AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #1 Skrevet 3. juli 2025 Heisann :), eg slit veldig med smerte i skulder , bak skulder og ut i venstre bryst (pupp🤪), men når eg er i bevegelse og aktiv med armen er smertene mye betre , noen erfaringer ? Kjenne jo litt på angsten når eg har så vondt i det ene brystet. Men tenke at da er nokk muskulært Anonymkode: cca96...42d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #3 Skrevet 3. juli 2025 Trodde nesten jeg hadde skrevet dette selv 😅 Har det helt likt. Gikk til fastlegen pga smerte i det ene brystet. Ble henvist til brystdiagnostikk. Har belastningsskade i skulder og rygg på samme side, så krysser fingrene for at smerten i brystet har noe med det å gjøre eller at det er noe annet ufarlig. Fastlegen mente hen kjente en kul eller lignende i brystet. Anonymkode: 67872...ed8
jento87 Skrevet 3. juli 2025 #4 Skrevet 3. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde nesten jeg hadde skrevet dette selv 😅 Har det helt likt. Gikk til fastlegen pga smerte i det ene brystet. Ble henvist til brystdiagnostikk. Har belastningsskade i skulder og rygg på samme side, så krysser fingrene for at smerten i brystet har noe med det å gjøre eller at det er noe annet ufarlig. Fastlegen mente hen kjente en kul eller lignende i brystet. Anonymkode: 67872...ed8 svartkatt skrev (2 minutter siden):
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #5 Skrevet 3. juli 2025 jento87 skrev (Akkurat nå):  Eg var på skjekk i fjor av samme brystet eg har vondt i, tok biopsi og greier av bindevevsknuter og alt var fint Anonymkode: cca96...42d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #6 Skrevet 3. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trodde nesten jeg hadde skrevet dette selv 😅 Har det helt likt. Gikk til fastlegen pga smerte i det ene brystet. Ble henvist til brystdiagnostikk. Har belastningsskade i skulder og rygg på samme side, så krysser fingrene for at smerten i brystet har noe med det å gjøre eller at det er noe annet ufarlig. Fastlegen mente hen kjente en kul eller lignende i brystet. Anonymkode: 67872...ed8 Bare tenke siden eg har så vondt rundt skulderen på ein måte at da høyre t musklene , å siden eg var på ein så grundig sjekk i fjor Anonymkode: cca96...42d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #7 Skrevet 3. juli 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Bare tenke siden eg har så vondt rundt skulderen på ein måte at da høyre t musklene , å siden eg var på ein så grundig sjekk i fjor Anonymkode: cca96...42d Ikke godt å vite hva det kan være. Vil anbefale en tur til legen eller til en fysioterapeut. Da slipper du å gruble på hva det kan være. Anonymkode: 67872...ed8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #8 Skrevet 3. juli 2025 Jeg kan gå rundt i ukesvis med kraftige brystsmerter, smertet i venstre arm,opp i nakken og bak i ryggen ved hjertet. Har tatt mange runder med ekg, men det er alltid fine målinger. Har slått meg til ro med at den generelle allmennsmtilstanden gjerne påvirkes hvis det er noe alvorlig. Samtidig følger jeg med på om det blir verre. Anonymkode: e730a...a89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå