AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Forteller dere at han er stor selvom han egentlig ikke er det der nede? Anonymkode: 6422c...d99
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Han vet vel selv hvilken størrelse han er, ikke nødvendig å påpeke det ene eller andre. Anonymkode: 123f1...7d2 4
Mardina Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Jeg kommenterer aldri penis-størrelsen til menn jeg har sex med. 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Huh? Har ikke for vane å kommentere penisstørrelser. Har dog gjort det en gang. Han hadde for stor penis for at et fullgodt sexliv var mulig. Anonymkode: 99854...fce 1
Phoenix Heart Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Driver ikke å kommenterer penis-størrelsen til menn. 1
Sprut Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Hvorfor ikke bare holde det simpelt? Selv en mann med en liten snabel, kan jo være stor (hard). Det viktigste må jo være at vedkommende bruker utstyret på en god måte, og at du er fornøyd : ) 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huh? Har ikke for vane å kommentere penisstørrelser. Har dog gjort det en gang. Han hadde for stor penis for at et fullgodt sexliv var mulig. Anonymkode: 99854...fce Ikke under akten en gang? Anonymkode: 6422c...d99
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Sprut skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke bare holde det simpelt? Selv en mann med en liten snabel, kan jo være stor (hard). Det viktigste må jo være at vedkommende bruker utstyret på en god måte, og at du er fornøyd : ) Simpelt? Anonymkode: 123f1...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Mannen min har veldig stor, men har aldri sagt det til han. Syntes det blir for dumt å kommentere. Tror nok han vet det selv. Anonymkode: 2864f...08e
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Som mann med større enn gjennomsnittet får jeg høre det innimellom, særlig av de damene som er vant til liten. Det hender også at jeg blir bedt om å ta det litt forsiktig for at det ikke skal bli smertefullt. Anonymkode: 58b85...80e
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Skjer mange ganger at vi bare beundrer hverandre, og snakker om hverandres kropp. Vi er veldig åpne. Jeg får blant annet ligge å studere testiklene hans, og han kan også finne på (ikke samtidig) å studere mitt. Har aldri følt meg så trygg på/med noen andre enn han. Vi er 19 og 20, og føler vi har et ganske fint og godt utviklet forhold sånn sett. Er jo ekstremt spennende å stole på noen så mye, og få lov til å beundre/studere hverandre slik uten at det er noe som helst seksuelt med det. Kan jo da finne på å si at den er stor (uten at det er ment som noe seksuelt det heller), men selvfølgelig kan det dukke opp en slik kommentar under samleie også. Spesielt hvis beina mine er oppe, noe som da kan være litt smertefullt til tider da utstyret hans er over gjennomsnittet (20cm) Anonymkode: 52e35...c18 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Nei, og han er ikke stor heller. Men han er best! Anonymkode: c9825...67d 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Aldri. Han vet da vel selv hvor stor den er. Jeg har hørt om menn som skryter av størrelsen sin, eller som vil at dama skal skryte av størrelsen deres, men har heldigvis tilgode å treffe på en sånn en. Anonymkode: 8dd58...84d
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Han vet at han er stor. Har kun nevnt det under eggløsning, fordi det da er vondt å bli bunnet, så en liten obs på at han må ta hensyn til det. Han nevner selv at han er stor innimellom. Anonymkode: 50410...74f
Bamseklemmer Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forteller dere at han er stor selvom han egentlig ikke er det der nede? Anonymkode: 6422c...d99 Denne tror jeg på😅 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Jeg vet jeg objektivt har stor kølle, men subjektivt skader ikke de nonverbale tegnene en ser når kvinner betrakter den, suger inn inntrykket, før de setter ord på det, og forsyner seg. Kroppsspråket lyver ikke. Ord forsterker. Handling understreker og hvordan hun pusher egne preferanser setter punktum. Kvinner kan bli rimmelig dirty med rett mann. . Anonymkode: e1b7f...442
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli Jeg sa det en gang til han som nå er mannen min, mest fordi jeg var overrasket siden han jeg var med før ham ikke hadde så stor, så det var uvant (på en god måte). Men det er sju år siden og jeg har nok ikke nevnt det siden, nei. Anonymkode: fc384...b3d
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Forteller dere at han er stor selvom han egentlig ikke er det der nede? Anonymkode: 6422c...d99 Nei Anonymkode: eb1e7...b83 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Forteller dere at han er stor selvom han egentlig ikke er det der nede? Anonymkode: 6422c...d99 Jeg har sagt jeg synes at han er det. Og at jeg er kjempefornøyd. Han er ikke liten men vil ikke høre noe positivt og tror ikke på meg. Jeg har sluttet å si positive ting. Anonymkode: c5c8d...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå