cocor Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Hva er deres beste tips for å få cashback/poeng? Om oss, familie på 4. Kjøper per nå all mat på Oda (ca 10-12k/mnd), men har en stor fin KIWI som jeg vurderer å gå over til. Får Trumfbonus fordi jeg har registrert kortene våres i en eller annen app. Jeg reiser ikke mye, men i hvert fall 1 gang per år med jobb. Når det kommer til fly og hotell har jeg skjønt at det finnes en del ordninger. Når økonomien blir bedre håper jeg vi kan få til mer reiser med familien. Primære målet er å få penger tilbake, og putte i sparing/nedbetaling av lån. Sekundært mål er å få billigere reiser Hva er lurt for oss å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli cocor skrev (34 minutter siden): Hva er deres beste tips for å få cashback/poeng? Om oss, familie på 4. Kjøper per nå all mat på Oda (ca 10-12k/mnd), men har en stor fin KIWI som jeg vurderer å gå over til. Får Trumfbonus fordi jeg har registrert kortene våres i en eller annen app. Jeg reiser ikke mye, men i hvert fall 1 gang per år med jobb. Når det kommer til fly og hotell har jeg skjønt at det finnes en del ordninger. Når økonomien blir bedre håper jeg vi kan få til mer reiser med familien. Primære målet er å få penger tilbake, og putte i sparing/nedbetaling av lån. Sekundært mål er å få billigere reiser Hva er lurt for oss å gjøre? Du sparer mye mer på å følge med på tilbudsavisene og å handle der det er billigst. I tillegg til å bygge deg opp et lager av tilbudsvarer som er holdbare, enten i form av tørrvarelager, eller i fryser. Kiwi er billig på tilbudsvarer og dyrere enn de fleste på varierer utenfor tilbudsavisene. Så å være prisbevisst er det du tjener mest på. Å tro at chashback ordninger skal gi deg noe ekstra er å lure deg selv. Billigere reiser? Hvordan tenker du systemet fungerer? Anonymkode: 0b654...a42
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli om du skal handle på kiwi/spar/meny skaff et trumf visa kort. Sparer mer trumf bonus da. viktig å betale så fort faktura er klar da så det ikke påløper renter Anonymkode: 28723...cea
cocor Skrevet 4. juli Forfatter #4 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du sparer mye mer på å følge med på tilbudsavisene og å handle der det er billigst. I tillegg til å bygge deg opp et lager av tilbudsvarer som er holdbare, enten i form av tørrvarelager, eller i fryser. Kiwi er billig på tilbudsvarer og dyrere enn de fleste på varierer utenfor tilbudsavisene. Så å være prisbevisst er det du tjener mest på. Å tro at chashback ordninger skal gi deg noe ekstra er å lure deg selv. Billigere reiser? Hvordan tenker du systemet fungerer? Anonymkode: 0b654...a42 Et premiss er at jeg ikke har tid å gå i flere butikker. Derfor blir det enten Oda eller kiwi. Hvis vi fortsetter med Oda kunne vi brukt Morrow bank og fått igjen 2000kr per år. Jeg tror ikke cash back vil redde oss, men at det finnes fordeler jeg kan ta del av av å være registrert. Hører titt som tett at folk samler og bruker bonuser og poeng når de kjøper flybiletter. 1
cocor Skrevet 4. juli Forfatter #5 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): om du skal handle på kiwi/spar/meny skaff et trumf visa kort. Sparer mer trumf bonus da. viktig å betale så fort faktura er klar da så det ikke påløper renter Anonymkode: 28723...cea Bruker du dette? Har aldri hatt kredittkort før og det er fordi jeg egentlig ikke liker konseptet og er redd rentene 😅
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli 0,5% bonus er ikke mye. Må handle massevis for å få en bonusreise. Før da norwegian hadde 1% fikk jeg en reise i året. Gidder ikke det lenger. Anonymkode: 7fca7...fe6
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Hvis du har Trumf VISA får du 1 % ekstra Trumf ved hvert kjøp. Kiwi har 15 % Trumf på frukt og grønt, så hvis du handler endel av dette blir det mye poeng i løpet av et år. Vi er bare to, og samler omtrent 10 000 kroner i året i Trumfbonus. Men det er da inkludert litt netthandel også og kundeklubb-tlbud hos Meny, som utbetales som Trumf i stedet for at man får avslaget på kassalappen. Jeg så nå at vi har fått 5 127,50 kroner i bonus bare hos Kiwi det siste året. Anonymkode: 2c94f...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli cocor skrev (1 time siden): Et premiss er at jeg ikke har tid å gå i flere butikker. Derfor blir det enten Oda eller kiwi. Hvis vi fortsetter med Oda kunne vi brukt Morrow bank og fått igjen 2000kr per år. Jeg tror ikke cash back vil redde oss, men at det finnes fordeler jeg kan ta del av av å være registrert. Hører titt som tett at folk samler og bruker bonuser og poeng når de kjøper flybiletter. Finnes og noe som heter netthandle, både på spar og Meny. Synes du har en overdreven og naiv tro på vashback. Du kan jo begynne med Trumf kort, og bytte telefon abn. Til Talkmore, så får du en del hundrelappen inn på Trumf kontoen når du har betalt 2-3 fakturaer. Ellers er det småpenger du får i bonus og cashback. Anonymkode: 0b654...a42
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Jeg bruker Norwegian-kortet, men bonusen har gått ned til en halv prosent. Likevel bedre enn ingenting. Tjener mer på panelet deres med undersøkelser. Alt mellom 30-70 kroner i mnd. Anonymkode: f33b0...c46
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Jeg har Trumf Kredittkort (det som tidligere het Trumf Visa), har lagt inn dette kortet i Trumf-appen, og bruker Trumf Pay på Kiwi/Norgesgruppen. På denne måten får jeg 3 % trumf (17 % på frukt og grønt) til vanlig, og tilsvarende 6 og 20 % når det er trippel trumf. Til alt annet bruker jeg SAS Mastercard. Så lenge du betaler kredittkortregninga på forfallsdato, slipper du betale renter. Jeg pleier å sette av penger etter hvert på en egen konto, slik at jeg har oversikt over hvor mye jeg har brukt på kredittkort. Da slipper jeg å gå på en smell når regninga kommer. Når det gjelder å spare poeng til flyreiser anbefaler jeg at du går inn på Eurobonusguiden.no og leser deg litt opp. Anonymkode: 81bf4...a0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå