AnonymBruker Skrevet 5. juli #21 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette handler da ikke verken om avhengighet eller behov for ømhet 🤣 Vi er biologiske vesener, det er sommer, det kalles løpetid, og ja så klart hjelper det å ha sex…i alle fall på dette ene området. Men du er menneske, ikke bare biologisk vesen. Anonymkode: a699f...59b Jeg tror også det heller handler om biologi og miljøet. Ja, grunnen til at jeg spurte var fordi jeg trodde at onani ville være et substitutt for å ha sex. Men det merker jeg jo at det ikke er. Og de eneste ganske jeg har følt meg frustrert, har det vært ordentlig sex som har hjulpet meg. Så derfor jeg spør om andres erfaringer 😅 har generelt ikke vært en person som onanerer, men tenkte at det kunne vært fint i stedenfor å ligge rundt Anonymkode: 70cbc...af9
AnonymBruker Skrevet 5. juli #22 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg foreslår ikke at du skal ligge rundt, men det er tross alt et naturlig savn. Det må være lov for en kvinne å savne sex med en mann uten at det skal være galt eller sykt. Selv om hun er frivillig singel. Det er pluss og minus med valg man tar. Anonymkode: 8f940...bcd Ja, tror nok det er et naturlig savn. Er frivillig singel og sølibat, fordi jeg heller vil ha sex med noen som har litt større betydning eller en relasjon til. Men merker at når onani ikke hjelper (som jeg trodde det skulle), begynner jeg jo å vurdere å bare finne noen (ikke hvem som helst, men en som potensielt er fin/trygg og har samme interesse på dette området - få unna trykket eller hva man skal kalle det) Anonymkode: 70cbc...af9
AnonymBruker Skrevet 5. juli #23 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror også det heller handler om biologi og miljøet. Ja, grunnen til at jeg spurte var fordi jeg trodde at onani ville være et substitutt for å ha sex. Men det merker jeg jo at det ikke er. Og de eneste ganske jeg har følt meg frustrert, har det vært ordentlig sex som har hjulpet meg. Så derfor jeg spør om andres erfaringer 😅 har generelt ikke vært en person som onanerer, men tenkte at det kunne vært fint i stedenfor å ligge rundt Anonymkode: 70cbc...af9 Ganske=gangene* Anonymkode: 70cbc...af9
AnonymBruker Skrevet 6. juli #24 Skrevet 6. juli Bamseklemmer skrev (21 timer siden): Dette viser jo bare at du er kunnskapsløs🫡 Den klarte du fint å vise oss alle, på egen hånd😁 Anonymkode: 676a8...873
Bamseklemmer Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den klarte du fint å vise oss alle, på egen hånd😁 Anonymkode: 676a8...873 Nei.. de som avsporer og ikke deltar i tråden er kunnskapsløse😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå