AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Ekspertene har talt ! Oppfordrer kvinner til å parkere trusa så understellet blir luftigere. PARKERER TRUSA: Den internasjonale truseløsdagen (!) er ikke bare en unnskyldning for å «gå kommando» - det skal også ha en rekke helsefordeler. https://dinside.dagbladet.no/fritid/dropp-den/83229099 Anonymkode: b303e...364
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Går nesten aldri med truse. Det er bare bra for underlivet å gå uten. Lufte henne litt. Anonymkode: 84a4d...e35 3 1
Macro Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Går aldri med truse. Trengte ikke noen ekspert for å oppdage hva som var mest behagelig for både meg og høna. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Macro skrev (1 minutt siden): Går aldri med truse. Trengte ikke noen ekspert for å oppdage hva som var mest behagelig for både meg og høna. Nemlig. Anonymkode: 84a4d...e35 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Jeg går kun truseløs hjemme. Det er ubehagelig i offentligheten. Anonymkode: 18256...323 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Sover naken. Går av og til truseløs. Syns det er befriende. Anonymkode: f6444...029 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Går kun med truse om jeg har skjørt eller kjole, som er kanskje 10-20 ganger i året. Anonymkode: 3a791...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Blir for mye vask, det gidder jeg ikke Anonymkode: 90de2...38a 7
katties Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Nei, det gidder jeg ikke. Har ikke tenkt å ha inntørkede kroppsvæsker på klær som ikke engang kan vaskes på høy nok temperatur. Plus at sømmene på undertøy er mye mer behagelige enn på "yttertøy". 17 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli Går aldri uten, syns det er ubehagelig. Anonymkode: 4a370...c43 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli Så dere går med gammal utflod i flere dager da eller bytter dere jeans/bukser hver dag☹️? Anonymkode: af386...709 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så dere går med gammal utflod i flere dager da eller bytter dere jeans/bukser hver dag☹️? Anonymkode: af386...709 Har minimalt med utflod, men bytter omtrent daglig. Vasker det meste på 60. Anonymkode: 3a791...ea6
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så dere går med gammal utflod i flere dager da eller bytter dere jeans/bukser hver dag☹️? Anonymkode: af386...709 Sliter ikke med utflod så det er ikke noe problem. Og har man utflod må man vaske buksa like ofte truse eller ei Anonymkode: 4ec90...083
SlemUlv Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli Nope! Liker å føle meg komfortabel, så truse blir værende på. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Nok en tråd startet av en desperat gammel mann🤓 Anonymkode: 9cc0b...b0d 7 1
Macro Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Så dere går med gammal utflod i flere dager da eller bytter dere jeans/bukser hver dag☹️? Anonymkode: af386...709 Når man går truseløs så er det begrenset hvor mye utflod som kommer. Men ja, jeg har vaskemaskin og vasker hver dag.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vasker det meste på 60 Det er jo bare tull... Anonymkode: 84a4d...e35 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Sliter ikke med utflod så det er ikke noe problem. Og har man utflod må man vaske buksa like ofte truse eller ei Anonymkode: 4ec90...083 Siden du ikke sliter med utflod har du kanskje ikke kunnskap om det heller? Bruker truseinnlegg på de verste dagene, og på de lette dagene er det jo ikke noe som går gjennom trusa. Så nei - truser og bukser trenger ikke vaskes like ofte. Anonymkode: bd381...2c2 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå