AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Betyr det at de andre ikke liker meg? Anonymkode: 92f23...b7c
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Jeg gidder ikke trykke liker på noe på Facebook, spiller ingen rolle hvem som legger ut Anonymkode: 7254b...481 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Eller bryr seg ikke, folk har nok med sine egne saker. Anonymkode: abcf3...d13 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Betyr det at de andre ikke liker meg? Anonymkode: 92f23...b7c Synes det har dabba av masse på Fb . Folk glaner men gir skjelden noe tilbake meldinger. Ikke ta det ille opp. Anonymkode: 5319c...bff 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Er det noen som bruker Facebook lenger? Anonymkode: 36eb9...000 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Facebook er jo ikke et sosialt medie som folk flest er veldig aktive på lengre... Kanskje de aller eldste, men sånn som meg (40 år, aka millennial) så brukte vi det til alt slags som unge og la ut meldinger på veggen til hverandre og bilder osv., og likte og kommenterte over en lav sko. Nå bruker jeg kun messenger og arrangementer, og jeg "liker" ingenting omtrent, de få gangene jeg scroller gjennom feeden. Men jeg er egentlig sjelden innom i det hele tatt. Det er jo mest reklame. For de enda yngre, så er de der ikke i det hele tatt omtrent, kanskje de har profil utelukkende fordi det er en studiegruppe der. Så det er nok få som ser innlegget ditt, og for de som ser så bare sitter de og blar gjerne, og engasjerer seg ikke. Anonymkode: e012f...6b0 1
Viktualia Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Facebook viser meg ikke engang oppdateringer fra venner, bare enkelte. Fb kan reise et visst sted, det er like før jeg sletter hele greia. Burde egentlig ha gjort det for lengst. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli Jeg hadde ikke lagt så mye vekt på Facebook, nå i 2025. Du har to alternativer. Enten la det prelle av deg, eller slett de som "ikke gidder å bry seg" som Facebookvenn. Personlig har jeg en lengre periode av Facebook, privat (ikke i jobb) nå. Anonymkode: f0aac...892
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli Legger du ut veldig mye der? Om venner/familie/kollegaer legger ut et nytt profilbilde hvert 5.år, liker jeg alltid bildet. Om de samme folka legger ut nytt profilbilde hver 5.dag, gidder jeg ikke å like. Bruker også svært sjeldent facebook. Ingen i min aldersgruppe er aktive på facebook. Eneste jeg er venn med som er aktive er 45+ år. Anonymkode: 3bdd6...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå