AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Ikke at jeg har tenkt meg dit i nærmeste fremtid, men kom på en ting. Jeg har masse meldinger jeg har sendt til venninner om hva jeg har lyst å gjøre med Pete Hegseth, at han er så kjekk at jeg vil sitte på ansiktet hans, at han skal binde meg fast osv Tror dere de i immigration hadde blitt sure om de så dette her? Eller hadde det vært positivt? Vet det er umulig å vite for KG men teoretisk sett, hadde de sendt meg hjem eller sluppet meg inn i landet tror dere? Anonymkode: 02015...9a1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Sikkert kjempepositivt. Blir nok tatt imot av han personlig på flyplassen med flagg og greier! 🤗 Anonymkode: 3723a...5a7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Trollingen på KG var morsommere før. Anonymkode: a6bf0...78f 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Vet ikke om du slipper inn i USA, men her hjemme slipper vi deg i alle fall med glede ut. Anonymkode: 8489f...fb2 8
Hulderen Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli (endret) Ta en liten opprydding og sletting før du drar til USA. Endret 4. juli av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Jaja, smaken er vel som baken…? Anonymkode: 7940c...083
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Hegseth har nok allerede satt deg på fast track gjennom immigration. Anonymkode: 0589b...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hegseth har nok allerede satt deg på fast track gjennom immigration. Anonymkode: 0589b...2b2 Kanskje mulighet for et internship i det hvite hus? Anonymkode: 7940c...083
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ikke at jeg har tenkt meg dit i nærmeste fremtid, men kom på en ting. Jeg har masse meldinger jeg har sendt til venninner om hva jeg har lyst å gjøre med Pete Hegseth, at han er så kjekk at jeg vil sitte på ansiktet hans, at han skal binde meg fast osv Tror dere de i immigration hadde blitt sure om de så dette her? Eller hadde det vært positivt? Vet det er umulig å vite for KG men teoretisk sett, hadde de sendt meg hjem eller sluppet meg inn i landet tror dere? Anonymkode: 02015...9a1 Dette er f**enmeg noe av det morsomste jeg har lest på KG på lenge. Jeg måtte bare si det! Anonymkode: 7940c...083
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Det blir nok en parade på flyplassen ved ankomst 😅 Anonymkode: ee83b...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå