AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Ble forkjølet i slutten av mai og fikk påvist mykoplasma, trengte ikke antibiotika og utviklet seg aldri til noe mer enn vanlig forkjølelse. Derimot har nesen og hosten (bare litt) blitt igjen. Har bare tenkt at det var det, men i dag var jeg ute i skogen og hosten ble veldig forverret. Til vanlig er jeg for det meste i sentrum, så lurer på om det kan være allergi? At jeg var syk (åpenbart), men resten som henger i nå er gress/pollen allergi? Er det mulig? Anonymkode: c5f03...664
Grüner Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ble forkjølet i slutten av mai og fikk påvist mykoplasma, trengte ikke antibiotika og utviklet seg aldri til noe mer enn vanlig forkjølelse. Derimot har nesen og hosten (bare litt) blitt igjen. Har bare tenkt at det var det, men i dag var jeg ute i skogen og hosten ble veldig forverret. Til vanlig er jeg for det meste i sentrum, så lurer på om det kan være allergi? At jeg var syk (åpenbart), men resten som henger i nå er gress/pollen allergi? Er det mulig? Anonymkode: c5f03...664 Har du reagert på pollen før da?
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Grüner skrev (5 minutter siden): Har du reagert på pollen før da? Noe snufs tidligere, men har hørt at det kan dukke opp/forverres plutselig. Ts Anonymkode: c5f03...664
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ble forkjølet i slutten av mai og fikk påvist mykoplasma, trengte ikke antibiotika og utviklet seg aldri til noe mer enn vanlig forkjølelse. Derimot har nesen og hosten (bare litt) blitt igjen. Har bare tenkt at det var det, men i dag var jeg ute i skogen og hosten ble veldig forverret. Til vanlig er jeg for det meste i sentrum, så lurer på om det kan være allergi? At jeg var syk (åpenbart), men resten som henger i nå er gress/pollen allergi? Er det mulig? Anonymkode: c5f03...664 Enda en tråd om denne mykoplasmaen din? Der er ikke gresspollen i skogen. Der er heller ikke stort som skal gi deg allergi i skogen nå. Når du er tett og går ut og anstrenger deg så blir du tydeligvis tettere. La kroppen få hvile til infeksjonen er over. Anonymkode: 18141...6b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Enda en tråd om denne mykoplasmaen din? Der er ikke gresspollen i skogen. Der er heller ikke stort som skal gi deg allergi i skogen nå. Når du er tett og går ut og anstrenger deg så blir du tydeligvis tettere. La kroppen få hvile til infeksjonen er over. Anonymkode: 18141...6b7 Jeg har gressplen alergi og for gran og jeg reagerer med å klø i øyne, tett i nese når jeg går i skogen nå om dagen. Er nå gress en del steder i skogen også. Anonymkode: 8eae3...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå