Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Og da blir jo tingene zappet vekk fordi regningene ikke er betalt.

Noen som kan hjelpe? Kan man kjøpe postkasse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting skjer innemellom i Sims, en slags bug i spillet. Man kan prøve å flytte familien ut av huset og så flytte dem tilbake. Ta alle eiendelene med på simmene så huset ikke blir for dyrt for dem å flytte tilbake til.

Håper det funker.

Dette har i alle fall funket når senger /stoler plutselig ikke kan flyttes fordi det påstås at det sitter noen der, eller når mennesker blir hengende fast i elekrokulen. Fryktelig frustrerende.

Lykke til :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ble litt seint svar, men likevel.

Hvordan flytter jeg simene ut av huset med eiendeler?

Skrevet

Husker ikke om det går an med vanlige Sims 2. Jeg spiller Sims uteliv og der trykker man på.. eh.. hva het den knappen da :sjarmor: Der man kan velge ekstra ting etter hvor mye poeng man har spart opp. Er en egen knapp der for midler simmen kan ha med seg. Man trykker på den og så på de eiendelene man vil ha med. Veldig greit også hvis man skal flytte ut barn fra familier med mange penger. Da kjøper jeg inn masse møbler og lar barnet plukke disse opp før h*n flytter ut.

Gi en lyd om du får det til.

Hvis ikke det går i Sims 2, kan du prøve å flytte familien ut og inn igjen uten å ta med eiendelene. Eventuelt må du selge det meste av eiendelene. slik at simmene får mer penger.

Gjest Thalassa
Skrevet

har fått en lignende bug, søppledunken var vekkutenfor huset.. :forvirret: endte med at jeg flyttet ut familien og demolisha huset, ingenting annet funka.

Gjest Gjesta
Skrevet
har fått en lignende bug, søppledunken var vekkutenfor huset.. :forvirret:  endte med at jeg flyttet ut familien og demolisha huset, ingenting annet funka.

Gjorde sånn jeg, hadde ikke tålmodighet til å vente lenger. :ler:

Men tusen takk for svarene uansett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...