AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Jeg er midt i et samlivsbrudd og dro fra min samboer, han sier jeg har stukket av med babyen, jeg har foreslått at han kan møte henne så mye han vil, jeg sa at jeg kan komme til han, i dag så ringte jeg og spurte om han ville se henne og være med henne, men det ville han ikke. Så får jeg melding om at han kontakter BV fordi jeg har tatt fra han barnet og nekter samvær, han truer med å ødelegge livet mitt, nekter å betale noe for huset virker sammen , nekter å flytte ut, mener jeg skal flytte tilbake, men han kaster ting på meg mens jeg har babyen i hendene, han roper å er stygg verbalt. Hvordan skal jeg håndtere dette? Jeg føler meg tvunget til å flytte tilbake og han ringer og sender meldinger hele tiden, roper og brøler og er ekkel. så lenge han ikke betaler på huset så vil han sette meg i stor gjeld, han nekter å selge huset. Anonymkode: 4a1f8...247 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Å kaste ting på deg, baby eller ei, er vold. Du kontaktet krisesenter for veiledning videre og vurderer å anmelde ham. Anonymkode: 31c10...533 21 15
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Du kontakter krisesenter. Nå. Anonymkode: ac78f...296 13 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Dette er jo bare nok en bekreftelse på at du gjorde rett da du dro fra han. Han kommer ikke noe vei med slik oppførsel, tvert imot det gjør det bare verre for han. Ta alt med han skriftlig og spar på alle bevis. Anonymkode: b2658...296 13 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er midt i et samlivsbrudd og dro fra min samboer, han sier jeg har stukket av med babyen, jeg har foreslått at han kan møte henne så mye han vil, jeg sa at jeg kan komme til han, i dag så ringte jeg og spurte om han ville se henne og være med henne, men det ville han ikke. Så får jeg melding om at han kontakter BV fordi jeg har tatt fra han barnet og nekter samvær, han truer med å ødelegge livet mitt, nekter å betale noe for huset virker sammen , nekter å flytte ut, mener jeg skal flytte tilbake, men han kaster ting på meg mens jeg har babyen i hendene, han roper å er stygg verbalt. Hvordan skal jeg håndtere dette? Jeg føler meg tvunget til å flytte tilbake og han ringer og sender meldinger hele tiden, roper og brøler og er ekkel. så lenge han ikke betaler på huset så vil han sette meg i stor gjeld, han nekter å selge huset. Anonymkode: 4a1f8...247 Virker som han er blitt psykotisk. Hva du enn gjør så hold deg langt unna denne mannen her. Kontakt krisesenter NÅ! Anonymkode: a1a90...484 10 2
Honey Dew Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Ta opp film/lyd når han holder på og anmeld han til politiet. 8 4
Brunello Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kontakter krisesenter. Nå. Anonymkode: ac78f...296 Er det ikke mye bedre å reise til en person eller noen man stoler på og vil være med? Krisesenter er siste utvei. Ikke at jeg har vært på et, men tipper det er ganske nedslående å være der. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Ikke ring for å spørre om han vil se babyen, send meldinger. Da har du bevis på at du ikke nekter han å det babyen. Spør også (fortsatt i meldinger) når det passer for han å se babyen. Dette selvfølgelig i tillegg til å få hjelp av krisesenteret. Tilbake til han skal du ikke, måten han behandler deg på nå beviser det. Anonymkode: e6814...8bf 11 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Brunello skrev (1 minutt siden): Er det ikke mye bedre å reise til en person eller noen man stoler på og vil være med? Krisesenter er siste utvei. Ikke at jeg har vært på et, men tipper det er ganske nedslående å være der. Man trenger ikke å bo på krisesenteret for å få hjelp der til hvordan man bør gå frem videre. Anonymkode: e6814...8bf 15 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Jeg føler livet mitt er helt ødelagt , jeg bare gråter, jeg er så dum og så jævlig naiv. Hva i all verden har jeg satt meg i. Ts Anonymkode: 4a1f8...247 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler livet mitt er helt ødelagt , jeg bare gråter, jeg er så dum og så jævlig naiv. Hva i all verden har jeg satt meg i. Ts Anonymkode: 4a1f8...247 Det er ikke din feil. men det er ditt ansvar å beskytte barnet deres. Kontakt krisesenter NÅ. Anonymkode: ac78f...296 8 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Brunello skrev (4 minutter siden): Er det ikke mye bedre å reise til en person eller noen man stoler på og vil være med? Krisesenter er siste utvei. Ikke at jeg har vært på et, men tipper det er ganske nedslående å være der. Nei. Det er tryggest på krisesenter. Anonymkode: ac78f...296 8 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flytt inn igjen. Anonymkode: 72b59...920 Hva faen? Nei. Prøv å hold kontakten til meldinger, så har du bevis. Anonymkode: 5d0f3...f8e 11 2
Brunello Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det er tryggest på krisesenter. Anonymkode: ac78f...296 Det forutsetter at det er fare for vold og at vedkommende er villig til å bryte seg inn et sted for å utføre volden. Jeg tror de aller fleste vil ha det mye bedre hos venner. De som mener krisesenter er best har erfaringer som ikke de fleste andre har. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Jeg har stått i samme situasjon, og ikke vær redd for bv. Ta imot hjelp fra dem. De ble mitt og barnets beste vern i slik situasjon. Anonymkode: bab07...11e 8 2 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli Brunello skrev (1 minutt siden): Det forutsetter at det er fare for vold og at vedkommende er villig til å bryte seg inn et sted for å utføre volden. Jeg tror de aller fleste vil ha det mye bedre hos venner. De som mener krisesenter er best har erfaringer som ikke de fleste andre har. Hallo! Kan du ikke lese? FARE for vold? han kadter ting på henne MENS HUN HOLDER BABYEN. Krisesenter. Nå! Anonymkode: ac78f...296 14 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli Brunello skrev (10 minutter siden): Er det ikke mye bedre å reise til en person eller noen man stoler på og vil være med? Krisesenter er siste utvei. Ikke at jeg har vært på et, men tipper det er ganske nedslående å være der. Krisesenter bør være førstevalg. I kombinasjon med nettverk om man har, men de færreste har nettverk med den kompetansen krisesentrene har på hvordan det er best å gå frem her. Man behøver på ingen måte bo der for å få bistand. Anonymkode: 31c10...533 13 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli KG er et forum som samler samfunnets mest ressurssvake personer på ett sted. Det er på ingen måte krisesenter eller noe annet statlig eller kommunalt tilbud som skal være første instans når man opplever samlivsbrudd og eksen oppfører seg som en dust. Som flere skriver bør du kontakte familie eller venner for å sikre deg og babyen et trygt sted å bo og litt ro. Så skriver du til eksen at han må ta seg sammen og fortsette all kommunikasjon skriftlig. Fortsetter han å oppføre seg truende anmelder du ham til politiet. Det kan du også skrive til ham slik at han skjønner at han må ta seg sammen. Anonymkode: 8f58e...ea6 1 3
Anbefalte innlegg