Gå til innhold

Dere som er i 20-årene, vet dere hvor fort tiden går?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker tidlig i 20-årene og følelsen av å ha et hav med tid. 30 pluss var eldgammelt og 40 var helt utenkelig langt unna. Så er jeg her og er straks 40, som jeg bare blunket litt med øynene etter jeg fylte 25. 15 år forsvant. Dette er mest en advarsel til alle dere som er definert som unge. Utnytt tiden godt for snart er du gift, grodd fast i en eller annen jobb du helst ikke ville hatt om du hadde valgt annerledes og har fått barn. Og det er ikke tid eller økonomi til å "velge på nytt", eller reise verden rundt. Joda du har alle de som selger hus og hjem og reiser verden rundt med barna på slep men det er ikke det jeg hadde ønsket😅 og ikke kast bort tid med å stresse med at kroppen ikke er god nok, for den er sikkert mye bedre enn du tror🙈

Så skal jeg suse videre inn i fellesferien med en nyfødt og en smårolling. Ha en fin sommer☀️

Anonymkode: 3ba3c...3d4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, er kun tidlig 30 årene selv, men for min del kunne ikke 20 årene gå fort nok. Har det mye bedre nå, og synes de siste 10-15 årene har vart leeeeenge.

Anonymkode: 495fb...534

AnonymBruker
Skrevet

20-årene er da virkelig ikke noe å trakte etter. Er 46 nå og ønsker meg virkelig ikke tilbake til noen annen alder. Men så har jeg heller ikke en ubrukelig mann på slep, eller unger som ødelegger økonomien og gir meg grå hår.

Anonymkode: 16767...7f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er selv 53, og har aldri hatt det bedre. Ungene har flyttet ut, økonomien er ok, jeg gjør som jeg vil. Ville aldri vært 25 igjen. 

Anonymkode: 994a5...baa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 20-årene nå. Det er helt umulig å komme inn på boligmarkedet og jeg er redd for at jeg risikerer å bo hjemme hos foreldrene mine til jeg blir 30.

Anonymkode: 46ed8...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...