AnonymBruker Skrevet i går, 05:54 #1 Skrevet i går, 05:54 Vurderer å bo på Beitostølen ifb med tur over Besseggen. Har lyst å bo komfortabelt, men ser at sashotellet på Beitostølen får enorm dårlige rewiews på google/tripadvisor etc. Er det virkelig så dårlig? Ganske dyrt der, så orker ikke bo der om det er slitt, dårlig service, dårlig mat etc.. Noen med erfaring derfra? Anonymkode: 09c09...9f3
AnonymBruker Skrevet i går, 05:59 #2 Skrevet i går, 05:59 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vurderer å bo på Beitostølen ifb med tur over Besseggen. Har lyst å bo komfortabelt, men ser at sashotellet på Beitostølen får enorm dårlige rewiews på google/tripadvisor etc. Er det virkelig så dårlig? Ganske dyrt der, så orker ikke bo der om det er slitt, dårlig service, dårlig mat etc.. Noen med erfaring derfra? Anonymkode: 09c09...9f3 Er ikke noe som heter sas resort på beitostølen, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 9dc2b...ddc 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #3 Skrevet i går, 06:47 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er ikke noe som heter sas resort på beitostølen, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 9dc2b...ddc Det er et sas hotell på Beitostølen. Sas Beitostølen resort. Anonymkode: 09c09...9f3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #4 Skrevet i går, 09:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vurderer å bo på Beitostølen ifb med tur over Besseggen. Har lyst å bo komfortabelt, men ser at sashotellet på Beitostølen får enorm dårlige rewiews på google/tripadvisor etc. Er det virkelig så dårlig? Ganske dyrt der, så orker ikke bo der om det er slitt, dårlig service, dårlig mat etc.. Noen med erfaring derfra? Anonymkode: 09c09...9f3 Har bodd der rett og slett fordi jeg tenkte at sas radisson merkevaren var ganske trygg. Det var skuffende. Det er ikke elendig, men det var slitent, poolområdet var stusslig og ikke verdt prisen. En del nyere hotell på Beitostølen som jeg tror gir mye bedre valuta for pengene. Anonymkode: ea826...105 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:15 #5 Skrevet i går, 09:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke noe som heter sas resort på beitostølen, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 9dc2b...ddc Jo det er det. Utrolig slitsomt når folk trer inn i en tråd bare for å kringkaste sin uvitenhet. Anonymkode: ea826...105 1
punkyB Skrevet i går, 09:47 #6 Skrevet i går, 09:47 Hva med en av turisthyttene? feks gjendesheim De har jo god mat og er koselige, usikker på hva slags rom man kan få og evnt forhåndsbestille
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #7 Skrevet i går, 12:57 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er et sas hotell på Beitostølen. Sas Beitostølen resort. Anonymkode: 09c09...9f3 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo det er det. Utrolig slitsomt når folk trer inn i en tråd bare for å kringkaste sin uvitenhet. Anonymkode: ea826...105 Nei det heter Radisson Blu Resort, er flerfoldige år siden SAS hadde noe med det å gjøre Anonymkode: 6f92c...1f9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #8 Skrevet i går, 17:30 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det heter Radisson Blu Resort, er flerfoldige år siden SAS hadde noe med det å gjøre Anonymkode: 6f92c...1f9 Ok😅. Du skjønte hva jeg mente, da eller? Anonymkode: 09c09...9f3
AnonymBruker Skrevet i går, 18:28 #9 Skrevet i går, 18:28 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ok😅. Du skjønte hva jeg mente, da eller? Anonymkode: 09c09...9f3 Tja faktisk ikke sikker, siden du skriver at det har så dårlig review på Google, de har 4,2 der, det er da ikke dårlig Anonymkode: 6f92c...1f9
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden Har bodd der flere ganger. Det er et gammelt hotell, og litt slitent men noe er pusset opp. Jeg syns ikke det er så dårlig, service og mat har alltid vært bra. Anonymkode: 935e6...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå