Gjest Insider Skrevet 21. november 2002 #1 Del Skrevet 21. november 2002 Hva slags mat og frukt syns dere er mest seksull? Hva ville dere spist før og under en elskovsstund? Nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 21. november 2002 #2 Del Skrevet 21. november 2002 Det første jeg tenker på er jordbær. Da jeg og mannen min ble sammen var det sommer og jordbærsesong. I en uke levde vi omtrent på jordbær og kjærlighet (før sulten ble så stor at vi måtte opp å lage skikkelig mat). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Mørk sjokolade/kakao skal jo hvertfall på mannen ganske "i form". Ellers tenker jeg på pasjonsfrukt, krem og som nevnt jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. november 2002 #4 Del Skrevet 24. november 2002 Østers! Skal visst fungere som et afrodisiakum (fikk jeg dette riktig?) for begge parter.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. november 2002 #5 Del Skrevet 24. november 2002 Det skal visst være noe med reker, men jeg synes man får dårlig ånde av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 24. november 2002 #6 Del Skrevet 24. november 2002 Seksuell mat? Nei, det forbinder jeg ikke med noe... Sensuell mat derimot.... Hvitvinsdampede muslinger... Nykokt asparges.... Artisjokk (mate hverandre med et og et blad....) Og sjokolademousse! Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 24. november 2002 #7 Del Skrevet 24. november 2002 Mens jeg har sex tenker jeg ikke akkurat på mat... Før, derimot, kan det hende mat kan få meg til å tenke på sex. Kjæresten min er flink til å skrelle druer. Dessuten er moreller med stilk fine å leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. november 2002 #8 Del Skrevet 24. november 2002 Jordbær og krem ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. november 2002 #9 Del Skrevet 25. november 2002 Østers funker perfekt. Trodde det ikke før vi prøvde det her i sommer. Hadde ingen sensuelle baktanker da vi bestilte østers, men du verden!!!! Det ble en lang og het natt.....................................*sensurert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå