AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:23 #1 Skrevet fredag kl 08:23 Hei, har datet en dame en stund nå og vi har fått en veldig fin tone. Nå hadde vi sex for første gang i går, og det er den mest ubehagelige sexen jeg har hatt noen gang… på grunn av lukt. Hun luktet så kraftig og dårlig i underlivet - fylte hele rommet, og flere ganger holdt jeg på å brekke meg. Jeg hadde mest lyst til å bare løpe avsted, men holdt ut for å ikke såre henne. Jeg kjenner at dette var en såpass stor nedtur at jeg har mistet interessen for å date henne videre. Hvordan bør jeg avslutte dette? Anonymkode: f080f...87d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:28 #2 Skrevet fredag kl 08:28 Dette kjente du ikke før dere var nakne? Du burde selvfølgelig ikke hatt sex med henne for å ikke såre henne, det gir ingen mening. Anonymkode: 35a67...fdb 3
Macro Skrevet fredag kl 08:31 #3 Skrevet fredag kl 08:31 Møt henne for kaffe og gi henne en flaske intimsåpe med fin sløyfe på. Si at du ikke ønsker å ta forholdet videre men håper gaven kan være til hjelp for fremtiden. Svært mange tror desverre det holder å vaske nedentil med vann. De kjrnner ikke egen stank. I det færreste tilfeller er det er helseproblem men et hygieneproblem. 2
Macro Skrevet fredag kl 08:32 #4 Skrevet fredag kl 08:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette kjente du ikke før dere var nakne? Du burde selvfølgelig ikke hatt sex med henne for å ikke såre henne, det gir ingen mening. Anonymkode: 35a67...fdb Er det ikke normalt å ha såpass respekt at man vasker seg før man ligger med noen? Spesielt en ny???
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:37 #5 Skrevet fredag kl 08:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette kjente du ikke før dere var nakne? Du burde selvfølgelig ikke hatt sex med henne for å ikke såre henne, det gir ingen mening. Anonymkode: 35a67...fdb Jeg er ikke som en hund som går rundt og sniffer andre i skrittet hele tiden. Så ja, jeg kjente dette først når vi skulle ha sex Anonymkode: f080f...87d 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:37 #6 Skrevet fredag kl 08:37 Æsj. Hun kjente vel sikkert lukta selv? Så om du ghoster,så skjønner hun greia. Hadde ikke sagt noe som helst. Hadde bare ghostet. Anonymkode: bba2d...7a0
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:41 #7 Skrevet fredag kl 08:41 Eller så kan du skrive: Kjemien vår i praten og alt det andre har vært kjempefin, men da vi kom til det mer intime, så kjente jeg at kroppen min bare sa et høyt og rungende :"nei takk". Ikke vondt ment, men det ble rett og slett såpass brutalt for sansene mine at jeg mister lysten til å fortsette. Jeg håper det går greit at jeg er såpass direkte . Du fortjener jo uansett noen som er 100 % tent og gira. Jeg er dessverre ikke den fyren, men jeg ønsker deg alt godt videre. Anonymkode: bba2d...7a0 1
Spiren Skrevet fredag kl 08:43 #8 Skrevet fredag kl 08:43 Skriv at det har vært hyggelig og bli kjent med henne men at du føler at kjemien ikke helt er der og derfor velger å avslutte tidlig. Skriv at du ønsker henne det beste fremover. Hun hadde nok hatt best av ærlighet men realiteten hadde nok vært mye drama og en stor fare for å sverte deg for sine venninner (som du kanskje matcher med i fremtiden). Derfor: Vær en gentleman. 4 1
AprilLudgate Skrevet fredag kl 08:46 #9 Skrevet fredag kl 08:46 Hva med å være ærlig? Gi henne sjansen til å dra til gynekolog liksom. Alle kan ha en litt uheldig dag downstairs, brukt syntetisk undertøy osv - men ikke såpass at det brer seg i hele rommet. Si «du er utrolig hyggelig, flott osv - og dette er ikke en gi F etter man har hatt sex fordi utnytte damer. Ikke populært å være ærlig med noe som jeg vet sårer, men noe gjør at det lukter svært ille nedentil hos deg. Så dette er noe du bør sjekke hos gynekolog. Kjipt å si, men kjipere å la være. 14
