gjør disse så bra? Har sett på universal studios, men prise e virker veldig høye! 

Anonymkode: b82bf...149

AnonymBruker
Skrevet

Det må bli Magic Kingdom i Orlando og Tron! 👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: 6c510...d24

AnonymBruker
Skrevet

Det meste på Tivoli i København. Alt er bra der, i tillegg til at det er fint der.

Anonymkode: d0449...59b

AnonymBruker
Skrevet

Her er det spin spider, da jeg føler at jeg flyr. Men nå har jeg kun vært på Tusenfryd, Liseberg, tivoli i København, Disneyland Paris og en i Spania.

Anonymkode: 64b6b...6f1

AnonymBruker
Skrevet

Big Thunder mountain i Disneyland. Jeg synes generelt berg- og dalbaner er for skumle, men denne var artig med en blanding av fart og moro og fjelltur/landskap. 

Her til lands liker jeg Supersplash på Tusenfryd, selv om jeg alltid angrer når jeg er på toppen rett før det bærer utfor 😛 Klamrer meg alltid fast og forstår ikke at folk klarer kjøre med armene i været. 

Anonymkode: d3cdb...79b

Skrevet

Reis til Alton Towers

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kraken i Waterworld i Orlando, Florida 😊

Anonymkode: 18309...c61

AnonymBruker
Skrevet

Formula Rossa- i Ferrari World i Abu Dhabi

Anonymkode: 9347a...325

AnonymBruker
Skrevet

Velocicoaster universal studios 😁

Anonymkode: 4a16a...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...