Gå til innhold

Hvordan fortelle han?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en del ekstra og jeg synes det er kjempe sexy, men med det kommer det jo ofte med at man ser mindre ut nedentil. Jeg synes at store peniser er litt skumle for å være ærlig. Synes han er kjempe digg og elsker egentlig at han er mindre, eller at den ser mindre ut vel å merke. Eneste er at jeg merker han blir litt self conscious om størrelsen sin spesielt når jeg suger han og synes det er ganske turn off. Hvordan kan jeg fortelle han på riktig måte at jeg synes det bare er kjempe digg uten å høres ut som en total freak?..

Anonymkode: 24830...620

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overvekt, lav selvfølelse, penisskam pga størrelse, versus din skepsis til stor penis? 

Med to streker under svaret.... Gå på gymmet sammen og legg om kosten. Du vil raskt finne ut at du foretrekker heller en med stor, enn pakken av en mann med, ja, overvekt, lav selvfølelse, penisskam pga størrelsen.

Gi mannen hans maksimale jeg og bli et par der begge er i form fysisk og psykisk til å leve optimalt sammen. 

.

Anonymkode: 13b48...670

AnonymBruker
Skrevet

Min mann la på seg en del etter en brukket fot som gjorde at han satt mye i ro over lengre tid. Jeg er en av disse (få?) damene som synes at store menn med en god del ekstra er supersexy, så jeg hadde ikke noe i mot den ekstra vekten. Han, derimot, ble veldig selvbevisst og nedstemt over at han la på seg så mye.

Trikset mitt var å ha masse, masse sex med han og beundre han ekstra mye, helt til nedstemtheten gikk over. Nå trives han med ekstra vekt, og tenker ikke så mye på det.

Ja, penisen ser mindre ut, men er like deilig uansett :)

Om han vil gå ned i vekt på sikt, skal jeg støtte han. Selv trener jeg tross alt 4 ganger i uken, så kan gjerne motivere han til å bli med. 

Innerst inne håper jeg likevel at han vil godta sin høye vekt og ha masse deilig sex med meg :)

Anonymkode: 915e2...b7d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele innlegget er så dreid om deg at du oppleves som en smule ego. Din mentalisering begynner og slutter med deg ts. 

Snakk med din mann om at du har lyst å trene med han. Lag sunn og god mat til dere begge, og få frem stoltheten hans i hue og kuk. 

Har han evne i å legge på seg, har han evne til å bygge muskler med litt trening. Det trøkket han får av endringen vil nok gjøre noe med dine preferanser om menn. Med økt trygghet vil du møte en ny dimensjon av en mann, som vil gi deg mer og bedre sex. Fordi han nå vet å prestere på et annet nivå. 

Du har nok undervurdert hans potensiale, i ditt meg, meg, som vi andre så godt leser.

.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Overvekt, lav selvfølelse, penisskam pga størrelse, versus din skepsis til stor penis? 

Med to streker under svaret.... Gå på gymmet sammen og legg om kosten. Du vil raskt finne ut at du foretrekker heller en med stor, enn pakken av en mann med, ja, overvekt, lav selvfølelse, penisskam pga størrelsen.

Gi mannen hans maksimale jeg og bli et par der begge er i form fysisk og psykisk til å leve optimalt sammen. 

.

Jeg har prøvd menn med stor penis og synes ikke det er så pirrende, synes det er lettere å leke med en mindre en i tillegg. Synes kjæresten min er super kjekk, selvom han har en del ekstra. Og nei han sitter ikke bare der å er tjukk. Han er veldig snill, rolig, liker mye kos og jeg føler meg trygg rundt han, men akkurat det at han er self conscious nedentil blir litt demper. Han er ikke det ellers igrunnen, kun når jeg suger han. 

Og jeg er ikke tjukk selv, jeg liker en god bamse :rodmer: 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min mann la på seg en del etter en brukket fot som gjorde at han satt mye i ro over lengre tid. Jeg er en av disse (få?) damene som synes at store menn med en god del ekstra er supersexy, så jeg hadde ikke noe i mot den ekstra vekten. Han, derimot, ble veldig selvbevisst og nedstemt over at han la på seg så mye.

Trikset mitt var å ha masse, masse sex med han og beundre han ekstra mye, helt til nedstemtheten gikk over. Nå trives han med ekstra vekt, og tenker ikke så mye på det.

Om han vil gå ned i vekt på sikt, skal jeg støtte han. Selv trener jeg tross alt 4 ganger i uken, så kan gjerne motivere han til å bli med. 

Innerst inne håper jeg likevel at han vil godta sin høye vekt og ha masse deilig sex med meg :)

Tror vi er en del som liker store menn, men det er ikke noe vi sier høyt :fnise: 

Takk for tipset om å ha mer sex inntil han slutter å tenke over det, for det er igrunn kun akkurat det som er problemet. Han var stor når vi møttes og litt overrasket over at jeg likte han. Jeg er ei som er ganske lav og slank og han er ganske høy og stor, men vi liker at vi har den kontrasten :rodmer: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hele innlegget er så dreid om deg at du oppleves som en smule ego. Din mentalisering begynner og slutter med deg ts. 

Snakk med din mann om at du har lyst å trene med han. Lag sunn og god mat til dere begge, og få frem stoltheten hans i hue og kuk. 

Har han evne i å legge på seg, har han evne til å bygge muskler med litt trening. Det trøkket han får av endringen vil nok gjøre noe med dine preferanser om menn. Med økt trygghet vil du møte en ny dimensjon av en mann, som vil gi deg mer og bedre sex. Fordi han nå vet å prestere på et annet nivå. 

Du har nok undervurdert hans potensiale, i ditt meg, meg, som vi andre så godt leser.

.

Hvis han vil trene med meg så kan han det. Liker han sånn som han er, har alltid hatt en preferanse for større menn.. Det gir meg ikke så mye er han slank og trent som alle andre..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvis han vil trene med meg så kan han det. Liker han sånn som han er, har alltid hatt en preferanse for større menn.. Det gir meg ikke så mye er han slank og trent som alle andre..

Som alle andre. Bare dette viser at du må.oppfatte generelt andre som bedre stilt enn din mann. De fleste menn er langt fra trent. Virker som at ordet kosebamse er en kontrast til pappakropp. Er du ei som vil skinne i din manns uhelse, en kan jo begynne å lure. 

Går han ned 30 kg, så vil hans penis bli 4,5 cm mer synlig. Tipper han ville fått en annen selvfølelse om du suger hans da 4,5 cm lenger penis. En penis som hadde sett tykkere ut med hofter med mindre omfang. Men pass deg, med selvtillit vil han være mer attraktiv hos andre kvinner. Tåler du det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er nok en del damer som synes det er digg med litt pondus på menn 😍 Jeg synes også at det er super sexy 😍 🥰 De to jeg har vært sammen med har hatt pondus. Det har han jeg dater nå også 🥰 Han er så fin og sexy som han er, at jeg har lyst å ta på og kose med han hele tiden 😄 Jeg er helt umettelig egentlig 😄 😍

Et stort rungende JA! til menn med pondus! 😍 Dere menn som har litt pondus, skal ikke skamme dere over den 😁 Og vit at det finnes damer som synes det utrolig tiltrekkende 😍 Jo mer å ta i, jo mer å være glad i 🥰

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...