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:48 #10 Skrevet fredag kl 08:48 Kanskje hun har bakteriell vaginose. Liker du henne skikkelig godt, ta heller en prat med henne. Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 41c4a...809 4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:48 #11 Skrevet fredag kl 08:48 Denne er vrien. Hadde nok gått for det Spiren skriver her, men du kommer nok uansett til å bli stemplet som drittsekk som kun var ute etter sex. Men man kan ikke bli likt av alle. Bare skriv det Spiren sa, og vent lenger med sex neste gang sånn at du vet at hygienen er på plass. Og til deg som skrev at hun må ha kjent stanken selv, mange blir blind på egen lukt og mange tror at det som lukter er naturlig lukt. Jeg vet om mange oppegående mennesker som jeg ikke kan være i nærheten av fordi de lukter ubehagelig. Anonymkode: ca703...6da
PITTY Skrevet fredag kl 08:49 #12 Skrevet fredag kl 08:49 Kanskje hun heller skulle satse på en fyr som jobber på en tråler? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:52 #13 Skrevet fredag kl 08:52 Macro skrev (18 minutter siden): Møt henne for kaffe og gi henne en flaske intimsåpe med fin sløyfe på. Si at du ikke ønsker å ta forholdet videre men håper gaven kan være til hjelp for fremtiden. Svært mange tror desverre det holder å vaske nedentil med vann. De kjrnner ikke egen stank. I det færreste tilfeller er det er helseproblem men et hygieneproblem. Kvinne her med faktisk vulva og vagina. tror ikke såpe fikser det, kan være bakterie elle ubalanse, men tror ikke du skal legge igjen lactal balance til henne😆 Anonymkode: 2f0e9...b9b 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:53 #14 Skrevet fredag kl 08:53 Kan hun ha en infeksjon av noe slag? Det skal jo ikke stinke av deg nedentil .. jeg er kvinne men er veldig bevisst på de tingene der. Ville sagt at du synes hun er en flott dame men at du opplevde noe hun må få sjekket opp i før dere kan ha sex igjen. At hun hadde unormal sterk lukt og at dette ble ubehagelig. At du ikke ønsker å såre men at du heller vil være ærlig på den enn å avslutte relasjonen. Når hun får tenkt seg litt om vil hun nok sette pris på ærligheten. Har hatt en mann som stinket bæsj engang og det var fullstendig turn off!!! Anonymkode: 51bfa...b74 5
Macro Skrevet fredag kl 08:55 #15 Skrevet fredag kl 08:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinne her med faktisk vulva og vagina. tror ikke såpe fikser det, kan være bakterie elle ubalanse, men tror ikke du skal legge igjen lactal balance til henne😆 Anonymkode: 2f0e9...b9b Jeg har også vulva og vagina. Såpe fjerner fett,svette og bakterier. Det gjør ikke vann. Jeg hatt BV én gang, og man merker lett forskjell på BV og dårlig hygiene. De aller fleste har dårlig hygiene. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:58 #16 Skrevet fredag kl 08:58 en sunn og frisk vagina lukter ikke såpe.. bare nevner det.. til de av dere som har gått glipp av det i seksualundervisningen på skolen.. Anonymkode: 53b5c...138 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:59 #17 Skrevet fredag kl 08:59 men til TS; si det som det er, dere er ikke kompatible seksuelt. Du trenger ikke dra det ut, dine preferanser passer ikke hennes. Anonymkode: 53b5c...138 1
Macro Skrevet fredag kl 09:00 #18 Skrevet fredag kl 09:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): en sunn og frisk vagina lukter ikke såpe.. bare nevner det.. til de av dere som har gått glipp av det i seksualundervisningen på skolen.. Anonymkode: 53b5c...138 Såpen skal skylles bort, så nei, det lukter ikke såpe etter du har vaska. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:02 #19 Skrevet fredag kl 09:02 Takk for en fin kveld i går. Dette føles skikkelig ugreit å si, men Dessverre opplevde jeg en liten nedtur. Det er kanskje bare meg, men fornemmet en del ubehagelig lukt, og tenker at det er noe du bør få sjekket opp. i mellomtiden treffer jeg deg gjerne for en kaffe etc, men i frykt for kjønnssykdommer og lignende tror jeg ikke jeg vil involveres seksuelt før jeg er trygg på at du ikke har sykdommer etc. Anonymkode: 20491...0fd 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:06 #20 Skrevet fredag kl 09:06 Vær nå ærlig med henne!! Her har hun for første gang vært intim med deg så skal du avslutte forholdet? Tenk på hvor dypt det kan såre henne at du går eller ghoster rett etter første gang dere har sex? Anonymkode: 4cca0...592 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå