AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #101 Skrevet 20 timer siden jeg har nå bestilt en turbukse i str 54 fra en av linkene, men setter forsatt pris på hvis flere vil komme med linker til turbukser altså st 54 og opp over Anonymkode: 3cc6f...9af 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #102 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 17.31): kanskje ikke man det bør i det minste være mulighet for alle å kunne velge det selv om man vi ha turbukse som faktisk passer sånn at man får mer lyst til å komme seg ut Anonymkode: 3cc6f...9af No offense men man har hatt mange sjangser til å «få lyst til å komme seg ut» mens vanlige klesstrl passet. Det tar årevis med dårlige vaner å bli så stor at XXL ikke passer. Å skylde på at ting er «for dyrt» når man selv har satt seg i en nisje-market er ganske «entitled»-holdning. Du kan prøve selv å starte «plus size turklær/trening» og se hvor bra salget går. Anonymkode: 167f3...8b0 4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #103 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): No offense men man har hatt mange sjangser til å «få lyst til å komme seg ut» mens vanlige klesstrl passet. Det tar årevis med dårlige vaner å bli så stor at XXL ikke passer. Å skylde på at ting er «for dyrt» når man selv har satt seg i en nisje-market er ganske «entitled»-holdning. Du kan prøve selv å starte «plus size turklær/trening» og se hvor bra salget går. Anonymkode: 167f3...8b0 hadde jeg hatt råd til starte min egen kleskjede hadde jeg faktisk gjort det Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #104 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): No offense men man har hatt mange sjangser til å «få lyst til å komme seg ut» mens vanlige klesstrl passet. Det tar årevis med dårlige vaner å bli så stor at XXL ikke passer. Anonymkode: 167f3...8b0 Eller kanskje ikke? Det er ikke en spesielt stor størrelse, i noen merker er det faktisk ganske lite. Noen er jo laga i pærefasong med lår. Noen har ødemer… Innenfor turklær er jo nå trenden innsvinga og kroppsnært. Bergans hadde Breheimen-serien sin som passet opptil str noen og 50. Den er nå avsluttet og de har ingen alternativ lengre. Stormberg som flere linker til har størrelser, men litt snodig passform. Jeg har ikke funnet en Stormberg-bukse som passer. Jeg får de på meg, men de er type altfor lange eller altfor store i livet hvis de skal gå over hoftene. For stormote-damer går ut og inn på ulike steder de også. Akkurat som de mindre størrelsene ønsker en jo en passform som er fin, ikke bare at en får tredd på seg en sekk. Fjällräven har turbukser opptil str 50 med ulike beinlengder. Det hjelper ikke ts, men kan jo være et tips til andre damer i tråden. Anonymkode: 3f220...c9a
Iso1 Skrevet 12 timer siden #105 Skrevet 12 timer siden Zizzi har mye forskjellig i treningstøy, også uteklær opp til strl 64. Jeg har mange treningsklær derfra og er fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #106 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Å du kan fint la være å være i denne tråden Anonymkode: 39445...cd3 Hyggelig du når folk prøver å hjelpe deg, og viser til at det du spør etter i overskriften og det du skriver at du vil ha i tråden er helt ulikt. AnonymBruker skrev (9 timer siden): for nå ser jeg kun etter tur bukser resten av trenings klærne må vente. fint hvis det er noen forslag i større størrelser enn 54 oså Anonymkode: 3cc6f...9af Hvorfor svarer du som om du er ts når anonymkoden viser st dere er to ulike brukere? Eller driver ts og svarer seg selv med en annen bruker i egen tråd? Anonymkode: 60eec...f47
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #107 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Brukt på Facebook ? klær for frodige kvinner har mye - er medlem selv. Folk selger masse ulikt i stor str til ok priser Anonymkode: aaed4...44c jeg kan fint kjøpe brukt men har ikke sett noen legge ut på facebook eller finn Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #108 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller kanskje ikke? Det er ikke en spesielt stor størrelse, i noen merker er det faktisk ganske lite. Noen er jo laga i pærefasong med lår. Noen har ødemer… Innenfor turklær er jo nå trenden innsvinga og kroppsnært. Bergans hadde Breheimen-serien sin som passet opptil str noen og 50. Den er nå avsluttet og de har ingen alternativ lengre. Stormberg som flere linker til har størrelser, men litt snodig passform. Jeg har ikke funnet en Stormberg-bukse som passer. Jeg får de på meg, men de er type altfor lange eller altfor store i livet hvis de skal gå over hoftene. For stormote-damer går ut og inn på ulike steder de også. Akkurat som de mindre størrelsene ønsker en jo en passform som er fin, ikke bare at en får tredd på seg en sekk. Fjällräven har turbukser opptil str 50 med ulike beinlengder. Det hjelper ikke ts, men kan jo være et tips til andre damer i tråden. Anonymkode: 3f220...c9a Jo det er en sinnsykt stor strl. Jeg veide 100kg og er 174cm, jeg kunne ha på en XL trangt men foretrakk en 2XL. Og jeg vet VELDIG godt hvilken mengde med mat det tar å bli så stor. Å være 20-30kg mer en ideal vekten er ett valg man tar. Og den innebærer sjeldent mye aktivitet. Å nå var min klage på at ts klager på at det var dyrt, ikke at det ikke satt bra. Selvfølgelig er det dyrt når det krever ekstra arbeid og tilpasning til ett nisje marked. Anonymkode: 167f3...8b0
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #109 Skrevet 8 timer siden ts her jeg setter stor pris på dem som sender linker til nettsider\klesbutikker, mange her jeg ikke har hørt om før så bare legg til flere linker som dere vet om helst dem som går opp til str 54 - 60 selv om ikke alle linker er relevant for meg betyr ikke at jeg ikke setter pris på at dere legger dem til, det kan jo være relevant for andre som bruker pluss size klær Anonymkode: 3cc6f...9af 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #110 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ts her jeg setter stor pris på dem som sender linker til nettsider\klesbutikker, mange her jeg ikke har hørt om før så bare legg til flere linker som dere vet om helst dem som går opp til str 54 - 60 selv om ikke alle linker er relevant for meg betyr ikke at jeg ikke setter pris på at dere legger dem til, det kan jo være relevant for andre som bruker pluss size klær Anonymkode: 3cc6f...9af Hvorfor svarere du som ts med to ulike brukere? Anonymkode: 60eec...f47
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #111 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor svarere du som ts med to ulike brukere? Anonymkode: 60eec...f47 Jeg har ikke to ulike bruker. Jeg bruker pc og mobil det er den eneste forskjellen Anonymkode: 39445...cd3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #112 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har ikke to ulike bruker. Jeg bruker pc og mobil det er den eneste forskjellen Anonymkode: 39445...cd3 Da har du i såfall forskjellige brukere på mobil og pc Anonymkode: 55a81...47d 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #113 Skrevet 4 timer siden er det noen som vet om turbukser som går opp til str 60? Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #114 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): er det noen som vet om turbukser som går opp til str 60? Anonymkode: 3cc6f...9af Ahkka Anonymkode: 554bc...c37
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #115 Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ahkka Anonymkode: 554bc...c37 👍 Anonymkode: 39445...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå