AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg så påstanden på TikTok. At gutter/menn kan skru av hjernen på en måte. Det ble referert til som "idle mode" eller "screensaver mode". Men hvordan er det mulig? Hvordan kan de ikke tenke på noe? Anonymkode: 66efa...b4c
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Jeg som kvinne klarer det, bare skru av. Anonymkode: c430a...67e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Når kjærringa tjatrer i vei på det verste så går jeg idle mode Anonymkode: b8444...7a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Det er ikke noen "manneevne nei" 😂 Kan også "skru av" på forskjellige måter. Veldig nyttig i en krisesituasjon. feks brann "skru av" frykt. (Dette funket IKKE når noen prøvde å bryte seg inn hos meg, da ble jeg rett og slett for redd til å ringe politiet, klarte ikke røre meg) Mannen synes det kan være irriterende når jeg "skrur av lyden" på han og barna når jeg leser/jobber med noe da 😅 Anonymkode: ae299...ce4 2
Trolltunge Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Det kan jeg også. Tror ikke det har med kjønn å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 0.55): Det er ikke noen "manneevne nei" 😂 Kan også "skru av" på forskjellige måter. Veldig nyttig i en krisesituasjon. feks brann "skru av" frykt. (Dette funket IKKE når noen prøvde å bryte seg inn hos meg, da ble jeg rett og slett for redd til å ringe politiet, klarte ikke røre meg) Mannen synes det kan være irriterende når jeg "skrur av lyden" på han og barna når jeg leser/jobber med noe da 😅 Anonymkode: ae299...ce4 Dette høres mer ut som fryserespons. https://no.wikipedia.org/wiki/Fryserespons Anonymkode: 3444a...11a
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 22.56): Jeg så påstanden på TikTok. At gutter/menn kan skru av hjernen på en måte. Det ble referert til som "idle mode" eller "screensaver mode". Men hvordan er det mulig? Hvordan kan de ikke tenke på noe? Anonymkode: 66efa...b4c Tenker jo på ting, men bare noe uten relevanse. Andre verdenskrig. Sport. Historie. Geografi. Sånt sitter jeg å tenker på. Anonymkode: 15559...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå