Gå til innhold

Hva er ditt beste hudpleie/sminke /hår tips som virkelig funker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig. Jeg har hatt mørke ringer under øyene så lenge jeg kan huske, det er bare sånn jeg ser ut. Hadde det også som barn. 

Anonymkode: 43947...203

Jeg og, og lillebroren min på 8. Det spiller ingen rolle hvor mye jeg sover. Moren min mener at det kanskje er pga at jeg er ganske bleik

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (3 timer siden):

Jeg skrev som regel. Det er få mennesker som har mørke ringer under øynene hele tiden, og som jeg skrev, skjønner jeg hvorfor de som har mørke ringer ønsker å bruke produkter for å skjule det. 

Jeg romantiserer ikke det å gå uten sminke eller det å bruke færres mulige produkter for ansiktshuden. Jeg bare anbefaler det, fordi det er det som er mest naturlig, og som i lengden er best for huden. 

Som sagt var mørke ringer bare et eksempel. Poenget er at mange kan ha noe som gjør at foundation blir løsningen. Forøvrig helt enig at det beste for huden er å la være å bruke sminke, som at det også er best å ikke dusje og vaske seg så mye. Men så må me juksa litegranne ;) 

Anonymkode: 807a2...691

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Som sagt var mørke ringer bare et eksempel. Poenget er at mange kan ha noe som gjør at foundation blir løsningen. Forøvrig helt enig
 at det beste for huden er å la være å bruke sminke, som at det også er best å ikke dusje og vaske seg så mye. Men så må me juksa litegranne ;) 

Anonymkode: 807a2...691

Innimellom må vi jukse litt, ja. 😁

AnonymBruker
Skrevet
snute skrev (På 8.7.2025 den 10.44):

Noen av dere som bruker solkrem hele året som vil dele hvilken dere bruker? 

Jeg bruker Suntique I'm medi 100% zinc og den er nydelig for min reaktive, sensitive kombinasjonshud selv på vinterhalvåret. 

Anonymkode: 81057...bd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://vm.tiktok.com/ZNd5CTCp2/

Denne måten å påføre foundation og concealer på - game changer for meg. Gjør det samme med bronzer og blush i kremform også. Ikke mer cakey foundation, tørre flekker, legger seg ikke i linjer, creaser ikke. Seriøst, prøv det

Anonymkode: b8e07...2c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://vm.tiktok.com/ZNd5CTCp2/

Denne måten å påføre foundation og concealer på - game changer for meg. Gjør det samme med bronzer og blush i kremform også. Ikke mer cakey foundation, tørre flekker, legger seg ikke i linjer, creaser ikke. Seriøst, prøv det

Anonymkode: b8e07...2c9

Får ikke sett videoen uten TikTok, hva er greia?

Anonymkode: 43947...203

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...