Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn på 11 har en gammel iPhone og Roblox fungerer ikke på den. Eneste som han ønsker til jul er ny telefon. Samsung er mye rimeligere, men går det å sette foreldrekontrollen på den, kan man spille Roblox/ minecraft på den, er det mulig overføre alt info fra iPhone til Samsung? Selv har jeg IPhone og har ingen erfaring med Samsung.

Anonymkode: 8957a...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan flytte info from iphone til samsung, du kan bruke foreldre kontroll på samsung. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem å ha foreldrekontroll fra iPhone på ungenes Samsung, i alle fall. 

Anonymkode: cb205...c89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min sønn på 11 har en gammel iPhone og Roblox fungerer ikke på den. Eneste som han ønsker til jul er ny telefon. Samsung er mye rimeligere, men går det å sette foreldrekontrollen på den, kan man spille Roblox/ minecraft på den, er det mulig overføre alt info fra iPhone til Samsung? Selv har jeg IPhone og har ingen erfaring med Samsung.

Anonymkode: 8957a...b79

iPhone kommer i flere pris varianter. SE 3. gen. Er ikke like dyre som de nyeste store 16. mobilene. 
Hva eieren ønsker bør vektlegges. Skal du kontrollere telefonen så bør du jo kjenne systemet. 

Anonymkode: 3528f...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...