AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Noen spørsmål til deg: 1. Hvilken utdanning har du? 2. Hva jobber du som? 3. Hvor lang tid hadde du jobbet før du fikk dette? 4. Nøyaktig hvor mange dager hjemmekontor har du? Det er bare et pluss hvis flere innen samme yrke svarer. Anonymkode: 2b0c8...0a1
Stjertmeis Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli 1. Master i rettsvitenskap 2. Seniorjurist (men hadde samme ordning i advokatfirma tidligere) 3. Alltid hatt mulighet til hjemmekontor, men ble naturligvis utbredt ved covid, og etter covid er det normalen. 4. Så mange jeg vil. De siste 2 ukene: 5 dager i uken, fordi mange er på ferie. Normalt liker jeg å ta turen inn til kontoret 2 dager i uken (dvs. 3 dager på hjemmekontor)
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Noen spørsmål til deg: 1. Hvilken utdanning har du? 2. Hva jobber du som? 3. Hvor lang tid hadde du jobbet før du fikk dette? 4. Nøyaktig hvor mange dager hjemmekontor har du? Det er bare et pluss hvis flere innen samme yrke svarer. Anonymkode: 2b0c8...0a1 Mannlige min hadde hjemme kontor nesten hele uka før å jobber som program utviklere å er utleid konsulent Hjemme kontor hadde han helt fra starten men nå har han bare en gang i uka etter å fått nytt oppdrag Anonymkode: 56e04...5b0
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli 1. Master i samfunnsvitenskap 2. Språkredaktør 3. Min arbeidsgiver tilbyr kun hjemmekontor, så fra dag én 4. Alle dager Anonymkode: 6fd9d...b96
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli 1. siviløkonom 2. Har gjort ulike ting 3. Egentlig fra første måneden, for 20 år siden. Men forstod og forstår jo når man bør inn og ikke. Det er grunnen til at enkelte blir pålagt å komme inn… 4. det kan være fem dager, kan være null. Men som regel 2-3, uten at jeg er der fulle dager. Anonymkode: 207f8...56e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli 1. Litt forskjellig, blant annet en bachelor innen helsefag. 2. Jobber innen IT. 3. Utviklet seg gradvis etter covid og ifm med at jeg fikk barn som sov dårlig. 4. Så mye hjemmekontor som jeg vil. Anonymkode: 78ed2...69b
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli 1. master i organisasjon og ledelse 2. jobber som konsulent 3. de siste fire årene 4. stort sett fem dager i uka, men reiser litt i jobben også Anonymkode: dec3c...a01
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Ingeniør. Konsulent, samferdsel, privat firma. Corona kom, sealed the deal. 1-2, kommer an på oppgavene. Anonymkode: 778b8...236
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli 1: Har utdanning fra urelatert sosialt yrke og en halv bachelor i økonomi. 2: Økonom 3: Fikk jobben under koronaen og har derfor jobbet på hjemmekontor siden oppstart. Ønsket ikke retur til kontoret etter koronaen. 4: Alle. Hender jeg møter opp fysisk på kontoret hvis det er møter eller annet sosialt av interesse, men kan også delta på møter via teams om jeg ikke ønsker møte opp fysisk. Aldri noen tvang om å møte fysisk på noe. Anonymkode: c3839...ec1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 13.53): 1. Litt forskjellig, blant annet en bachelor innen helsefag. 2. Jobber innen IT. 3. Utviklet seg gradvis etter covid og ifm med at jeg fikk barn som sov dårlig. 4. Så mye hjemmekontor som jeg vil. Anonymkode: 78ed2...69b Hvilke IT jobb? så du har ikke utdanning innen det du jobber som? Anonymkode: ed86d...ee9
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli 1. Sykepleie med en master 2. Jobber som helsefaglig rådgiver 3. Begynte i 21 da det var hjemmekontor ifm corona, jeg har fortsatt å være hjemme pga bosituasjon og lang reisevei 4. Er innom kontoret i snitt 2-3 dager pr mnd. Har også noen reisedøgn hver mnd. Anonymkode: 3ee9a...e59
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli Hvilken utdanning har du? : Sosionom (bachelor) 2. Hva jobber du som? Rådgiver nav 3. Hvor lang tid hadde du jobbet før du fikk dette? Kort tid etter jeg startet 4. Nøyaktig hvor mange dager hjemmekontor har du? 2-3 ganger Anonymkode: ae6cd...df0
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Sivilingeniør med 10 års erfaring i offentlige etater og private firma, nå partner i privat firma med tre dager hjemmekontor. Anonymkode: c0797...718
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli 1. Hvilken utdanning har du? - Videregående allmennfag. 2. Hva jobber du som? - Jobber med dataregistrering. 3. Hvor lang tid hadde du jobbet før du fikk dette? - Det var min første ordentlige jobb. Hatt den i snart 30 år nå. 4. Nøyaktig hvor mange dager hjemmekontor har du? - 5 dager i uken. Anonymkode: 10c25...753
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli 1. Er student 2. Jobber som medhjelper på et eiendomsmeglerkontor 3. Dette er min første 100% jobb som er relevant til studiet. 4. Har hjemmekontor 4 dager i uken. Anonymkode: 9b083...0d3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli 1. doktorgrad innen realfag 2. forsker 3. mye vanligere etter covid 4. formelt har jeg signert på 1 eller 2 (husker ikke helt), men det er fleksibelt og jeg gjør nesten som jeg vil. Jeg foretrekker i utgangspunktet kontoret, men elsker fleksibiliteten. Anonymkode: c2535...7a2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli siviløkonom. Fast hjemmekontor i mange år, ca 10 Anonymkode: d57d8...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå