AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:54 #81 Skrevet lørdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neste ingen ting av det her stemmer tatt ut av kontekst Anonymkode: 39445...cd3 Så flott hvis det ikke stemmer, men det er jo slik du fremstår på det du skriver Anonymkode: 55a81...47d 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:01 #82 Skrevet lørdag kl 21:01 jeg setter stor pris på dem som sender linker til nettsider\klesbutikker mange her jeg ikke har hørt om før så bare legg til flere linker som dere vet om helst dem som går opp til str 54 - 60 jeg kan fint innrømme det at jeg ikke er super motivert til trening, jeg syns det er drit kjedelig men har ikke noe valg Anonymkode: 3cc6f...9af 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:44 #83 Skrevet lørdag kl 21:44 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vel zizzi hadde ikke det når jeg så etter turbukser. Stormberg passer ikke der har jeg vært flere ganger å prøvd. Bonpr har ikke turbukser. Cellbes har ingen. Torrid sin str skjønner jeg ikke mye av jeg bestilte div klær der gor noen år siden i str 26 å det var alt for stort Di andre har jeg ikke hørt om så får se der etterpå Anonymkode: 39445...cd3 Jeeez du er så forbanna negativ! Er du sånn i virkeligheten og eller? Du kan jo gidde å sjekke når jeg side har inne, her er linker https://www.zizzi.no/softshellbukser-med-borrelaas-svart-Z20071J0199.html https://www.zizzi.no/softshellbukser-svart-M61053E0199.html Stormberg har veldig mange ulike modeller, men du har bestemt deg så da er det sånn. Du ber for øvrig om treningsklær i overskriften, men det er turbukse du vil ha. Hvis du bruker et snev av den energien du bruker på å spy ut drit mot alle i denne tråden til å google på engelsk etter det du vil ha, kommer det opp ett vell av bukser på utenlandske nettsider. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): jeg setter stor pris på dem som sender linker til nettsider\klesbutikker mange her jeg ikke har hørt om før så bare legg til flere linker som dere vet om helst dem som går opp til str 54 - 60 jeg kan fint innrømme det at jeg ikke er super motivert til trening, jeg syns det er drit kjedelig men har ikke noe valg Anonymkode: 3cc6f...9af Du kan da fint google dem opp selv? Anonymkode: 60eec...f47 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:01 #84 Skrevet lørdag kl 22:01 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trening burde være for folk i alle str men så er jo det hele innlegget her dreier seg om da at overvektige ikke får kjøpt Treningsklær i sin str som dem er komfortabel med og føler seg vel i Anonymkode: 39445...cd3 Hvorfor siterte du meg for dette. Jeg svarte en person som påstår at feite folk ikke beveger seg. Fordi vedkommende har fordommer. Anonymkode: ffa51...0ec 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:07 #85 Skrevet lørdag kl 22:07 AnonymBruker skrev (7 timer siden): dere som ikke bruker str 54 og opp over trenger virkelig ikke være her når det er veldig tydelig at dere ikke skjønner problemet. dere kommer uansett alderi til å forstå hvordan det er for oss i plus size gruppen overvektig sliter ganske mye med selvtillit å når mange av dem sliter så mye med det at dem ikke en gang er kofertable med å gå i en butikk for å kjøpe klær tror du det er noe lettere for dem når det kommer til trening? altså hvor mange overvektige har du\dere sett på trening senter eller bare været ute for å gå en tur, vel jeg har ikke sett noen, værken på tur eller trening senter innlegget handler ikke om meg men alle som bruker plus size klær som allerede er nok lite motiverte til å komme seg ut. klær har mye å si føler man seg vel i klærne kan det hjelpe mye med motivasjon når det kommer til trening Anonymkode: 3cc6f...9af Her må du faktisk jobbe litt med dine egne fordommer mot din egen gruppe. Selv bruker jeg str. 60, og har svart tidligere i tråden. Det er mange feite folk som ikke sliter med selvtillit, og jeg ser regelmessig feite folk på treningssenteret og på tur, og ute og jogger. Ikke vær en av dem som viderefører