AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Sitter og vurderer sommerferien med jentene våres på 2,5 og 3,5 år. Vurderer å kjøre fra Grimstad (agder) til Bø Telemark sin vannpark, ho eldste er veldig sart og grinete og ho minste er tøff i vann og veldig lite tålmodig. Er det noe særlig attraksjoner der for så små barn? De er ikke noe særlig glad i lange bilturer Anonymkode: 1d1f5...d18
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Nei jeg syntes ikke det er verdt pengene, da det er mye barna ikke får prøvd for dem er for små Anonymkode: 86b46...cb3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Det hadde jeg droppa med mindre de hadde eldre søsken og må henge på, er ikke så mye for den aldersgruppen der. Anonymkode: f88a8...23f 1 1
monican94 Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli nei, de syns vanlig plaskebasseng hjemme er morsommere og tryggere 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Kjøp ett plaskebasseng på europris til 299,- og spar deg en hel masse kav og stress, de er for små enda, de koser seg nok aller best hjemme enda. Anonymkode: 1f138...a45 5 3
Irja Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Nyt at barna dine er mer enn nok fornøyd med plaskebasseng, bøtte og spade. Spar penger og stress til senere. 1 1
SPOCA Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Kommer litt an på hva man er ute etter. Vi skal reise dit med vår 7-åring som er 2-3 år mentalt. De har fått et nytt plaskeland, plaskeområde, og det gleder vi oss til å prøve ut (han kan ikke ta sklier og lignende). Men, vi får gratis inngang for han og ledsager (mannen) fordi min stesønn har årskort hos Tusenfryd. Så jo, det er jo attraksjoner der for 2-3-åringer, særlig plaskeland, men jeg vet ikke om jeg hadde giddet å kjøpe billetter kun for det, altså. Ville nok ventet til de blir litt større, og får større utbytte av det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Hadde kjøpt enten to små plaskebasseng eller ett litt større plaskebasseng, os i fryseren, nye badedrakter, badeleker og latt dem drive på å plaske og søle der alt de ønsket. Suplert med en og annen tur til den lokale badeplassen, kanskke noen ganger splittet dem slik at hardhausen fikk rast litt fra seg mens den mer sarte fikk dekket sine nehov for rolig lek. Mine barn har nesten 5 år mellom seg og jeg nesten stressreaksjon bare av tanken på to så små barn i badeland😑 Anonymkode: 4cbe8...878
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde kjøpt enten to små plaskebasseng eller ett litt større plaskebasseng, os i fryseren, nye badedrakter, badeleker og latt dem drive på å plaske og søle der alt de ønsket. Suplert med en og annen tur til den lokale badeplassen, kanskke noen ganger splittet dem slik at hardhausen fikk rast litt fra seg mens den mer sarte fikk dekket sine nehov for rolig lek. Mine barn har nesten 5 år mellom seg og jeg nesten stressreaksjon bare av tanken på to så små barn i badeland😑 Anonymkode: 4cbe8...878 Hvorfor syns du de må ha nye leker og klær? Tror du de skjønner forskjellen og har det veldig mye bedre da? Anonymkode: a67b1...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor syns du de må ha nye leker og klær? Tror du de skjønner forskjellen og har det veldig mye bedre da? Anonymkode: a67b1...aa9 Er du dum? Eller liker du bare å late som? Dette er forslag og ingen må noe som helst. Anonymkode: 67239...21f 1
Gummiand Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli (endret) Jeg ville heller valgt Foldvik i Stavern, perfekt for 2-3 år. Lite tøffe tog, noen dyr, plaskeland, hoppepute, lekeplass. 3 åringen her har det kjempegøy, allerede vært der 5 ganger i år. Endret 4. juli av Gummiand Fjerne hei 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli Jeg bor i Bø, og de som svarer her har jo ikke peiling. Mine barn har vært i Sommarland fra de var bittesmå. Det er ganske mange ting små barn kan gjøre, selv om det selvsagt er mye de ikke kan gjøre også. Det er tre forskjellige områder med vann/bassenger, samt en stor og fin lekeplass. I tillegg er det litt andre ting å se og gjøre, bl.a forestillinger, Tarzanløype med dinosaurstatuer osv. Både i Vannland og på Bøverstranda er det bassenger i varierende størrelser. I tillegg har de Skandinavias største plaskeland: https://www.sommarland.no/opplevelser/attraksjoner/kanns-tiki Gummiand skrev (2 minutter siden): Hei Jeg ville heller valgt Foldvik i Stavern, perfekt for 2-3 år. Lite tøffe tog, noen dyr, plaskeland, hoppepute, lekeplass. 3 åringen her har det kjempegøy, allerede vært der 5 ganger i år. Foldvik er også et godt alternativ, men Sommarland har også plaskeland, tog og lekeplass. Anonymkode: 2247e...052
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sitter og vurderer sommerferien med jentene våres på 2,5 og 3,5 år. Vurderer å kjøre fra Grimstad (agder) til Bø Telemark sin vannpark, ho eldste er veldig sart og grinete og ho minste er tøff i vann og veldig lite tålmodig. Er det noe særlig attraksjoner der for så små barn? De er ikke noe særlig glad i lange bilturer Anonymkode: 1d1f5...d18 Jeg har aldri hatet meg selv så mye at dette var noe jeg ville utsatt meg selv for. Unger i den alderen er jo råfornøyd med en pappeske å leke med.. Opplevelser til så små barne finner du hvor som helst. Anonymkode: b0fe6...95c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli Her er forresten full oversikt over hovedattraksjonene: https://www.sommarland.no/hva-du-kan-gjore/opplevelser/attraksjoner Anonymkode: 2247e...052
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli Tenk å reise fra Grimstad!!! Sørlandets vakreste by med fantastiske bademuligheter i flott, rent saltvann (og Roresanden for de som ikke liker salt ) - for å ligge i klorfyllt bakteriepool med andre små barn! 😭 og attpåtil måtte BETALE for det! Nyt at barna dine er små. Ligg i en strandkant med bøtte, spade og vannmelon i strandbagen. Finnes ikke bedre sommer enn det! Bø blir de store nok til etter hvert. Anonymkode: 71849...1d7 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bor i Bø, og de som svarer her har jo ikke peiling. Mine barn har vært i Sommarland fra de var bittesmå. Det er ganske mange ting små barn kan gjøre, selv om det selvsagt er mye de ikke kan gjøre også. Det er tre forskjellige områder med vann/bassenger, samt en stor og fin lekeplass. I tillegg er det litt andre ting å se og gjøre, bl.a forestillinger, Tarzanløype med dinosaurstatuer osv. Både i Vannland og på Bøverstranda er det bassenger i varierende størrelser. I tillegg har de Skandinavias største plaskeland: https://www.sommarland.no/op blitplevelser/attraksjoner/kanns-tiki Foldvik er også et godt alternativ, men Sommarland har også plaskeland, tog og lekeplass. Anonymkode: 2247e...052 Det blir noe annet når dere bor der. Ts spør om det er vits i å reise med små barn for de som ikke bor der. Det er kostnader knyttet til reise og overnatting, når det heller ikke er eldre søsken med. Dere som bor i Bø går selvsagt lokalt, men er ikke vits å reise til et stort badeland der ungene kun kan bruke litt av attraksjonene. Anonymkode: 0f537...2d7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli Ha i bakhodet at vannet ikke er oppvarmet og er grisekaldt, med mindre det har vært jevn og nedbørfri varme en stund i forveien. Anonymkode: 1e522...3cc
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir noe annet når dere bor der. Ts spør om det er vits i å reise med små barn for de som ikke bor der. Det er kostnader knyttet til reise og overnatting, når det heller ikke er eldre søsken med. Dere som bor i Bø går selvsagt lokalt, men er ikke vits å reise til et stort badeland der ungene kun kan bruke litt av attraksjonene. Anonymkode: 0f537...2d7 Det er som sagt ganske mye de kan gjøre der, så hvis Ts først ønsker å ta med barna på en opplevelse, så er det ikke slik at de kommer til å ha lite å gjøre i Sommarland. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha i bakhodet at vannet ikke er oppvarmet og er grisekaldt, med mindre det har vært jevn og nedbørfri varme en stund i forveien. Anonymkode: 1e522...3cc Dette er også bare tull! Kan dere slutte å spre feilinformasjon om Bø Sommarland, vær så snill?! Det er oppvarmet og holder 25 grader i oppholdsvær. Mye nedbør kan senke temperaturen midlertidig, men det var varmt forrige gang jeg var der i duskregn. Da var det bare 16-17 grader i lufta. Anonymkode: 2247e...052
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er oppvarmet og holder 25 grader i oppholdsvær. Tok feil men oppvarmingen, men rett med at det er grisekaldt. Anonymkode: 1e522...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå