AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg må ha nye håndklær til badet. Leter etter turkise håndklær som ikke loer, og som ikke er så altfor dyre. Noen tips? Anonymkode: a656d...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli monican94 skrev (3 minutter siden): jysk og ikea sine er gode syns jeg De dyreste til Jysk hadde ikke fargen jeg var ute etter. De som var litt billigere, sa en som jobbet der at loet litt😏 IKEA bor jeg for langt unna, men kunne sikkert bestilt på nett. Loer de? Anonymkode: a656d...bd9
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli monican94 skrev (10 minutter siden): jysk og ikea sine er gode syns jeg - finner ikke turkise håndklær hos IKEA heller. Det finnes mange fine farger, men badet mitt har turkise detaljer, derfor vil jeg ha turkise håndklær😊 Noen som har erfaring med Fisher Island håndklær fra Newport? Anonymkode: a656d...bd9
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Lexington er uten tvil de beste håndklærne jeg har brukt. Har du muligheten til å handle de på en av deres outlets så er prisen ganske grei Anonymkode: a1549...f5f
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg må ha nye håndklær til badet. Leter etter turkise håndklær som ikke loer, og som ikke er så altfor dyre. Noen tips? Anonymkode: a656d...bd9 Jysk sine Nora. Men fargeønsket får du neppe oppfylt. Anonymkode: 25ea7...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå