TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Vurderer å lage pride kake til min sønns bursdag og lurte på om de kunstige fargene som skal være inni kaken gjør at det blir en rar smak? Kaken kommer til å være vanlig hvit utenpå uten kunstige farger
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli TheLegendBellaGoth skrev (Akkurat nå): Vurderer å lage pride kake til min sønns bursdag og lurte på om de kunstige fargene som skal være inni kaken gjør at det blir en rar smak? Kaken kommer til å være vanlig hvit utenpå uten kunstige farger Hvorfor det? Er han homo, trans eller noe sånt? Anonymkode: d15d3...28b 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Konditorfarge skal ikke sette smak, så det skal nok gå fint. Anonymkode: 1309e...e6c 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Det smaker ingenting av konditorfarge. Anonymkode: 2a459...7aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Jeg har bakt regnbuekaker flere ganger, og har ikke opplevd at fargene har satt smak. Anonymkode: cd35d...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli TheLegendBellaGoth skrev (3 minutter siden): Vurderer å lage pride kake til min sønns bursdag og lurte på om de kunstige fargene som skal være inni kaken gjør at det blir en rar smak? Kaken kommer til å være vanlig hvit utenpå uten kunstige farger Lag en ordentlig kake uten det der motbydelige prideflagget... Anonymkode: d9957...4bc 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Er han homo, trans eller noe sånt? Anonymkode: d15d3...28b Har det noen betydning? Jeg har bakt regnbuekaker flere ganger, ikke på grunn av Pride men fordi barna ville ha noe lekent og morsomt. Anonymkode: cd35d...1a5 3 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli Forfatter #8 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor det? Er han homo, trans eller noe sånt? Anonymkode: d15d3...28b Han kom ut som homofil for snart en uke siden 3 9 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli Forfatter #9 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Konditorfarge skal ikke sette smak, så det skal nok gå fint. Anonymkode: 1309e...e6c Er det noen merker som er bedre enn andre på farger? Pride flagg fargene er gjerne litt sterke ser jeg
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lag en ordentlig kake uten det der motbydelige prideflagget... Anonymkode: d9957...4bc Det er en regnbue... du overlever. Anonymkode: 1309e...e6c 4
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli Forfatter #11 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lag en ordentlig kake uten det der motbydelige prideflagget... Anonymkode: d9957...4bc Skal lage en kake med ekstra sterke farger i tilfelle jeg har invitert noen som deg i selskapet 3 3
mommyaka Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Ikke noe smak..men du kan få farger på tungen og når du tisser he he... 1 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli Forfatter #13 Skrevet 4. juli Jeg tenkte å ha fargene inni kaken med marsipan lokk over uten noe særlig farger. Litt sånn som sønnen min egentlig, en helt vanlig gutt, men som er fargerik inni på en måte hvis dere skjønner 2 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Gelfarger fra Wilton er kjempegode, setter ikke smak og påvirker ikke teksturen på selv de delikate typene bakst som kan være litt vrine å tukle med. Det bruker å finnes regnue-kit å kjøpe om du rekker å handle via nett. Cacas selger de, det gjør også Kitchn og Jernia hos meg. Normal har også hart noen typer gelfarger men jeg har ikke erfaring med de selv. Anonymkode: 0a14a...063 1 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli Forfatter #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gelfarger fra Wilton er kjempegode, setter ikke smak og påvirker ikke teksturen på selv de delikate typene bakst som kan være litt vrine å tukle med. Det bruker å finnes regnue-kit å kjøpe om du rekker å handle via nett. Cacas selger de, det gjør også Kitchn og Jernia hos meg. Normal har også hart noen typer gelfarger men jeg har ikke erfaring med de selv. Anonymkode: 0a14a...063 Tusen takk! Tar meg en tur dit 1
mommyaka Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli TheLegendBellaGoth skrev (2 minutter siden): Tusen takk! Tar meg en tur dit Kitchen, Jernia, noen meny butikker har disse:) 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli TheLegendBellaGoth skrev (42 minutter siden): Han kom ut som homofil for snart en uke siden Gratulerer, Hvor gammel blir han? Anonymkode: d15d3...28b
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli Forfatter #18 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gratulerer, Hvor gammel blir han? Anonymkode: d15d3...28b Han blir snart 18 1 1
Kålrota Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor det? Er han homo, trans eller noe sånt? Anonymkode: d15d3...28b Hvorfor er det viktig? Konditorfarge setter ikke smak, TS. 1 2
Kålrota Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli TheLegendBellaGoth skrev (42 minutter siden): Jeg tenkte å ha fargene inni kaken med marsipan lokk over uten noe særlig farger. Litt sånn som sønnen min egentlig, en helt vanlig gutt, men som er fargerik inni på en måte hvis dere skjønner Åh, nå blir jeg rørt! For en fin forelder du er. Ignorer de homofobe taperne i tråden. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå