AnonymBruker Skrevet 4. juli #21 Skrevet 4. juli Har aldri vært med en som har stor penis dessverre. Har alltid vært rundt gjennomsnittet og noe under... Anonymkode: 44014...552
AnonymBruker Skrevet 4. juli #22 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skjer mange ganger at vi bare beundrer hverandre, og snakker om hverandres kropp. Vi er veldig åpne. Jeg får blant annet ligge å studere testiklene hans, og han kan også finne på (ikke samtidig) å studere mitt. Har aldri følt meg så trygg på/med noen andre enn han. Vi er 19 og 20, og føler vi har et ganske fint og godt utviklet forhold sånn sett. Er jo ekstremt spennende å stole på noen så mye, og få lov til å beundre/studere hverandre slik uten at det er noe som helst seksuelt med det. Kan jo da finne på å si at den er stor (uten at det er ment som noe seksuelt det heller), men selvfølgelig kan det dukke opp en slik kommentar under samleie også. Spesielt hvis beina mine er oppe, noe som da kan være litt smertefullt til tider da utstyret hans er over gjennomsnittet (20cm) Anonymkode: 52e35...c18 😅😅 Anonymkode: decf8...816
AnonymBruker Skrevet 4. juli #23 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Mannen min har veldig stor, men har aldri sagt det til han. Syntes det blir for dumt å kommentere. Tror nok han vet det selv. Anonymkode: 2864f...08e Ikke ta det for gitt. Selv om jeg jo har forstått på de damene jeg har vært med at den i alle fall ikke var veldig liten. Og jeg jo klarer å sammenligne egne mål med de man leser i statistikkene. Men det var først nå nylig jeg fikk "bekreftet" at jeg er ganske stor. Da jeg etter å ha klagd over at kondom er noe hersk. Ble anbefalt å sjekke RSFUs kondomguide. Og dermed konkluderte med at jeg skulle ha brukt Grande XL-kondomer. Noe som ga meg en helt annen opplevelse av sex med kondom. Anonymkode: 7a6aa...b7a
AnonymBruker Skrevet 4. juli #24 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri vært med en som har stor penis dessverre. Har alltid vært rundt gjennomsnittet og noe under... Anonymkode: 44014...552 Jeg fikk det første og eneste gang i en trekant med min egen type og hans bekjent. Tror typen min visste han var svær. Jeg fikk litt sjokk. I starten var det godt og vondt på en gang, og etter en stund bare sååå himla godt at jeg nesten glemte at typen min var til stede. Orgasme fikk jeg med denne sværingen også. Hjælpes. Anonymkode: c9149...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #25 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg fikk det første og eneste gang i en trekant med min egen type og hans bekjent. Tror typen min visste han var svær. Jeg fikk litt sjokk. I starten var det godt og vondt på en gang, og etter en stund bare sååå himla godt at jeg nesten glemte at typen min var til stede. Orgasme fikk jeg med denne sværingen også. Hjælpes. Anonymkode: c9149...c2e Bekrefter bare det vi menn alltid har visst; stor er mye bedre enn liten for svært mange kvinner. Anonymkode: e9a59...e51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå