Gå til innhold

Plus size trening klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så var å finne tur buse og trening klær i store str? 

Man blir ikke så veldig motivert til å trene når det er nesten er helt umulig å finne klær store str. 

Tur bukse går ikke opp i min str og dem er litt lav på magen. Trening klær er så ekstrem kjedelige nesten bare svart og dyrt 😒

Anonymkode: 39445...cd3

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker adidas-bukse med strikk i livet. Passer meg fint som er lav, har korte bein og stor mage.

Anonymkode: 35d51...f51

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker adidas-bukse med strikk i livet. Passer meg fint som er lav, har korte bein og stor mage.

Okei det passer ikke meg

Skrevet

Har du prøvd Stormberg sine turbukser? 

Anonymkode: 950fd...237

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor er det så var å finne tur buse og trening klær i store str? 

Man blir ikke så veldig motivert til å trene når det er nesten er helt umulig å finne klær store str. 

Tur bukse går ikke opp i min str og dem er litt lav på magen. Trening klær er så ekstrem kjedelige nesten bare svart og dyrt 😒

Alltid en god (eller dårlig) unnskyldning for å ikke trene :)

Google "treningsklær pluss size" så finner du masse.

Anonymkode: 4c4c3...be9

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du prøvd Stormberg sine turbukser? 

Ja dem passer ikke 

Skrevet

Å det tror du virkelig jeg ikke har gjort😅🤣😂 googel selv du og lykke til med å finne noe som ikke er svart, kjedelig å eller dyrt

• Liker 1
Skrevet

Jeg veide 140 og det er 10 år siden. Aldri hatt problemer med å finne treningog turklær som passer.

Hvilken størrelse bruker du? 

Anonymkode: 634d6...b09

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Okei det passer ikke meg

Hvorfor passer det ikke deg?

Skrevet

Hvorfor passer det ikke deg?

For små vel

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ok… 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg veide 140 og det er 10 år siden. Aldri hatt problemer med å finne treningog turklær som passer.

Hvilken størrelse bruker du? 

Anonymkode: 634d6...b09

54

Det er stor forskjell på hva butikker tar inn nå og 10 år siden. Hm har ikke plus kolleksjon lenger, zalando har nesten ingen ting, lindex har ikke lenger

• Liker 1
Skrevet

Twentyfour pleier å ha mye spreke farger.

Ser at akkurat nå har de bare svart, mørk blå eller beige turbukser i str 54. Men følg med så kan du finne mye fint her.

Samme med Ellos og merket Ahkka. De har turklær i både rosa og turkist og andre fine farger. Også mye fint til vinter av skitøy og ullundertøy.

Treningstøy til trening innendørs har de i mange fine farger på disse stedene, og Zizzi har også en del bra t-skjorter og tights.

Ingen grunn til å ikke være aktiv selv om man bruker store str. :)

• Nyttig 2
Skrevet
Verbena skrev (3 minutter siden):

Twentyfour pleier å ha mye spreke farger.

Ser at akkurat nå har de bare svart, mørk blå eller beige turbukser i str 54. Men følg med så kan du finne mye fint her.

Samme med Ellos og merket Ahkka. De har turklær i både rosa og turkist og andre fine farger. Også mye fint til vinter av skitøy og ullundertøy.

Treningstøy til trening innendørs har de i mange fine farger på disse stedene, og Zizzi har også en del bra t-skjorter og tights.

Ingen grunn til å ikke være aktiv selv om man bruker store str. :)

For meg er det litt mye penger for en bukse. Jeg kommer ikke til å bruke mer enn 500kr på bukse å selv om jeg ikke finner klær betyr ikke det at jeg ikke gidder å trene 

Vi har en tredemølle hjemme som jeg har brukt mye å da bruker jeg bare en t skjorte men det kan jeg ikke gjøre ute, jeg står i kø til å trene hos fysioterapeut å da trenger jeg en del klær. 

Uansett hvordan vekta mi er opp eller ned så endrer det seg nesten ingen ting på kles str ☹️ å det er snakk om 20 kilo ned å opp 

• Liker 1
Skrevet

det er ikke meg det handler om men alle som bruker pluss str klær. alle fortjener og føle seg vel i klærne spesielt når det kommer til trening klær, mange overvektige sliter nok med og komme seg ut på trening siden dem ikke er komfortable med det. så da hjelper det ikke å måtte kjøpe klær dem ikke føler seg vel i 

Anonymkode: 3cc6f...9af

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Jeg har på meg helt vanlig klær på turene mine. Det viktigste er faktisk gode sko, og att en stikker nesa utom døra og beveger seg. En MÅ faktisk ikke ha på seg ei turbukse for å gå på tur. 

Anonymkode: 77c4f...df6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har på meg helt vanlig klær på turene mine. Det viktigste er faktisk gode sko, og att en stikker nesa utom døra og beveger seg. En MÅ faktisk ikke ha på seg ei turbukse for å gå på tur. 

Anonymkode: 77c4f...df6

kanskje ikke man det bør i det minste være mulighet for alle å kunne velge det selv om man vi ha turbukse som faktisk passer sånn at man får mer lyst til å komme seg ut 

• Liker 1
Skrevet

Hva med merket bara? De har helt opp til 4xl

• Liker 2
Skrevet
Jippijei skrev (40 minutter siden):

Hva med merket bara? De har helt opp til 4xl

er litt mer enn det jeg har å bruke på klær 

Skrevet

Jeg er enig, ts. Liker best å handle i butikk (mer miljøvennlig og får prøvd klærne, ofte ser noe ok ut, men blir rart når man tar det på). 

Nesten alle jakker og t-skjorter er innsvingt i livet, passer ikke ei lang dame på 100+ kg med eplefasong. Men Bergans har faktisk en del bra - bare at det er nok for dyrt for ditt budsjett. En løsning er herretskjorter som er mer rett opp og ned infasong.

Sliter med å finne bukser og topper til p trene inne.

Anonymkode: 2d35e...025

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...