stigma mot feite. Å påstå at feite som gruppe er lite motivert for å komme seg på tur, blir dumt. Ellers helt enig i at digg treningstøy bidrar til motivasjonen. Jeg bruker mest tightsene fra ellos (som nevnt), og føler meg snasen, særlig da jeg investerte i matching outfit. Hihi. Spar opp litt over tid og kjøp noe du virkelig føler deg vel i! Anonymkode: ffa51...0ec 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:14 #86 Skrevet lørdag kl 22:14 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her må du faktisk jobbe litt med dine egne fordommer mot din egen gruppe. Selv bruker jeg str. 60, og har svart tidligere i tråden. Det er mange feite folk som ikke sliter med selvtillit, og jeg ser regelmessig feite folk på treningssenteret og på tur, og ute og jogger. Ikke vær en av dem som viderefører stigma mot feite. Å påstå at feite som gruppe er lite motivert for å komme seg på tur, blir dumt. Ellers helt enig i at digg treningstøy bidrar til motivasjonen. Jeg bruker mest tightsene fra ellos (som nevnt), og føler meg snasen, særlig da jeg investerte i matching outfit. Hihi. Spar opp litt over tid og kjøp noe du virkelig føler deg vel i! Anonymkode: ffa51...0ec Hm rart du sier feite folk når du selv er overvektig er ikke noe Overvektige normalt ville gjort Anonymkode: 39445...cd3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:17 #87 Skrevet lørdag kl 22:17 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeeez du er så forbanna negativ! Er du sånn i virkeligheten og eller? Du kan jo gidde å sjekke når jeg side har inne, her er linker https://www.zizzi.no/softshellbukser-med-borrelaas-svart-Z20071J0199.html https://www.zizzi.no/softshellbukser-svart-M61053E0199.html Stormberg har veldig mange ulike modeller, men du har bestemt deg så da er det sånn. Du ber for øvrig om treningsklær i overskriften, men det er turbukse du vil ha. Hvis du bruker et snev av den energien du bruker på å spy ut drit mot alle i denne tråden til å google på engelsk etter det du vil ha, kommer det opp ett vell av bukser på utenlandske nettsider. Du kan da fint google dem opp selv? Anonymkode: 60eec...f47 Å du kan fint la være å være i denne tråden Anonymkode: 39445...cd3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:17 #88 Skrevet lørdag kl 22:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm rart du sier feite folk når du selv er overvektig er ikke noe Overvektige normalt ville gjort Anonymkode: 39445...cd3 Er det rart at jeg kaller meg selv feit når jeg er feit? Jeg er ikke for ordet "overvekt" eller "fedme" det er medisinske begreper, og når jeg snakker om kroppen min snakker jeg ikke om den som den har en sykdom. Det er kroppen min, den er feit og feit er et nøytralt begrep for meg. Mens overvekt og fedme tilsier at jeg har for mye av noe, en sykdom. For meg er de ordene veldig negativt ladet. Overvekt er det en har på flyplassen når kofferten er for tung. Jeg er ikke "for tung", jeg er så tung som jeg er, ferdig snakka. Anonymkode: ffa51...0ec 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:31 #89 Skrevet lørdag kl 22:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg setter stor pris på dem som sender linker til nettsider\klesbutikker mange her jeg ikke har hørt om før så bare legg til flere linker som dere vet om helst dem som går opp til str 54 - 60 jeg kan fint innrømme det at jeg ikke er super motivert til trening, jeg syns det er drit kjedelig men har ikke noe valg Anonymkode: 3cc6f...9af virker ikke som det var noen som fikk med seg det her. Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:37 #90 Skrevet lørdag kl 22:37 AnonymBruker skrev (8 timer siden): dere som ikke bruker str 54 og opp over trenger virkelig ikke være her når det er veldig tydelig at dere ikke skjønner problemet. dere kommer uansett alderi til å forstå hvordan det er for oss i plus size gruppen overvektig sliter ganske mye med selvtillit å når mange av dem sliter så mye med det at dem ikke en gang er kofertable med å gå i en butikk for å kjøpe klær tror du det er noe lettere for dem når det kommer til trening? altså hvor mange overvektige har du\dere sett på trening senter eller bare været ute for å gå en tur, vel jeg har ikke sett noen, værken på tur eller trening senter innlegget handler ikke om meg men alle som bruker plus size klær som allerede er nok lite motiverte til å komme seg ut. klær har mye å si føler man seg vel i klærne kan det hjelpe mye med motivasjon når det kommer til trening Anonymkode: 3cc6f...9af Jeg bruker str 54-56. Jeg finner lett treningsklær, og har og funnet flere turbukser. Stormberg går opp til 5x i turbukser, passer ikke de heller? Jeg bruker mye caritre turbukser, der er jeg str 50, selvom jeg vanligvis er str 54 eller 56 i bukser. Bonprix, Ellos, zalando, curvii har og klær, kjøp på salg om du ikke ønsker å kjøpe fullpris. i dag fant jeg en treningstights i min størrelse på salg hos KappAhl til 90kr. Den var pudderrosa. Det var i fysisk butikk. Det er fullt mulig, men du må være åpen for muligheter istedenfor å avvise. Anonymkode: b1055...59d 2
Vegglampe Skrevet lørdag kl 22:42 #91 Skrevet lørdag kl 22:42 Cubus har noe treningstøy opp til str 3xl, sjekket midjemålet på str tabellen og det var opptil 122cm. Standar str 54 er midjemål opptil 117 ca. XLNT til KappAhl har tidligere hatt treningstøy. Twentyfour kjører plus size, ofte i litt spreke farger og på tilbud. Cubus har alltid ett eller annet tilbud på klær. De er også veldig greie å returnere hos. Nike har plus size kolleksjon, ser xxl ofte har igjen de på tilbudsstativene i butikk. Ellers vil jeg tipse om Tise eller Finn. Kan finne mange fine varp der. Anbefaler å sette på varsel på produkter du kan tenke deg. Sport outlet her i byen ser jeg har en hel del plus size klær. Er målet billigst mulig så kan det bli vanskelig. Alt har gått opp i pris.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:43 #92 Skrevet lørdag kl 22:43 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker str 54-56. Jeg finner lett treningsklær, og har og funnet flere turbukser. Stormberg går opp til 5x i turbukser, passer ikke de heller? Jeg bruker mye caritre turbukser, der er jeg str 50, selvom jeg vanligvis er str 54 eller 56 i bukser. Bonprix, Ellos, zalando, curvii har og klær, kjøp på salg om du ikke ønsker å kjøpe fullpris. i dag fant jeg en treningstights i min størrelse på salg hos KappAhl til 90kr. Den var pudderrosa. Det var i fysisk butikk. Det er fullt mulig, men du må være åpen for muligheter istedenfor å avvise. Anonymkode: b1055...59d jeg har prøvd mange turbukser hos stormberg, ingen passer har også spurt i butikken men dem finner alderi noen som passer meg som jeg syns er litt rart jeg har andre klær derfra som passer men turbuksene passer alderi Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:48 #93 Skrevet lørdag kl 22:48 for nå ser jeg kun etter tur bukser resten av trenings klærne må vente. fint hvis det er noen forslag i større størrelser enn 54 oså Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:49 #94 Skrevet lørdag kl 22:49 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): virker ikke som det var noen som fikk med seg det her. Anonymkode: 3cc6f...9af Det virker ikke som du leter selv. turbukse til kr 539 opp til str 60. https://www.ellos.no/ahkka/trekkingbukse-chinos/7015282-02 og i beige: https://www.ellos.no/ahkka/turbukse-trekking-pant-stretch-w/7011761-03 Caprivariant i grønn eller blå: https://www.ellos.no/ahkka/turbukser-lightweight-trekking-capri/7019239-02 stormberg har 4 ulike turbukser på sin hjemmeside som går til str 5xl. De har sjeldent den størrelsen inne i butikkene, men du kan bestille på nett med levering til butikk. Da kan du prøve buksen på i butikken og velge om du vil ha den eller levere den i retur i kassa. Har du forsøkt det før du har bestemt deg for at Stormberg ikke har bukser til deg? Anonymkode: b1055...59d 2
Vegglampe Skrevet lørdag kl 22:50 #95 Skrevet lørdag kl 22:50 (endret) https://www.getinspired.no/klaer/tights-og-leggings/high-waist-tights/rohnisch-flattering-curved-high-waist-tights-ro-111586-0001?gad_source=1&gad_campaignid=17348063984&gbraid=0AAAAAD1Qv3jJGQw0unXjJ20gwANfdQq8f&gclid=EAIaIQobChMI5ejig-amjgMVWWSRBR0pPRuJEAQYBiABEgLT7fD_BwE Her er treningstights som går opp til str XXXL, ut i fra målene kan den til og med være for stor. Röhnisch oppleves i tillegg som litt stort. Dette var bare kjapp google søk fra min side. Getinspired har også alltid salg. De opererer også kun med nettbutikk, returen er enkel. Bare vær obs på retur gebyr. må legge til at twentyfour er store i størrelsen. Anbefaler å følge cm på størrelsetabellen, ikke gå blindt etter str 54. Endret lørdag kl 22:52 av Vegglampe
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:58 #96 Skrevet lørdag kl 22:58 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det virker ikke som du leter selv. turbukse til kr 539 opp til str 60. https://www.ellos.no/ahkka/trekkingbukse-chinos/7015282-02 og i beige: https://www.ellos.no/ahkka/turbukse-trekking-pant-stretch-w/7011761-03 Caprivariant i grønn eller blå: https://www.ellos.no/ahkka/turbukser-lightweight-trekking-capri/7019239-02 stormberg har 4 ulike turbukser på sin hjemmeside som går til str 5xl. De har sjeldent den størrelsen inne i butikkene, men du kan bestille på nett med levering til butikk. Da kan du prøve buksen på i butikken og velge om du vil ha den eller levere den i retur i kassa. Har du forsøkt det før du har bestemt deg for at Stormberg ikke har bukser til deg? Anonymkode: b1055...59d nei jeg har ikke prøvd det og jeg har ikke bestemt at dem ikke har min str? jeg har fulgt med på siden dems og vært innom flere ganger for å prøvd Anonymkode: 3cc6f...9af
ThereGoesBob Skrevet lørdag kl 22:59 #97 Skrevet lørdag kl 22:59 (endret) Skjønner at dette er dameprat, men bare ta å legg vekk det faktumet for et lite øyeblikk...kanskje derfor ingen nevner Dressmann? Jeg vet nemlig noe dere damer ikke vet. Dressmann XL har en SKIKKELIG flott treningsbukse. Kan ikke skjønne hvorfor ikke damer også kan bruke denne. Her snakker vi størrelser helt opp til 9XL, så det burde jo holde i massevis. Kjøpt 4 stk. av denne så langt siden jeg begynte å bruke den for tja et par år siden. Stoffet er ultratynt samt fleksibelt (veier nesten ingenting) Hvis du trenger bukse, kjøp denne azap ! Bildene under ligner forresten ikke noe særlig på buksa. https://dressmann.com/no/p/treningsklar-treningsbukser-herre-revin-lett-treningsbukse-svart/7348016_F990 Endret lørdag kl 23:02 av ThereGoesBob 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:02 #98 Skrevet lørdag kl 23:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): nei jeg har ikke prøvd det og jeg har ikke bestemt at dem ikke har min str? jeg har fulgt med på siden dems og vært innom flere ganger for å prøvd Anonymkode: 3cc6f...9af Du skriver i tråden at Stormberg ikke passer og avfeier alle forslag om Stormberg. Samtidig skriver du at du bare har prøvd buksene i butikken. Der har de ikke de største størrelsene sine. De må bestilles. Når du ikke har prøvd det, vet du ikke om de passer. Du kan og si takk når andre lenker til bukser til deg. Bare i mitt innlegg hadde du 7 alternativer. Anonymkode: b1055...59d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:09 #99 Skrevet lørdag kl 23:09 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skriver i tråden at Stormberg ikke passer og avfeier alle forslag om Stormberg. Samtidig skriver du at du bare har prøvd buksene i butikken. Der har de ikke de største størrelsene sine. De må bestilles. Når du ikke har prøvd det, vet du ikke om de passer. Du kan og si takk når andre lenker til bukser til deg. Bare i mitt innlegg hadde du 7 alternativer. Anonymkode: b1055...59d tror du har mistforstått Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:13 #100 Skrevet lørdag kl 23:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tror du har mistforstått Anonymkode: 3cc6f...9af Hva misforstår jeg? At du ikke sier takk og avfeier forslag du får? jeg lenker til 3 turbukser i ditt budsjett som går opp til str 60 på en nettside du skrev ikke hadde. Jeg ser ikke hvordan du da leter selv eller er åpen for forslag? Anonymkode: b1055...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå