ThereGoesBob Skrevet lørdag kl 22:59 #61 Skrevet lørdag kl 22:59 (endret) Skjønner at dette er dameprat, men bare ta å legg vekk det faktumet for et lite øyeblikk...kanskje derfor ingen nevner Dressmann? Jeg vet nemlig noe dere damer ikke vet. Dressmann XL har en SKIKKELIG flott treningsbukse. Kan ikke skjønne hvorfor ikke damer også kan bruke denne. Her snakker vi størrelser helt opp til 9XL, så det burde jo holde i massevis. Kjøpt 4 stk. av denne så langt siden jeg begynte å bruke den for tja et par år siden. Stoffet er ultratynt samt fleksibelt (veier nesten ingenting) Hvis du trenger bukse, kjøp denne azap ! Bildene under ligner forresten ikke noe særlig på buksa. https://dressmann.com/no/p/treningsklar-treningsbukser-herre-revin-lett-treningsbukse-svart/7348016_F990 Endret lørdag kl 23:02 av ThereGoesBob 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #62 Skrevet i går, 07:36 AnonymBruker skrev (7 timer siden): No offense men man har hatt mange sjangser til å «få lyst til å komme seg ut» mens vanlige klesstrl passet. Det tar årevis med dårlige vaner å bli så stor at XXL ikke passer. Anonymkode: 167f3...8b0 Eller kanskje ikke? Det er ikke en spesielt stor størrelse, i noen merker er det faktisk ganske lite. Noen er jo laga i pærefasong med lår. Noen har ødemer… Innenfor turklær er jo nå trenden innsvinga og kroppsnært. Bergans hadde Breheimen-serien sin som passet opptil str noen og 50. Den er nå avsluttet og de har ingen alternativ lengre. Stormberg som flere linker til har størrelser, men litt snodig passform. Jeg har ikke funnet en Stormberg-bukse som passer. Jeg får de på meg, men de er type altfor lange eller altfor store i livet hvis de skal gå over hoftene. For stormote-damer går ut og inn på ulike steder de også. Akkurat som de mindre størrelsene ønsker en jo en passform som er fin, ikke bare at en får tredd på seg en sekk. Fjällräven har turbukser opptil str 50 med ulike beinlengder. Det hjelper ikke ts, men kan jo være et tips til andre damer i tråden. Anonymkode: 3f220...c9a
Iso1 Skrevet i går, 07:45 #63 Skrevet i går, 07:45 Zizzi har mye forskjellig i treningstøy, også uteklær opp til strl 64. Jeg har mange treningsklær derfra og er fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:46 #64 Skrevet i går, 10:46 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller kanskje ikke? Det er ikke en spesielt stor størrelse, i noen merker er det faktisk ganske lite. Noen er jo laga i pærefasong med lår. Noen har ødemer… Innenfor turklær er jo nå trenden innsvinga og kroppsnært. Bergans hadde Breheimen-serien sin som passet opptil str noen og 50. Den er nå avsluttet og de har ingen alternativ lengre. Stormberg som flere linker til har størrelser, men litt snodig passform. Jeg har ikke funnet en Stormberg-bukse som passer. Jeg får de på meg, men de er type altfor lange eller altfor store i livet hvis de skal gå over hoftene. For stormote-damer går ut og inn på ulike steder de også. Akkurat som de mindre størrelsene ønsker en jo en passform som er fin, ikke bare at en får tredd på seg en sekk. Fjällräven har turbukser opptil str 50 med ulike beinlengder. Det hjelper ikke ts, men kan jo være et tips til andre damer i tråden. Anonymkode: 3f220...c9a Jo det er en sinnsykt stor strl. Jeg veide 100kg og er 174cm, jeg kunne ha på en XL trangt men foretrakk en 2XL. Og jeg vet VELDIG godt hvilken mengde med mat det tar å bli så stor. Å være 20-30kg mer en ideal vekten er ett valg man tar. Og den innebærer sjeldent mye aktivitet. Å nå var min klage på at ts klager på at det var dyrt, ikke at det ikke satt bra. Selvfølgelig er det dyrt når det krever ekstra arbeid og tilpasning til ett nisje marked. Anonymkode: 167f3...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #65 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jo det er en sinnsykt stor strl. Jeg veide 100kg og er 174cm, jeg kunne ha på en XL trangt men foretrakk en 2XL. Og jeg vet VELDIG godt hvilken mengde med mat det tar å bli så stor. Å være 20-30kg mer en ideal vekten er ett valg man tar. Og den innebærer sjeldent mye aktivitet. Å nå var min klage på at ts klager på at det var dyrt, ikke at det ikke satt bra. Selvfølgelig er det dyrt når det krever ekstra arbeid og tilpasning til ett nisje marked. Anonymkode: 167f3...8b0 3XL er ikke veldig stort nei, når vi snakker om folk som kanskje bruker str 56-60. Folk har ulik kroppsform. Jeg bruker XL-2XL, er 85 kg, 10 kg mer enn idealvekten (ganske muskuløs). 3XL er ikke en sinnsykt stor størrelse når mange veier 60-80-100 kg for mye. Da er 3XL en liten fis. Men jeg er helt enig i at det er helt urealistisk å forvente spesialstørrelser til en slikk og ingenting. Det koster å være utenfor normalen, det må man bare bite i seg. Jeg finner heller ikke gode klær til 500 kroner (utenom salg) , og forventer det ikke heller. Godt turtøy koster. Anonymkode: 1c6ba...418
veronica<3 Skrevet 6 timer siden #66 Skrevet 6 timer siden Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd og tilhørende svar. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #67 Skrevet 1 time siden Jippijei skrev (På 4.7.2025 den 18.52): Hva med merket bara? De har helt opp til 4xl hvordan er den i str? kan en som bruker str 54 passe 4xl? Anonymkode: 3cc6f...9af
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #68 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 20.14): Nå koster jo de fleste kjente gode thigstene mer enn det. Bara har jo store størrelser, og en av deres influensere som lager mye reklame, Helene Drage, er jo ekstremt overvektig. Du må jo bare følge med på tilbud. Men da kan du bare ikke velge akkurat fargen. Anonymkode: 709aa...e1b jeg syns ikke hun var så stor Anonymkode: 3cc6f...9af
Ardwinna Skrevet 2 minutter siden #69 Skrevet 2 minutter siden Jeg savner fremdeles svar på hva TS mener er galt med buksene i linkene mine. Jeg mener de dekker alle krav som ble nevnt; størrelse 54, spreke farger, normal/høy midje og rimelig (under 500 kr). TwentyFour er, som nevnt av andre, store i størrelsen, så disse buksene er nesten garantert store nok. Jeg gjorde et kjapt Googlesøk på "turbukse str 54" og disse var blant de øverste treffene. Careless har forøvrig treningsklær opp til str 3XL. Noe dårlig utvalg, men ihvertfall t-skjorter, tights og sports-BHer. AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 22.40): Vel zizzi hadde ikke det når jeg så etter turbukser. Stormberg passer ikke der har jeg vært flere ganger å prøvd. Bonpr har ikke turbukser. Cellbes har ingen. Torrid sin str skjønner jeg ikke mye av jeg bestilte div klær der gor noen år siden i str 26 å det var alt for stort. Anonymkode: 39445...cd3 Er ikke dette turbukser? https://www.bonprix.no/kategori/dame-plus-size-friluftsklaer-trekking-bukser/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå