AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Blir det helt latterlig? Eventuelt Stian og Stine. Anonymkode: f4f29...cf7
Verbena Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Har venner som er søsken og heter dette. Ikke noe latterlig ved det.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Går i surr når man skal rope/snakke til ungene Anonymkode: 4bad0...99d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Jeg ville unngått det. For like navn på to søsken etter min mening. Anonymkode: f619d...6d8 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ville unngått det. For like navn på to søsken etter min mening. Anonymkode: f619d...6d8 Hæ? TS nevner ikke at det er søsken spørsmålet dreier seg om... Anonymkode: bf108...809
KjerstiT Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Kjenner et søskenpar som heter Stine og Stian. Helt greit.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Jeg synes det er fint når barn har lignende navn. Mamma valgte at jeg og søsknene mine alle skulle begynne på samme forbokstav, og det har gjort at man føler en slags tilhørighet til navnene. Anonymkode: 4e739...439
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli Fine navn 😊 jeg synes Stine er litt finere enn Stina 😊. Stian og Stine hørtes veldig søtt ut . Anonymkode: fbfdd...a22
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli For likt, synes jeg også. Helt ok navn hver for seg, men hadde ikke valgt matchende navn til søsken. Anonymkode: 9bdf4...762
FrkSolsikke Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli Fine navn, men jeg synes de er for like for søsken.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli For søsken, eller enda verre - tvillinger - er navnene så like at det bare blir dumt. Anonymkode: dad64...3e0 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:15 #14 Skrevet mandag kl 14:15 Stian er veldig 80 tall. Anonymkode: 7bcd8...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå