AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Begge jeg har vært sammen med hadde sex med andre jo et tid etter bruddet. Sex er noe intimt og unikt man deler, og når de går videre med det så fort så føler jeg meg ikke akkurat attraktiv. Føler det som at forholdene var en løgn. Hvis sex betyr så lite for dem kunne jeg bare vært utro Anonymkode: 15002...bbd
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Å synke like lavt er aldri en god løsning Anonymkode: c8247...b30 7 3
Mezzosoprena Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Begge jeg har vært sammen med hadde sex med andre jo et tid etter bruddet. Sex er noe intimt og unikt man deler, og når de går videre med det så fort så føler jeg meg ikke akkurat attraktiv. Føler det som at forholdene var en løgn. Hvis sex betyr så lite for dem kunne jeg bare vært utro Anonymkode: 15002...bbd Etter forholdet er ikke det samme som under forholdet! 8 6
svartkatt Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Det henger ikke på greip. Det er vel bare en form for hevntanker du har. 3
Macro Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Om du bare kunne vært utro så er ikke sex så intimt og unikt som du hevder. 1 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Sex er noe intimt og unikt man deler Sex er noe intimt og unikt DU deler. Tydeligvis ikke slik for dem, og det har ingenting med din attraktivitet å gjøre. Anonymkode: b8f17...176 1
Hundejente Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Mezzosoprena skrev (51 minutter siden): Etter forholdet er ikke det samme som under forholdet! ☝️ 2
stan Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Det er bare i matematikk to negative blir positivt. Å gjøre samme dumme ting hjelper absolutely not. 1
Grüner Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Å synke like lavt er aldri en god løsning Anonymkode: c8247...b30 Ts synker jo atskillig lavere med sine sjalu hevntanker 3
Grüner Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Begge jeg har vært sammen med hadde sex med andre jo et tid etter bruddet. Sex er noe intimt og unikt man deler, og når de går videre med det så fort så føler jeg meg ikke akkurat attraktiv. Føler det som at forholdene var en løgn. Hvis sex betyr så lite for dem kunne jeg bare vært utro Anonymkode: 15002...bbd Å ha sex med noen andre ETTER et brudd er IKKE det samme som å være utro! Du har en skrudd rettferdighetssans… 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Du har rett og slett ikke noe med hva din eks gjør og ikke gjør etter et brudd - det er det et brudd betyr. Merkelig nok er det sånn at en del ekser vil detaljstyre hva eksene gjør, for så å la det peke tilbake på hva forholdet liksom inneholdt før bruddet. Enda merkeligere blir det når kritikken kommer fra den som selv går. Ingen her vet hva din eks tenker, føler- og gjør. Men ofte blir det brudd fordi man ser ulikt på ting. Ikke fordi folk er så illojale. Anonymkode: b4edd...2bf
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Begge jeg har vært sammen med hadde sex med andre jo et tid etter bruddet. Sex er noe intimt og unikt man deler, og når de går videre med det så fort så føler jeg meg ikke akkurat attraktiv. Føler det som at forholdene var en løgn. Hvis sex betyr så lite for dem kunne jeg bare vært utro Anonymkode: 15002...bbd Ingenting av dette gir mening. "Sex er noe intimt og unikt man deler" Dette er slik du opplever det, og utfra teksten så gir det deg ikke noe å ha sex med noen du ikke har følelser for. Andre har nødvendigvis ikke samme forholdet til sex, men du trenger jo bare å være tro til deg selv på det feltet. "Hvis sex betyr så lite for dem kunne jeg bare vært utro" Ref.det over - sex betyr noe for deg i et forhold. Hvorfor tenker du å "straffe" deg selv er veien å gå? Vil du bli lykkeligere? Et forhold er bare et forhold mens det er en gjensidig avtale, når den opphører så er det ikke et forhold mer. Du kan jo selvfølgelig begynne å lyve til de du ønsker å inngå et forhold med om det vil øke selvfølelsen og egenverdien din, men jeg tviler på at det vil bli utfallet av valget. Da kan du jo like gjerne være singel og satse på ons. Brudd er vondt, men å være bitter går bare utover deg selv. Anonymkode: 8e460...089 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Sex er jo ikke intimt for deg hvis du tenker at du godt kunne ha vært utro. Anonymkode: 125f5...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå