AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Hei! Jeg er 37 år og har begynt å legge merke til antydning til fine linjer mellom brynene. Ingen andre har kommentert det, og det er kun synlig for meg når jeg ser veldig nøye... ofte når jeg tar selfies på nært hold. JEg lurer på om det kan være lurt å starte med botox nå for å forebygge, eller om jeg bør vente litt til? Noen med erfaring eller råd? Kan legge til at jeg verken røyker eller drikker. Soler meg også lite. Bruker solkrem 50+ spf Anonymkode: f9f5a...a20
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Tror du det holder med en liten injeksjon botox? Anonymkode: 72c61...161
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror du det holder med en liten injeksjon botox? Anonymkode: 72c61...161 Jeg vet ingen ting. Som sagt det er første gangen Ts Anonymkode: f9f5a...a20
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Det er verken vanlig å ikke ha linjer når man nærmer seg 40, og å i det hele tatt legge merke til/kommentere andre sine linjer. Trist utvikling at du ønsker å ta botox, mitt råd er å la være å heller ha gode rutiner for hudpleie. Ingenting fint med botox-fjes. Anonymkode: 8fe7c...87f 19 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Nei, la det være. Ingen bryr seg (og gjør de det så henger du med feile folk). Det er naturlig at kroppen eldres. Anonymkode: ab121...f8e 12
Charminia Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Jeg vil si at det der er nærmest ikke-eksisterende linjer til å nærme seg 40 år. Ville absolutt ventet om jeg var deg 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Ikke ta. Nyere forskning viser at Botox kravler opp til hjernen via nervebaner og akkumulerer. Med potensielle emosjonelle og sensoriske bivirkninger som følge. Med mindre du lider av en sykdom/tilstand som gjør at du trenger botox for livskvaliteten, hadde jeg ikke gjort det. Anonymkode: fcb39...43e 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Jeg begynte med "mini-botox" da jeg var 37 (veldig lav dose to ganger i året). Nå er jeg 46, og fremdeles null rynker. Du må naturligvis bestemme selv hva som er riktig for deg, men jeg er veldig glad for at jeg ikke ventet til til jeg fikk permanente rynker. Anonymkode: 64778...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg begynte med "mini-botox" da jeg var 37 (veldig lav dose to ganger i året). Nå er jeg 46, og fremdeles null rynker. Du må naturligvis bestemme selv hva som er riktig for deg, men jeg er veldig glad for at jeg ikke ventet til til jeg fikk permanente rynker. Anonymkode: 64778...ec2 Hvor myr betalte du? Tar du fortsatt lav dose nå som du er 46? Ts Anonymkode: f9f5a...a20
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Dette er jo bare trist... Anonymkode: 39097...b07 13
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli Hæ? Hvorfor i alle himmelens dager skal et slikt ansikt endres? Du har jo silkeglatt hud. On bor det etter hvert kommet noen rynker kan de vel gi lov til å bli Anonymkode: 0d4bf...5fa 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor myr betalte du? Tar du fortsatt lav dose nå som du er 46? Ts Anonymkode: f9f5a...a20 Jeg betalte 3600,- for tre områder. Jeg har tatt minidose helt frem til nå, sist gang gikk jeg opp til full dose på tre områder (panne/kråketær/sinnarynke) + DAO. Anonymkode: 64778...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli Myofascial massasje hjelper mot rynker Anonymkode: 55cc1...205
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vet ingen ting. Som sagt det er første gangen Ts Anonymkode: f9f5a...a20 Ser ingen rynker jeg Anonymkode: a9f4a...0c6 2
Imsdalen Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Rynkemafiaen fornekter seg ikke, når de må ha rynker får ingen andre lov til å forebygge heller 😅 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli Imsdalen skrev (18 minutter siden): Rynkemafiaen fornekter seg ikke, når de må ha rynker får ingen andre lov til å forebygge heller 😅 Er man rynkemafia fordi man påpeker at botox er trist? Jeg har ingen problemer med å forstå at noen vil ha botox hvis det er snakk om mye rynker, særlig kraftig sinnarynke. Men at folk skal gå rundt i 50 årene og se nypolerte og unaturlige ut, er faktisk bare trist. Anonymkode: 8fe7c...87f 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli Imsdalen skrev (24 minutter siden): Rynkemafiaen fornekter seg ikke, når de må ha rynker får ingen andre lov til å forebygge heller 😅 Jeg er gjerne mafia, jeg, hvis mafia betyr å påpeke hvor trist det er at man ikke lenger kan akseptere å bli eldre. I stedet for å eldes med verdighet så skal vi nå se ut som voksdukker uten mimikk. Anonymkode: 39097...b07 17 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er man rynkemafia fordi man påpeker at botox er trist? Jeg har ingen problemer med å forstå at noen vil ha botox hvis det er snakk om mye rynker, særlig kraftig sinnarynke. Men at folk skal gå rundt i 50 årene og se nypolerte og unaturlige ut, er faktisk bare trist. Anonymkode: 8fe7c...87f Begynner man for sent blir man aldri kvitt det, da blir det som en permanent skade i huden. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er gjerne mafia, jeg, hvis mafia betyr å påpeke hvor trist det er at man ikke lenger kan akseptere å bli eldre. I stedet for å eldes med verdighet så skal vi nå se ut som voksdukker uten mimikk. Anonymkode: 39097...b07 Hvem er "vi"? Du gjør nøyaktig som du vil, det er ingen som tvinger deg til å ta botox. Og det kan vel diskuteres hva det vil si å eldes med verdighet, jeg synes ikke det er spesielt verdig å se ut som en rosin når man er 50. Anonymkode: 64778...ec2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå